Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Luc's daily >>SR20DE!<<

Gestart door luc2572, 21 jan 2012 - 21:24

Vorige topic - Volgende topic

Knight100nx

Daydream

Wauw! Dat is leuk! :) Heb je ook iets om t mee te camoufleren zodat je t niet zo goed kunt zien van buitenaf?
It's just a ride ~ Bill Hicks

themacpie

Ziet er mooi uit!
Riderunner? of is het een kant en klaar geinstalleerd item?
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

luc2572

Bedankt allemaal:)

Het is een kant en klaar item in de vorm van, hij kan standaard al aan zegmaar:P

Ik heb zelf de gps software gedownload(die staat op een micro sd kaartje) (allemaal best makkelijk te doen omdat de radio gewoon op windows mobile draait)

Verder zat er een stekker aan waaraan nog gesoldeert moest worden(was geen plug and play iso).. (ik heb de stekker van een oude radio afgeknipt en deze hieraan gesoldeert zodat het toch een iso geworden is:)

Gizmo

themacpie

"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

luc2572

richardwbb

Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

luc2572

Ja precies, ik moest aan de deur nog 35,- invoer rechten betalen, en binnen een week had ik hem thuis.

T ding is t ook zeker waard, hij zit goed in elkaar, ziet er leuk uit en werkt goed.

Enige jammere is dat je er nog aan moet solderen, en dat er een chinese gebruiksaanwijzing bijzit, maar alles is in het engels en makkelijk te bedienen.
De navi is zelfs in het nederlands, heb nu de kaarten voor heel europa erop staan:)

luc2572

Vandaag naar de keuring geweest, kwam zonder aanmerkingen erdoor :)

Niet slecht voor een auto van 20jaar oud ;)

Rens

Netjes. Met een gerust gevoel het nieuwe jaar in. :)

luc2572

Er komen voor deze auto weer een aantal updates aan  ;D ;D

Ik neem de winter nog ff om alles in orde te maken, en dan als het weer beter word komen ze erop :)

Morgen ff foto's maken van t spul :)

luc2572

Eerste update;

Goedkoop een setje 17' velgen kunnen kopen, zit alleen echt verschrikkelijk veel stoeprandschade op..
Wat doe je dan; juist opknappen :)

Van:

Naar:

Verschil:

- Verder heb ik afgelopen weekend nog een RVS spruitstuk geplaatst. (moet ik nog een foto van maken)
- Ik heb al een hele tijd GTI skirts in mijn garage liggen, alleen nog blank lakken..
- Sport achter bumper, moet nog in kleur gezet worden.

Dus al met al kom ik de winter wel door ;)

Rens

Die velgen zijn mooi opgeknapt. :)
Als jouw 100NX er dan weer pico bello bijstaat, moet je wel naar meetings toe, om te showen. ;)