Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Jeroen330's "Blue Ridiculous" Voorlopig geen KM's

Gestart door Jeroen330, 12 mrt 2011 - 19:25

Vorige topic - Volgende topic

Jeroen330

@ SR20DE: de micra ben ik (nog steeds) niet aan bezig, eerst mag de 100nx, want die heeft wel wat aandacht nodig

@ Allen: Bedankt voor de leuke reacties!

Dit is nu al mijn 5e 100nx...
- Eerst de rode 1.6 carburateur
- Daarna de rode GTI die Turbo werd
- Daarna de oude 1.6 injectie van Ginko (deze had mij toch ff teveel aandacht nodig)
- Vervolgens de Amerikaanse 100nx van Stig met 1.6 115PK (hiervan heb ik nog het motorblok + kabelboom, tellerbak en ECU, rest ligt op de sloop)
- En nu dan de 1.6 injectie van Gabie

Het is nog al niet wat. Van alle NXjes kan ik wel zeggen dat deze van Gabie heel stil en comfortabel rijdt. Geen gekke bijgeluidjes ofpiepjes, geen ratellende of trillende onderdelen, gewoon stil.

Daarbij is hij ook nog eens zuinig! HOERA heerlijk!
Ik ben tot nu toe al heel blij met de NX! Hopelijk na volgende maand weer een stapje dichter bij perfectie!
Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap

richardwbb

Jou derde is mijn vijfde, volledig slooprijp is tie :P

Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Ginko

Citaat van: Jeroen330 op 14 mrt 2011 - 00:45
- Daarna de oude 1.6 injectie van Ginko (deze had mij toch ff teveel aandacht nodig)

::)  Eindelijk hoef ik het niet meer stil te houden  :P.  Naja niet dat het al redelijk bekend was.

Maar wel leuk om te zien dat je weer een terugval hebt naar Blauw  ::).

Citaat van: richardwbb op 14 mrt 2011 - 00:52

>:(

Jeroen330

De auto staat sinds vanmiddag netjes op naam! Ook de verzekering is geregeld!

Gister reed ik nog op Gabie's naam en verzekering.

Verzekering van de zwarte Micra veranderd in de verzekering voor de 100nx! En wat gaat dat makkelijk zeg. Net even gebeld met mijn tussenpersoon (Independer), zij konden mijn polis van de zwarte Micra omzetten in de polis van de 100nx.

Wel even wat andere voorwaarden. Ik heb de 100nx beperkt casco verzekerd met extra inzittende verzekering en rechtsbijstand. Met een kilometer totaal van 20.000km kwam mijn polis uit op €26,- per maand! Lachertje!

De Micra Super S en 100nx zijn beiden nu verzekerd via bruns ten brink voor een totaal van 41 euro nogwat per maand. Dan zijn ze beiden WA beperkt casco met extra inzittenden. De Micra op basis van 12.000km en de 100nx op basis van 20.000km. Beiden op korting van 3 schade vrije jaren.

De schadevrije jaren worden opgebouwd op naam van de Micra, de 100nx krijgt gewoon dezelfde korting mee! Mooi systeem van Bruns ten Brink. Tegenwoordig doet niet elke verzekering dat ;)

Evil 100nx

Citaat van: Jeroen330 op 14 mrt 2011 - 18:26

De schadevrije jaren worden opgebouwd op naam van de Micra, de 100nx krijgt gewoon dezelfde korting mee! Mooi systeem van Bruns ten Brink. Tegenwoordig doet niet elke verzekering dat ;)

Ja ik heb dat

ik krijg op me gti 40% korting en op de 1.6 30%

Ik krijg ook zoveel korting omdat me vader zijn auto en bedrijfsauto's bij dezelfde verzekering zitten  :)

en ik al 3 jaar schadevrij rij   :D
SR20DE+T 25
3 inch uitlaat
Jwt ecu
370cc injectoren
Veerpootbrug voor+achter
Whiteline Stab. achter
40/30 verlaagd Tein SS

Dropjeslover

Whut the F?
Ik betaal voor mn GTI met 4 schadevrije jaren ~€45 euro/maand... Jij 2 voor samen minder :o
Dare to face yourself, never run for problems, take responsibility for your actions.

Nissan 100nx 1.6 1991 (wit)
Nissan 100nx 2.0 1991 (zwart)
Nissan 100nx 2.0 1992 (antraciet)

Jeroen330

grover

Mooie auto Jeroen, haha. Deze auto heeft altijd prima gereden, nooit wat mee mis geweest.
Heeft ook altijd keurig zijn onderhoudsbeurten gehad .
Hij is er nu ook weer aan toe. dus even nieuwe olie en filter kan geen kwaad.

Deze nx rijdt(afhankelijk van je rechtervoet) tussen de 1:12 en 1:14. en das niet gek voor een nx.

Hee, veel succes met je nieuwe ride.

Rik

Heej, maar het wordt nu Lucky Bleu zeker? ;)
500SEL

Jeroen330

@ Gabie; die onderhoudsbeurt komt wel goed! en 1:14? ik heb vandaag 1:16 gescoord!

@ Rik; er moet een nieuwe naam komen voor deze auto denk ik... maar dat moet maar op basis van het uiterlijk straks...

Robin, onze clubsponsor is reeds al een aantal keer gebeld, binnenkort maar even langsgaan!

richardwbb

Citaat van: Ginko op 14 mrt 2011 - 08:02
Citaat van: Jeroen330 op 14 mrt 2011 - 00:45

::)  Eindelijk hoef ik het niet meer stil te houden  :P.  Naja niet dat het al redelijk bekend was.

Maar wel leuk om te zien dat je weer een terugval hebt naar Blauw  ::).

Citaat van: richardwbb op 14 mrt 2011 - 00:52

>:(

No worries, wordt gerecycled en leeft voort.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Diembo

Keep on smiling, keep on living!

Jeroen330

Mojo

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

TimTube

Ah daar issie dan :), leuke velgjes eronder ook man. Jammer dat ik het zondag gemist heb, maar next time :)