Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Gouke's nissan 100nx GTi (Interesse peiling?!)

Gestart door Gouke, 24 nov 2009 - 11:34

Vorige topic - Volgende topic

Gouke

Hm nee rijbewijs raak je nooit kwijt als je geflitst wordt, kunnen ze niet bewijzen wie er reedt volgens mij.
En dan zou ik met correctie meer dan 60 gereden moeten hebben geloof ik (dubble toegestane max. snelheid of meer dan 50 te hard heb ik een x gehoord)

Maar de auto staat op mijn vaders naam dus ma had de brief geopent en die was al boos op pa maar ik was de boosdoener dus :P
Nissan 100nx 2.0 GTi rood. Een echte.

Knight100nx

hoeveel spuitbussen heb je in totaal gebruikt voor 2 zijpanelen?

Sa_Reno

Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

En zou extra blanke lak de glans redden? (ik dacht dat BL doodsloeg als je er te lang mee wacht)
Nissan 100NX 1.6 Injectie 1993
Renault 19 16V Cabriolet 1994

Gouke

voor 2 panelen (incl stootstrips)

2 bussen grondlak
4 motip rood
2 blanke lak

grover

Het minder glanzend spuitresultaat even polijsten met een polijstschijf en polijstpasta, dan glanst het wel.

Gouke

Mijn nieuwe velgen, van online-velgen.nl, waren niet goed gebalanceerd >:(

Ik had een behoorlijke tril in het stuur, opnieuw laten balanceren en toen was het weg.

Vind dit wel slecht van online-velgen want las al in een eerder topic dat iemand ook een hoogte slag had bij hun. Moest ik ff kwijt ;D

Mitch

btw , een prachtige auto.. niet TE dik! maar mag zeker gezien worde,,

;D   veel plezier ermee ;)   

Gouke

ik had een scheur in mn stuurbekrachtigingsslang waar ook een topic over gestart was...

nu heb ik de slang doormidden gesneden, en er een stalen buisje tussen gedaan met 2 slangklemmen. maar als ik het stuur helemaal naar 1 kant houd, glijdt de rubberen slang steeds iets verder van het buisje af! terwijl ik begreep dat deze oplossing vaker wordt gebruikt, wat kan dit zijn???

ik moet zondag wel naar utrecht kunnen rijden he!  :D

en als je een oplawaai krijgt bij het aanraken vn je bobine kabel naar de verdeler, zijn je kabels neem ik aan toe aan vervanging omdat ik minder weerstand heb dan de kabel zelf?

hoor het graag, gouke

edit: heb de randjes v/d buis ietsjes gefelsd met remleidingfels apparaat, het houdt tot nu toe:)

SpitFire

Citaat van: Gouke op 04 jun 2010 - 19:52
en als je een oplawaai krijgt bij het aanraken vn je bobine kabel naar de verdeler, zijn je kabels neem ik aan toe aan vervanging omdat ik minder weerstand heb dan de kabel zelf?

ja dan is vervangen geen overbodige luxe ;)
Nissan 100NX 1.6 carb - RIP
Nissan 100NX 2.0 GTI - RIP
Mazda MX3 1.6 - SOLD
Honda Civic 1.5 DXi - RIP
Mitsubishi Carisma 1.6 LE

..::=> No Past - No Future - No Problems <=::..

Gouke

oke, vandaag ook maar 'ns in de was gezet zoals wss velen van jullie  ;D ,
en ook een raambandje en achterraampjes geblindeerd:

richardwbb

Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Zeurdoos

Staat er ook netjes bij hoor ;D

Gouke

Zaterdag bi-xenon H4 geinstalleerd (Y) 8)

Staat leuk, alleen de stadslampjes leken lelijk geel erdoorheen, dus die blauw gemaakt met lampjesverf. Ook ergens eens iets gelezen over led's, die zijn te krijgen voor deze fitting?

Zeurdoos

Gewoon mooie witte led lampjes de in ;) is gewoon T10