Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Het Evil 100nx project

Gestart door Evil 100nx, 28 okt 2010 - 11:13

Vorige topic - Volgende topic

Evil 100nx

Nou vanavond eerst maar ff naar Zandvoort gereden om een ander zijscherm voor me vader's benz op te halen die door me broertje kapot was gereden(de lompert  :-\

Toen maar gelijk door gereden naar Ries19 voor een andere tellerbak omdat ik me wijzers van de toerenteller en snelheidsmeter had gesloopt (per ongeluk).
Althans dat dacht ik. Andere tellerbak gemonteerd van Ries19 en nog steeds deed de snelheidsmeter het niet ??? De snelheidsmeter deed t dus niet meer omdat het pinnetje van de opnemer die in de versnellingsbak zit lam was geworden en ronddraaide op de kabel hoort dus niet. Kabel eruit getrokken en Ries kon m vastzetten met een griptang. Daarna rondje gereden met Ries om te kijken of de snelheid klopte en jahoor deed t weer Conclusie had eigenlijk geen andere tellerbak nodig, maar de toerenteller had ik dus wel gesloopt in verband met de loodjes of veertjes die achterin de toerenteller van de wijzer zitten  dus kon ik gelukkig een toerenteller van m overnemen  :D

Ik kon ook ff zn golf en nx bewonderen

Hij had ook een probleempje met zn nx dat we gelukkig hebben opgelost, Hij had dus een verkeerde stekker aangesloten op de dynamo

Dus mijn dagje en morgen kan niet meer stuk. Het is echt fijn om te weten hoe hard je precies weer rijdt  :)
en toeren ook natuurlijk 

SR20DE+T 25
3 inch uitlaat
Jwt ecu
370cc injectoren
Veerpootbrug voor+achter
Whiteline Stab. achter
40/30 verlaagd Tein SS

rowdy070

verse auto man!!
waar heb je die angel eyes vandaan ik zit al dagen op internet te zoeken maar kan ze niet vinden haha ???

Ginko

Ze zijn ook origineel voor de golf 3

Evil 100nx

Je kan ook je originele lampen gebruiken en op sturen/brengen naar dat bedrijf waar Sunny1600 toen zijn achterlichten heeft laten doen voor zn Sunny

Die kunnen ook custom made angels eyes maken van originele units

Je bent er wel wat geld kwijt ervoor denk ik

http://www.jl-customs.nl/index.php/custom-projects.html
SR20DE+T 25
3 inch uitlaat
Jwt ecu
370cc injectoren
Veerpootbrug voor+achter
Whiteline Stab. achter
40/30 verlaagd Tein SS

ries19

Wie mooi wil zijn moet pijnlijden en wie laag wil zijn moet omrijden.

patrick100nx

ze staan mooier op een nx dan op een golf xD xD
Je moet echt booskijkers regelen voor die golf,, nu is het net  :wow: of ie aan de drugs gezeten heeft ;)

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

Mojo

En toch vind ik ze in de zwarte uitvoering mooier.

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

patrick100nx

+1 das ook zo sander, maar dat chrome look is ook weer is wat anders ;)

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

Evil 100nx

Citaat van: Mojo op 11 apr 2011 - 14:39
En toch vind ik ze in de zwarte uitvoering mooier.

Vind ik ook maar heb eerder gezegd ,ik kon deze lampen voor een prikkie overnemen

en als me knippers voor ook chroom look worden en samen met de chroom wheels staat het wel vet ;)
SR20DE+T 25
3 inch uitlaat
Jwt ecu
370cc injectoren
Veerpootbrug voor+achter
Whiteline Stab. achter
40/30 verlaagd Tein SS

rowdy070

Citaat van: Ginko op 06 apr 2011 - 12:10
Ze zijn ook origineel voor de golf 3

en wat voor aanpassingen zou ik moeten doen om deze lampen erin te krijgen ??

Evil 100nx

Nou ik wil net dus ff een rondje rijden met de nx en wou me raam naar beneden doen gebeurt er niks! ???

lekker dan heb je een targaloze nx en dan doen de ramen het niet  >:(

Het vage is met warm weer doet ie t af en toe of helemaal niet en als ijskoud is dan doet ie t weer wel ???

heb net het bedieningskastje van de 1.6 gepakt en aangesloten en alles doet t weer, maar op het kastje zat een derde stekker waar op de 2.0 liter geen aansluiting voor is weet iemand waarvoor dat stekkertje voor dient ?

SR20DE+T 25
3 inch uitlaat
Jwt ecu
370cc injectoren
Veerpootbrug voor+achter
Whiteline Stab. achter
40/30 verlaagd Tein SS

ParaChris

zover ik weet zit er op de 1.6 ook in de bestuuders kant ook 2 stekkers?

Mojo

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

Evil 100nx

SR20DE+T 25
3 inch uitlaat
Jwt ecu
370cc injectoren
Veerpootbrug voor+achter
Whiteline Stab. achter
40/30 verlaagd Tein SS