Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Harrie's 100 NX-en

Gestart door HarriePekel, 23 sep 2014 - 20:25

Vorige topic - Volgende topic

HarriePekel

Auto staat weer strak in de lak :

Zo beter?
Tenminste aan deze kant, voorste bumper moet ook nog helaas  :(
eigenaar 100NX AIRTOP (cabrio)

Zeurdoos

richardwbb

Huh, de verhoudingen van de laatste drie foto's kloppen niet meer  :fuckneehe:

Mooi werk, wit is een mooie kleur voor een snelle wagen.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

HarriePekel

Ze staan inderdaad met de zijkant naar boven nu, ergens pikt de software geen hoge foto's hier  :(
De achterlichten zijn nog steeds spoorloos helaas, ondanks een onderzoek door Hermes Versandt  :-\
Iets unieks maakte een unieke indruk en verdween van hun radar blijkbaar..

HarriePekel

Net bericht van PayPal, de verkoper kan niet leveren, dus aankoop bedrag terug op de rekening, helaas eigenlijk, had liever de lampen gehad  :'(

themacpie

hmm, ligt het aan mij of mis ik hier idd wat foto's? Lichten, kleppendeksel,... zie ze nergens
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

HarriePekel

Ik zag ze net ook even niet, maar nu wel weer.. zou aan dropbox kunnen liggen of aan de browsers..

themacpie

laatste foto die ik te zien krijg is de "kaas met gaten".... vreemd

HarriePekel

Het was nog vreemder, toen ik ze op mijn pc niet zag, waren ze mobiel wel zichtbaar.. en nu opeens op beiden weer  :frusty:

themacpie

Vreemd. Nu ik via m'n gsm inlog zie ik idd wel alle foto's

richardwbb

Ik heb nog even gekeken naar de foto's en de weergave en ik krijg het wel juist weergegeven maar dan moet ik de foto opslaan en opnieuw ergens neerzetten op internet. Het ziet er naar uit dat de meta data in de foto dropbox of het forum in de war brengt, waarschijnlijk het forum, maar ik kan dit niet oplossen.

Wat je zou kunnen proberen zijn twee dingen, je telefoon een kwartslag draaien en dan kijken hoe die foto die je dan gemaakt hebt, op het forum er uit zal zien en het eens proberen met een andere camera. Anders moet je met een tooltje van het internet die meta data verwijderen en dat kan allemaal wel maar dat is redelijk technisch en ook niet bepaald interessant of je moet digitale fotografie als hobby hebben.

Ik kan het niet oplossen, ik ben wel benieuwd naar het merk en type van je telefoon en of die ook breedbeeld foto's kan maken.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

themacpie

krijg ze nu via Chrome ook te zien ineens... strange, verry strange  ???

HarriePekel

Heb ze ff aan elkaar geplakt en gedraaid voor de juiste proporties  ;)
Binnenkort de velgen laten stralen en weer netjes maken  :D

HarriePekel

De lampen zijn boven water ????

Zeurdoos