Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Het Sjeesmobiel

Gestart door Sjees, 27 feb 2008 - 20:08

Vorige topic - Volgende topic

Loesje

Sas dagje staat geplanned, vandaar het dansje, om calorietjes te verbranden

nissanpower

o dan mag ik wel hard meedansen dan ;D
kawasaki zx7r

zxr-club.nl

Loesje

weet wel wat beters

nissanpower

kawasaki zx7r

zxr-club.nl

Sjees

Hihi en weer ontopic..

Dalijk word mn bumpertje pas gemaakt, dan alleen nog spuiten en klaar.. ;D

Mojo

Wel foto's plaatsen he ;D

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

Sjees

Ehm.. ik heb gisteren braaf koffie gezet en koeken gebracht en daarna moest ik weer weg, dus heb geen foto's kunnen maken, ik geloof dat ie nu wel spuit klaar is, dus binnenkort maar om spuitbusjes en dan Lau weer lief aan kijken.. ;D

nissanpower

hij is bijna spuitklaar,moet alleen even opgeschuurd worden.de koffie en koeken waren lekker en ook bedankt voor t oppassen ;D
kawasaki zx7r

zxr-club.nl

Sjees

Haha, graag gedaan hoor ;)

sander_100nx

Citaat van: nissanpower op 26 mei 2008 - 17:53
hij is bijna spuitklaar,moet alleen even opgeschuurd worden.de koffie en koeken waren lekker en ook bedankt voor t oppassen ;D

Oppassen op Loes :P
Zal misschien woensdag es langs van breemen gaan, kijken of ze een paar spuitbusjes toevallig nog hebben liggen, anders even bestellen......moet toch wachten op het uitlijnen van m'n autootje ;)

Crum

smorgens ff langsrijden..kunnen ze t bestellen en is t voor 4 uur binne ;)
Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...

http://www.mijnalbum.nl/Album=R6RF7VDO

nissanpower

hier zit een zaakje die mengt ze ook op kleur dan heb je ook echte autolak,wel 20euro per bussie
kawasaki zx7r

zxr-club.nl

mathijs

Citaat van: nissanpower op 26 mei 2008 - 22:11
hier zit een zaakje die mengt ze ook op kleur dan heb je ook echte autolak,wel 20euro per bussie

Mengen zij op kleurcode? Of gaat dat met zo'n kleurenwaaier naast/bij je auto?
Ik heb namelijk een fatsoenlijke spuitbus kj5 (antraciet) nodig. Dat motip komt nauwelijks in de richting...

DonJunior

Citaat van: mathijs op 26 mei 2008 - 22:29
Citaat van: nissanpower op 26 mei 2008 - 22:11

Mengen zij op kleurcode? Of gaat dat met zo'n kleurenwaaier naast/bij je auto?
Ik heb namelijk een fatsoenlijke spuitbus kj5 (antraciet) nodig. Dat motip komt nauwelijks in de richting...

Inderdaad... ik heb ook die KJ5 van motip.. maar slaat nergens op.. want is vele malen donkerder dan origineel..

nissanpower

hun doen op kleurcode uit de comp,of ik neem een stukkie mee en dan zoekt hij de kleur erbij.moet zeggen dat t altijd klopt en er ook erg goed uitziet.

en mijn kj5 was perfect in de goede kleur ;D
kawasaki zx7r

zxr-club.nl