Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Het Sjeesmobiel

Gestart door Sjees, 27 feb 2008 - 20:08

Vorige topic - Volgende topic

Mojo

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

sander

Ik drop morgen ff andere dynamo bij de garage en dan hopelijk morgenavond karretje ophalen en naar de spuiter brengen

nissanpower

ik hoop dat het zoiets kleins is.anders kan je gaan zoeken.dat is nooit leuk.
kawasaki zx7r

zxr-club.nl

sander

Dynamo dood

En dat na 1,5 jaar.....lekkere kwaliteit die er dan in is gegaan
Als ik ik deze week of aankomende week keer tijd heb dan es even langs van breemen.....

Zeurdoos

Ja want een dynamo moet toch zeker wel minimaal 5 jaar mee gaan (of zelfs min 10 jaar ofzo) ???

Goeroe

mijn dynamo ziet er ook nog mooi uit maar hij begind nu een raar geluid af te geven lijkt wel of ik een g lader heb. ik heb deze auto ook al 4 jaar en weet dat de vorige eigenaar heb een keer heeft vervangen met een hagel nieuwe.

ik zie nu ook op mijn condensater van de muziek ook maar 12 volt staan waar normaal 13,5 staat als ie loopt dus bij mij gaat morgen ook een andere onder.
en deze gaat ook naar de revisie.

ik hoop dat het probleem voor jullie ook opgelost is daar mee.

Sjees

Gisteren Bwoopje gehaald..
En hij wilde zowaar starten :D Dus dat is weer helemaal in orde, met dank aan broertje.. Komende week nog even kijken of ik met deze terug kan. Ding is 1,5 jaar oud. Wordt denk ik het zielige vrouwtje uithangen ;D

Eeeeeeeeeen... het neusje is weer mooi wit en de bumper zit erop.. Zit nog niet helemaal netjes strak er tegen, maar beter als dit kan het niet worden.. Morgen kijken of ik er een foto van kan maken.. ;D

nissanpower

zag er netjes uit hoor.en het biertje was ook even lekker
kawasaki zx7r

zxr-club.nl

Pietjuh

CiteerEn dat na 1,5 jaar.....lekkere kwaliteit die er dan in is gegaan
Als ik ik deze week of aankomende week keer tijd heb dan es even langs van breemen.....

Nadeel met revisie dynamo's is, men repareert vaak enkel dat wat stuk is en vervangt de lagers.

Het is goed mogelijk dat even later een ander onderdeel het begeeft en dan kun je weer.
Horsepower is how fast you hit the wall, -Torque is how far you take the wall with you.
When the going gets tough the tough uses duct tape

Zeurdoos

Uh het was toch geen revisie maar een nieuwe ???

Pietjuh

dan zou ik toch es effe verhaal gaan halen.
Horsepower is how fast you hit the wall, -Torque is how far you take the wall with you.
When the going gets tough the tough uses duct tape

Sjees

Citaat van: Zeurdoos op 01 nov 2009 - 12:56
Uh het was toch geen revisie maar een nieuwe ???

Revisie

Zeurdoos

Ah oke ja dan kan dat wel want ik heb het een week na de revisie gehad (want het relais was nog goed tijdens de revisie maar dus de week er na kapot) ;)

Sjees

Dan nog.. Je gaat er wel vanuit dat iets goed is als je het koopt. Ik ga er iig mee terug en ik zie wel wat ze zeggen..
Anders ga ik wel het zielige vrouwtje uithangen daar.. ;D

Loesje

werkt altijd :-)
heb ik ook met mn accu gedaan (die toch echt wel opgeblazen was)