Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Gouke's nissan 100nx GTi (Interesse peiling?!)

Gestart door Gouke, 24 nov 2009 - 11:34

Vorige topic - Volgende topic

Gouke

bedankt het is gelukt.

klauwen zien er nu super uit voor :D

alleen achter moet ik nog los maken maar uit het wph maak ik op dat dit gedraaid moet dus nog ff die sleutel daarvoor kopen , anders ver*piep*  ik het weer met een tang ofzo;)

Vanavond nog mn schijven achter aflaten draaien bij mijn oom, zou morgen ff fototjes plaatsen.
ze zaten al aardig aan hun minimum dikte, maar kon er zeker een paar tienden afdraaien dus ze zijn weer mooi egaal. Ik kon niet vinden in wph of de schijven van gti achter minimaal 8 of 6 mm mochten zijn, ik ben uitgegaan vn 8, misschien weet iemand dit?

weltrusten
Nissan 100nx 2.0 GTi rood. Een echte.

100nx driver

ja altijd zo dik mogelijk anders heb je te veel warmte ontwikkeling in de schijf en zullen ze eerder faden

Gouke

Gister de remmen en zooi er weer opgezet maar de verf wou voor geen meter drogen, en mn broer moest met zn golf carbrio op de brug dus heb ik ze achter met klamme verf gemonteerd, wat niet echt meewerkt voor een super eindresultaat.

maar goed, het zit er weer op :D en auto staat nu zoals je op laatste foto kan zien weer op bokken, en wat fotos van de zuigers+klauwen vóór en na:

http://www.mijnalbum.nl/Album=KAAFDBJX

Nu nog bezig met ontluchten, ik had na de eerste poging, op de brug na 1x pompen goede druk maar toen ik de oprit afreedt was dit al bijna weer weg. Dus auto weer op bokken gezet en nu opnieuw aan het ontluchten, er blijft steeds lucht komen:(

Daarna testritje hoe hij remt en tot nu toe komen de schijven na het remmen steeds mooi los :)

en kijken of de tril in 't stuur weg is.

Knight100nx

ziet er netjes uit hoor, en ja best logisch dat het niet drogen wil, is veel te vochtig nu en nog te koud denk ik, maar als je beetje aan het remmen bent geweest word ie vanzelf wel warm dacht ik zo :P

lucus

ventieltje van de gti zuigt ook lucht aan als je de rem loslaat en hem niet dichtdoet op tijd, heb ik ook gehad, dus dan pomp je gewoon lucht je systeem in en zakt je vloeistofpeil als een malle. duss eerst goed dichtdraaien nadat je het pedaal hebt ingetrapt. dus pedaal in, ventiel open, ventiel dicht, pedaal in, ventiel open. etc etc.
Renault Twingo 2 diesel.
85 pk en 200Nm koppel.
Verbruik: 3,7L op 100 Km
Lachen aan de pomp :)

Gouke

ja het ontluchten is nu goed gelukt, het remt en voelt veel beter aan dan vóór het loshalen :D , gelukkig.

en ook belangrijk: de tril in het stuur is weg, ook bij 140 enz  >:D

Dus laat de zomer maar komen :D heb weer zin om zonder dakjes te toeren, zoals wss velen van jullie ;)

Zeurdoos

Zonder dakjes rijden kan ook als de zon schijnt ;)

Gouke

joah klopt maar is vrij frisjes :D

maar goed, daar heb jij weinig last van als je een surfplank boven je hoofd hebt ;)

Zeurdoos

Gewoon kachel aan en muts op man :P cabrio rijders rijden ook open als de zon schijnt ;)

Gouke

prima dat jij dat doet, maar ik wacht toch nog maar even een paar dagen  :P

maar kan iemand mij vertellen hoe je je project topic naam kunt veranderen? of zit dit er niet in

Zeurdoos

Gouke

Dropjeslover

Citaat van: 100nx driver op 24 feb 2010 - 20:42
die nx zonder targa dakken was een duitse SR uitvoering

dit model had een ga16de
git lip skirt spoiler + volledig mee gespoten achterbumper
remschijven achter en ABS
en een hardtop

deze is helaas in duitsland geleverd maar wil er altijd nog wel is een keer 1 hebben :)
en een model met elec. verstelbare koplampen is import uit duitsland
Ramon uit Heerlen, ben ff zn nick vergeten, heeft een zeer net onderhouden SR en wil er al 1,5 jaar van af :P

/offtopic
Dare to face yourself, never run for problems, take responsibility for your actions.

Nissan 100nx 1.6 1991 (wit)
Nissan 100nx 2.0 1991 (zwart)
Nissan 100nx 2.0 1992 (antraciet)

Gouke

vandaag even langs apk station geweest, en hij was drekt weer goedgekeurd :D

zonder aanmerkingen voor volgende keer 8) dus ik kan weer 13 maand vooruit, altijd goed.