Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Het Sjeesmobiel

Gestart door Sjees, 27 feb 2008 - 20:08

Vorige topic - Volgende topic

dopey

haha, het dopje voor je slotbout? nou die was ik ook vergeten en viel mij ineens op in de garage haha.. stom geluk noemen ze dat dan ;)

maar gefeliciteerd met de griffel ;)
Aint nothin sweeter than a one liter

Sjees

Vandaag een lasser voor het autootje geregeld..
Dit jaar nog (geen idee wanneer precies) worden de wielkasten gelast en ook nog een randje van het dak.. Is al bijna doorgeroest zag ik laatst.. :-[

nissanpower

dat is wel zonde dan...maar komt goed toch
kawasaki zx7r

zxr-club.nl

sander_100nx

Je lasser zei anders dat dat plekje nog lang niet is doorgeroest

Sjees

Haha, klopt hij is langs gekomen nadat ik het had gepost..
Binnenkort de achterklep er eventjes afhalen en schoonmaken en kijken hoe het eruit ziet..
waarschijnlijk alleen eventjes goed schoonmaken en lak erover spuiten en klaar..

Sjees

Zo mn voorbumper ligt sinds gisteravond in Hellevoet..
Dus hopelijk over een paar weken zit ie eindelijk op de auto in de goede kleur.. ;D

sander_100nx

mocht je je eigen vervelen, je knippers zijn nu ook wel droog ;)

Sjees

Wat kan ik daar nu mee gaan doen dan?!
Kan toch beter wachten tot de andere voorbumper klaar is?!

Crum

of je zet ze er nu alvast in..kan je wennen ;)
Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...

http://www.mijnalbum.nl/Album=R6RF7VDO

Sjees

weet eerlijk gezegd niet hoe het moet.. :$
En t autootje is ook niet thuis..

Crum

het zijn in totaal 4 kruiskop schroeven, dus je hebt een kruiskopschroevendraaier nodig ;)
Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...

Mojo

Jah, en als je dan geluk hebt, flikkert de hele unit eruit, en blijft ie aan het draadje hangen. Zo niet, en blijft het kapje zitten, dan moet je even mierenneuken om dat ding los te krijgen :P.

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

Crum

en niet te vast aandraaien nadien..dan zegt t *krak* en zit er een barstje in :(

Sjees

Citaat van: Crum op 03 jul 2008 - 17:30
het zijn in totaal 4 kruiskop schroeven, dus je hebt een kruiskopschroevendraaier nodig ;)
haha ooww!! dat lukt me wel.. ;D

rik1987

Citaat van: Sjees op 04 jul 2008 - 15:15
Citaat van: Crum op 03 jul 2008 - 17:30
haha ooww!! dat lukt me wel.. ;D
Weet je al wel wat een kruiskopschroevendraaier is? ;D