Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Grover's 100NX

Gestart door grover, 10 jul 2008 - 12:27

Vorige topic - Volgende topic

Zeurdoos

En hoe is hij verder kwa roest want hij zit nog mooi in de lak verder zo op de foto's

grover

mmmm, zit wel wat laswerk aan, wielkassen zijn gaar en onder bij de deurstijlen verdient het wat aandacht. Achter bij de spatbord-randen moet ik ook aan het werk. Wel wat roest, al valt het op de foto's niet zo op.

grover

De schade expert van de tegenpartij is afgelopen donderdag langs geweest. (de nx stond bij een erkend autobedrijf, dit moet schijnbaar.)

Hij wilde de dagwaarde van de nx eerst zelf schatten op 1000 euro,maar gelukkig heeft de  garagehouder dit bedrag omhoog weten te lullen tot 1750 euro.

Nu is het nog even wachten wat de restwaarde is. Afhankelijk hiervan besluit ik of ik de auto ga houden of niet.
Dit hoor ik eind van deze week, dus hou jullie op de hoogte.

grover

restwaarde was € 100,- dus niet zo moeilijke keuze, ik wil dus de auto terug en krijg ook nog een keer € 1650,- hiervan ga ik beide nx-en opknappen. Echter de tijd dringt. Immers we hebben over niet al te lange tijd Automania. Hou jullie op de hoogte.

Zeurdoos

Nou suc6 en keep us posted ;)

100nx driver

ja en met zo bedrag kan je er ook wel een gti van maken ;)

riqy heeft nog wel een blokje over

twinturbo

Goed nieuws.  :D Succes met opknappen dan maar.

Jeroen330

gefeliciteerd!
Hoe is het trouwens met je handicap? al beter?
Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap

grover

Ja, gaat al weer wat beter, kan nog geen gitaar spelen hihi, duurt nog even.

Jeroen330

Ok.. iig fijn dat het al beter gaat!
Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap

grover

Ik heb gisteren de blauwe nx met schade opgehaald.
Echter op de terugweg klapt in één keer de motorkap omhoog, waren ze vergeten om dicht te doen.
Schrok mij wild, want je ziet ineens niks meer. Dus maar rustig aan naar de kant van de weg en zie hier het resultaat.

oh dit is wel erg klein, zal ze even groter maken.

Zie een paar berichten verder. Angel zet de foto's er groter op. Ik schijn dat niet te kunnen.

Crum

aai..da's minder...en wie is ze..want wel een slordige fout..schadevergoeding eisen ;)
Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...

http://www.mijnalbum.nl/Album=R6RF7VDO

grover

Ach, de man van die garage had toch al een redelijk bedrag er uitgepeuterd voor mij, dus ik laat het maar zo. Ik heb alweer een nieuw motorkapje geregeld bij Piet en Rik.

TimTube

Pffff teeeeeeeeeering man dat is echt lijp!

Pietjuh

Wagen zat al in elkaar aan de voorkant, denk niet dat je veel op de garage kunt verhalen aangezien je er zelf voor kiest om met een wagen te gaan rijden die schade heeft.

Anyway, wel mooi even schrikken, maar allang blij dat het goed afgelopen is.

Horsepower is how fast you hit the wall, -Torque is how far you take the wall with you.
When the going gets tough the tough uses duct tape