Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Hertog Jan's Prestige Project

Gestart door ~*Angel*~, 06 aug 2010 - 20:23

Vorige topic - Volgende topic

~*Angel*~

Hier nog even een paar fotootjes :)

Linkerkant klaar

Rechterkant klaar

En alles weer inbouwen

Nissan 100NX 1.6 carb '92 Zwart
Nissan 100NX 2.0 '92 zwart
Ms- design, 17" TSW Black Ice.

BlackOut

richardwbb

Wat is dat witte spul dan? En een stukje tapijt op de wielkast?
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

grover

dat witte spul is zinkspray. En dat tapijt is tegen het resoneren van wielkasten. Als er maar wat op zit.

keesissan

Datsun 120a FII grijs 1978
100NX 1600 E2 met SR20DE swap matzwart 1993
100NX 1600 E2 black 1995==>sold
100NX 1600 U9 rood 1992==>sold

richardwbb

Ow is dat Zincspray, ook in wit verkrijgbaar dus. Interessant, dat resoneren tegengaan!
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Rens

Af fabriek zit er ook al een soort van spul op, nooit geweten dat het daarvoor was.

BlackOut

af fabriek zit er bitumen matten op A.K.A dreunplaten ;)
zoals ze dat bij ons in de business noemen
Zit ook aan de binnenkant van deuren en schermen bij nieuwere auto's

Ginko

Citaat van: BlackOut op 20 aug 2010 - 00:25
af fabriek zit er bitumen matten op A.K.A dreunplaten ;)
zoals ze dat bij ons in de business noemen
Zit ook aan de binnenkant van deuren en schermen bij nieuwere auto's

Ik wil daar ook iets mee doen, met de isolatie......ik vind alleen die bitumen matten niet zo heel veel online

Grover, hou je btw de klep in de rode kleur? :P  of wordt die nog geel gemaakt...

grover

De rode klep wordt weer geel, Hertog Jan heeft besloten dat hij de auto toch liever helemaal geel laat.
Nou had ik al wat spuitbusjes van deze kleur gekocht(voor het bijwerken van de kleine delen), kom ik erachter dat dit vrij prijzig is.
Je moet deze kleur in drie fases opzetten. De eerste is een gele kleur, deze spuit je op een lichte kleur primer. de tweede is een parelmoerachtige vrij kleurloze lak en dan moet je er een blanke lak overspuiten.
Nou zit er in de tweede lak een activator, welke de lak waarschijnlijk laat uitharden.
Al met al voor dit beetje lak zo'n € 56,-
Hier kun je geen grote delen mee spuiten, dit moet echt met het spuitpistool en compressor en moet ik de lak gewoon per halve liter kopen,ofzo.

Rens

Citaat van: grover op 20 aug 2010 - 09:13
De rode klep wordt weer geel, Hertog Jan heeft besloten dat hij de auto toch liever helemaal geel laat.
Goed besluit.  ;D

Ginko

Ik vind het wel een aparte kleur...eerst zou je denken dat hij te lang in de zon heeft gestaan maar t blijkt toch niet zo te zijn  :D

lucus

stomme vraag maar wie is die hertog jan? :P
Renault Twingo 2 diesel.
85 pk en 200Nm koppel.
Verbruik: 3,7L op 100 Km
Lachen aan de pomp :)

TimTube

Luuk lees eens de allereerste zin van dit topic...

lucus

Renault Twingo 2 diesel.
85 pk en 200Nm koppel.
Verbruik: 3,7L op 100 Km
Lachen aan de pomp :)