Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Luc's daily >>SR20DE!<<

Gestart door luc2572, 21 jan 2012 - 21:24

Vorige topic - Volgende topic

luc2572

Niet veel meer veranderd in een jaar tijd...
In de tussentijd een huis gekocht en een hoop verbouwd, daar gaat toch wel veel tijd in zitten :clown:

Wel gedaan; stoelverwarming ingebouwd met orginele bedieningsknoppen in middenconsole.
Matjes heb ik op internet gekocht en in de sunny gti stoelen pas gemaakt. (bedrading had nissan al mooi erin gelegd in de fabriek, dus verder alleen nog inpluggen) :)

Verder heb ik alles compleet voor de remschijvenswap aan de achterkant, dus zodra er tijd is ga ik daar eens aan beginnen.

Sinds gisteren ook weer een verse apk erop! ;D

richardwbb

Heb je een 2 liter hoofdremcylinder zonder ABS? Anders moet je even zien uit te vinden in hoeverre je een 1.6 hoofdremcylinder kan belasten, ze zijn wel eens doorgetrapt door mensen hier op het forum in het verleden, maar hoe of wat precies dat weet ik niet.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

luc2572

Klopt idd, daar moet ik nog even naar opzoek.
Had op sr20forum al wat info gevonden over welke ik moest gebruiken

luc2572

Sinds gisteren weer een nieuwe apk!
Afgelopen maand alleen de lambda sensor vervangen, verder weer zonder problemen erdoor.

Verder heeft de auto afgelopen jaar maar weinig kilometers gemaakt omdat ik nu woon-werk rijd met de motor.
Komend jaar hopelijk een carport bouwen om te zorgen dat hij ook mooi droog kan staan, en dan kan ik weer eens wat dingen oppakken wat eraan moeten gebeuren :spinsmile:

richardwbb

Dat is harstikke mooi Luc!

Zou je ons willen vertellen wat er allemaal aangepast is door je aan je Nx gti?

Zou je ons willen vertellen wat je wensen en plannen zijn voor de komende tijd met je Nx gti?
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

luc2572

Eens even kijken of ik het nog allemaal op een rijtje gezet krijg ::)

Het begon natuurlijk als 1.6injectie met sport voorbumper, voor de rest alles standaard.

Wat er nu allemaal op en aanzit van voor naar achteren.

GTI voorremmen
GTI Motor
RVS Spruitstuk
K&N powerfilter
Whiteline underbrace
Veerpootbrug voorkant
PU rubbers in stabilisatorstangen draagarmen etc
Sunny GTI stoelen met stoelverwarming, en bijbehorende originele bedieningsknoppen.
MS design achterspoiler
Afneembare trekhaak
Veerpootbrug achter
GTI Stabilisatorstang
Remus einddemper

Wat ik nog heb liggen, wat er nog moet gebeuren.

Nieuw zijscherm voor, deze heeft last van roest.
Nissan sport achterbumper en zijskirts.
Gti remmerij achterkant

Ik denk dat het dat wel was :clown:

richardwbb

Wow Luc. dat is een aardige lijst.

Hoe was het om een Whiteline underbrace te installeren? Ik heb er ook eentje maar die ligt al ruim vijf jaar de wielbak af te dekken.

luc2572

Dat valt reuze mee, als je alles goed los krijgt tenminste :clown:

richardwbb

Heb je ook eens al gedacht om het op een bank te gooien?  Ik wil dit zelf wel maar mijn koppeling is een beetje hangen en wurgen. In zijn drie nog een mweahhhhh dat ik denk van hee, is dat nog normaal. Nieuwe koppeling heb ik wel rondslingeren dat wel.

luc2572

Nog nooit echt aan gedacht eigenlijk..
Mijn koppeling zou het echter wel aan moeten kunnen, die heb ik er nieuw ingezet met de motorwissel

luc2572

Helaas jongens, ik heb besloten dat de nx weg gaat.

Hij staat nu al geruime tijd ongebruikt (en geschorst) op de oprit.
Ik gebruik hem simpelweg nietmeer, en dan heb ik het liefst dat nog iemand anders er lol aan kan beleven.

Een paar posts geleden heb ik er nog opgezet wat ik allemaal eraan gedaan had.

"GTI voorremmen
GTI Motor
RVS Spruitstuk
K&N powerfilter
Whiteline underbrace
Veerpootbrug voorkant
PU rubbers in stabilisatorstangen draagarmen etc
Sunny GTI stoelen met stoelverwarming, en bijbehorende originele bedieningsknoppen.
MS design achterspoiler
Afneembare trekhaak
Veerpootbrug achter
GTI Stabilisatorstang
Remus einddemper

Wat ik nog heb liggen, wat er nog moet gebeuren.

Nieuw zijscherm voor, deze heeft last van roest.
Nissan sport achterbumper en zijskirts.
Gti remmerij achterkant"

Ik heb ook nog 1 set wintervelgen met zo goed als nieuwe banden, de 17 inch zomerwielen en een originele wielset erbij.

Als er iemand interesse heeft, dan hoor ik dat graag. (Anders gaat de auto over een tijdje op marktplaats)

Cor

Hoi Luc,

Jammer, maar ja er zitten nu eenmaal 24 uur in een dag ;)

Heb je misschien wat foto's v d auto? En heb je een prijs in gedachten?

luc2572

Hoi Cor,

Ik zal straks even wat foto's maken. Stuur je dan ook wel even een PM met Km stand etc