Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Hop's project..... (White Noize)

Gestart door Wijker_Hop, 17 sep 2010 - 17:58

Vorige topic - Volgende topic

Wijker_Hop

Nee het is helaas niet gelukt ... :(  maar volgens mijn moesten ze iets hoger nog.. maarja. het tectyl in mijn auto vatte vlam.. dus problemen.. moesten vlink blussen geen echt brandschade overgehouden.. wel water overlast:P echt kut... en toen zakte het moed ons in de schoenen en stopte we...

Ik ben niet meer zo vaak online dusja.. kon het je niet vertellen...

Leef als een Zigeuner, Lach als een Clown.
Geniet van de Momenten, ookal ben je Down.

Leef om te Leven & Pluk de Dag....

Ginko

:o  Dat is inderdaad jammer.  Geen permanente schades nu? bij problemen of vragen moet je het gewoon in je projecttopic zetten dan zijn er altijd wel mensen die misschien een oplossing hebben  ;D.

Maargoed,  meestal krijg je daar ook pas weer zin in als het warmere weer in aantocht is.

Succes als je het nog gaat proberen!  :)

keesissan

gewoon nogmaals proberen he niet zo snel opgeven

Datsun 120a FII grijs 1978
100NX 1600 E2 met SR20DE swap matzwart 1993
100NX 1600 E2 black 1995==>sold
100NX 1600 U9 rood 1992==>sold

Wijker_Hop

hahaha... naja ik zit te twijfelen..  want mischien laat ik het wel doen voordat me auto gespoten word.. laat ik scharnieren inzetten van LSD... :)  dan weet ik zeker dat het goed is.. .maar kost me wel veel geld.. .heheh

nee er is niet echt zichbare schade.. aleen in me deurpost een roetvlek die ik niet weg krijg.. maar als je dat niet weet dan zie je het ook niet...

Wijker_Hop

Zo mijn audio doet het ook weer :rock:

Vandeweek inventariseren wat het gaat kosten om mijn auto zelf met een maat te gaan plaatwerken.
Iemand toevallig idee waar ik completen delen van me wielkasse achter kan krijgen ?

en wat bijv. plaatstaal gaat kosten ?

Zeurdoos

Pietjuh

De binnenkant van de achterste wielkasten kun je inderdaad bij de dealer kopen, kosten 170 euro per kant, maar ook dan moet je de bogen van de wielkasten, de bovenkant zeg maar nog zelf maken.

Ik zou dit echter alleen doen als de wielkasten echt helemaal verrot zijn.
Horsepower is how fast you hit the wall, -Torque is how far you take the wall with you.
When the going gets tough the tough uses duct tape

Wijker_Hop

hmm. oke.. naja de binnenkant is alleen rechts doorgerot.. maar de buitenkant zijn de ophangingspunten voor me achterbumper etc. gebroken en verrot..  en plekken bij me voorraam die opnieuw gedaan moeten worden... best klusje..  ik denk dat er al snel een uur of 25 tot 50 in gaat zitten.  die maat van me heeft het nog nooit echt op een auto geprobeerd of gedaan dusja.. hij ken over het algemeen super lassen dus het word echt een uitdaging.. hehe..