Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

In loving memory: "The wild animal"

Gestart door Mark B, 05 mrt 2008 - 21:37

Vorige topic - Volgende topic

wizz4

Persoonlijk vind ik dit gewoon verreweg de mooiste en extreemste nx die ik ken.
Ook heb ik nog nooit foto's uit het buitenland gezien die het halen bij de NX.

Kortom, gewoon een fantastiche wagen.

Mark B

Lijkt op deze manier inderdaad even zo gedaan, maar de nx heeft 4 jaar stilgestaan om 'm te maken zoals hij nu is.

Kost allemaal een hoop geld en tijd, maar is 't waard geweest.

Wat 't allemaal gekost heeft weet ik wel, maar doet er niet veel toe lijkt me.

Taxatiewaarde van de nx is €15.600,- (heb ik ook even toegevoegd op de 1e pagina.)

Bij de taxatie heb ik voor de werkuren €2500,- opgegeven, maar dat zou je natuurlijk nooit redden als je 't moest laten bouwen bij een bedrijf. Maakt ook niet uit, want heb 'm laten taxeren voor de verzekering voor 't geval er iemand achterin vliegt en ik alleen de dagwaarde terug zou krijgen.

sander_100nx

Citaat van: Mark B op 06 mrt 2008 - 09:12
Taxatiewaarde van de nx is €15.600,- (heb ik ook even toegevoegd op de 1e pagina.)

Lol

Daar kocht je 15 jaar terug (bijna) een nieuwe voor

cobaltjeh

Kijken of je dit jaar weer flink wat prijzen, in de wacht kan slepen.

Blijft een verschrikkelijk mooie nx. Zal hem dit jaar wel vaak tegen komen op de meetings.

Mja ik ga toch proberen dit jaar voor een beetje concurrentie te zorgen.  ;D
Member of Dutch Tuning Team

sportprophet

:) Leuk om nu het hele verhaal te lezen en zien! Haha bijna een sprookje :D
Vind em echt vet :D Moet hem snel in het echt zien hoor ;)

Maar om geen ja-knikker/meeloper te zijn een puntje van kritiek... je stuur vind ik alleen helemaal niets! ;)

100nx driver

echt een vet project maar wat voor bocht heb je op je luchtinlaat ?

Sjees

Geweldig om het helemaal zo te lezen.. ;D
Ik vind het echt een hele mooie wagen.. ;)
Maar wat al eerder is genoemd, het stuurtje is ook niet echt mijn smaak..

IDDesings

een eerbetoon aan 1 van de mooiste al niet de mooiste 100 nx van eht forum,, tis dat smaken verschillen natuurlijk maar voor mij ,, jah voor mij was de wild animal 1 van de redenen waarom ik een nx wou,, dus bij deze mark bedankt :P
maarja ondanks al deze dingen ,, wil ik na het terugbetalen van me ouders dan :P ,, een grote concurent worden,, hehe nou heb ik het natuurlijk makkelijker als spuiter enw erkend in een schade bedrijf maar het neemt neit weg dat er veel geld en tijd en moeite in moet ,,

bij deze wil ik ook ff zeggen ik heb echt respect voor het werk dat je hebt afgeleverd ik weet uit ervaring ook al hoe slopend en vaak frustrerend kan zijn..

ik lul waarschijnlijk weer te veel :P haha :P maar ok mijn eerbetoon aan de erg erg mooie 100 nx van mark :D

Mark B

Thanks! :$

Stuurtje vinden veel mensen helemaal niks, maar ik vind 'm helemaal geweldig ;D
'
@100nx driver: De bocht op m'n luchtinlaat (neem aan dat je die haakse bocht bedoeld?) is een 90 graden huis van Injen. Kun je bevestigen met koppelsokken.

Dit jaar gaan we weer een hoop meetings en evenementen af. Vorig jaar was ie helaas pas tegen 't eind van 't seizoen klaar. Eerste beker kan ik binnen slepen op Full-speed voor de top 100 van nederland.

@cobaltje en IDDesign: Maak er wat moois van ;) goede concurentie is gezond 8)

Kost inderdaad allemaal een hoop tijd en geld, maar dat mag ook als 't een hobby is.

Moet zeggen dat 't juist leuk was om voor dingen te moeten sparen voordat je 't daadwerkelijk kan kopen. Zo zie je beetje bij beetje je autootje opbloeien tot iets unieks en moois.

Wat veel van jullie misschien niet weten is dat deze nx nog steeds mijn 1e autootje is van toen fl12000,-.

In Januarie 2001 heb ik 'm gekocht en in Mei 2001 heb ik m'n rijbewijs gehaald. Beleef nog steeds veel plezier van de nx.

sander_100nx

Citaat van: Mark B op 06 mrt 2008 - 15:57
Thanks! :$
Wat veel van jullie misschien niet weten is dat deze nx nog steeds mijn 1e autootje is van toen fl12000,-.

In Januarie 2001 heb ik 'm gekocht en in Mei 2001 heb ik m'n rijbewijs gehaald. Beleef nog steeds veel plezier van de nx.

Dat wist zelfs ik niet

Tof te horen man :D

sportprophet

@ IDDesings: duidelijk :)

@ Mark B: Ja dat had ik ook wel verwacht :D stuurt het voor de rest wel gewoon fijn trouwens? Hand op het stuur gaat niet, overpakken in scherpe bochten ook niet...  ??? En ehh dat sparen+tijd erin stoppen maakt het idd indirect toch wel een stuk leuker. Anders kon iedereen van de één op de andere dag zn auto uitbouwen :(

IDDesings

@ mark b. jah het stuurtje dat zei ik smaken verschillen ik ben het zelf roerend metr je eens haha

@ sportprophet dat hoopte ik al :P

Mark B

Sturen is geen enkel probleem. Na de 1e rotonde heb 't 't wel onder de knie.

Je moet alleen niet zoals een BMW binkie willen rijden met 1 hand op 't stuur nee ;) ;D
Overpakken gaat iets anders dan met een normaal stuur, maar went snel hoor.

IDDesings

de eerste keer grijp je volgens mij een beetje mis haha kut waar is me bovenkant nou  :o sorry flauw :P

sportprophet

BMW binkie :O ....

note to myself... voortaan stuur aan de onderkant vast houden