Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Gouke's nissan 100nx GTi (Interesse peiling?!)

Gestart door Gouke, 24 nov 2009 - 11:34

Vorige topic - Volgende topic

Knight100nx

maar zou er dan ook niet precies daar olie moeten druppen? wel vervelend als je die moet vervangen, kun je alle olie er weer uit laten lopen

Belg

Ja, dat is waar, hij zou dan ook daar moeten druppen. Sorry, ik had het niet volledig gelezen, maar zag iets van olie druppen... En het logischte leek mij daar te zitten
SR20DE: 9l./100km, CORSA B: 7l./100km, SAXO: 6l./100km, DS4: 5l./100km, F30 320i: 7l./100km

Gouke

Vanavond net terug gekomen van een weekendje Den Haag met mn 2 schatjes. (vriendin en nissan;))
was echt super maar ik zal de jullie de romantische details proberen te besparen.

maar vanuit drenthe was het ruim 200 km snelweg toeren, en ik heb me weer goed vermaakt in de gti, je rijdt gewoon makkelijk sneller dan het verkeer en inhalen is een dot gas.

en het weer liet het vandaag toe, zonder dakjes richting het strand van Scheveningen :D en dan zie je andere autos met zijraampjes open en lekker heet van binnen(A) (...zou ook wel meevallen met die 18 graden van vandaag maar toemaar;) )

terug weg mooi samen gereden met iemand met een honda :O civicje + tupperware pakket.
hij daagde me wel wat uit soms, volgens mij had hij geen standaard 1.5 blokje of wat zit er in? ik reed ruim 200 op tomtom en 210 op mijn nissan teller en hij reedt wel langsaam bij me weg:(

en oja dat olie lekken is weer teruggedaald tot standaard:P was gewoon olie wat ik had gemorst enzo denkik wat nog nalekte.

edit : ik verwacht van de week mijn nieuwe velgjes !  >:D
Nissan 100nx 2.0 GTi rood. Een echte.

richardwbb

Nou gelukkig geen lekkerij, dat is altijd niet leuk. Wat betreft de Civic, ik heb geen idee, ik moet nog een Civic tegenkomen die bij mij weg rijdt. (Wel gek, ik woon in Almere, waar zijn de Civics??). Wat voor velgjes heb je aangeschaft?
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Gouke

ik denk dat het om deze civic gaat :

http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=7063

160 pk

En mijn nieuwe velgen heb ik hierboven wel genoemd;) maar er komen nog fotos natuurlijk als ze passen :)

Belg

jammer toch die civicjes... 1600 en toch 160 pk + nog maar eens een lager verbruik dan onze GTi...
SR20DE: 9l./100km, CORSA B: 7l./100km, SAXO: 6l./100km, DS4: 5l./100km, F30 320i: 7l./100km

DJ Ramonski

Lekker als ik dat zo hoor :D Mis de losse dakjes inderdaad toch wel.

@Richard: Dan kijk maar uit dat je geen Civicje met een S2000 blokje tegenkomt. Dat houd de GTI echt niet bij.

Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

Zeurdoos

@richard heb jij je ogen dicht gehad op street power toen die civic in 12,05 seconden op de 205Km/h zat en dus sneller als die race motor was ::)

Pietjuh

Citeer@Richard: Dan kijk maar uit dat je geen Civicje met een S2000 blokje tegenkomt. Dat houd de GTI echt niet bij.

Dat vind ik een beetje appels met peren vergelijken, dan kun je ook een ca18det in een NX bouwen, dan heeft die civic weer het nakijken.
Horsepower is how fast you hit the wall, -Torque is how far you take the wall with you.
When the going gets tough the tough uses duct tape

nissanpower

hij zegt zelf dat hij nog een civic moet tegenkomen die hem zoek rijd.

Hij zegt dus niet wat voor soort.Kan dus elke willekeurig gare civic zijn,maar ook een die dik 1000pk draait.

als je zo'n VTI hebt die rijd je er echt niet uit,maar zijn wel standaard.Net als dat de gti ook een standaard is
kawasaki zx7r

zxr-club.nl

Gouke

wat een middag. eerst bel ik online-velgen.nl hoe het zit met mijn velgen, zeggen ze dat het nog een week of 2 kan duren omdat hij niet op voorraad was.

vervolgens ga ik even stukje rijden met mn vriendin: lekke band.
In de wang, dus kan geen prop in. was nog een goede winterband.

dus mijn broer gebeld en die kwam langs met een oude velg + band die ik nog had liggen en nu morgen maar ergens kijken voor een winterbandje in de zelfde maten en profiel als het kan.

jammer.

Zeurdoos

Tja Shit happens , wel jammer dat het nu langer gaat duren voor je nieuwe velgen .

richardwbb

Van dat soort dingen kan ik ook wel eens moe worden, so far for online bij het -velgen.nl ;D

Maar eh een was goed winterband wegmikken, weer een ander halen er weer op en balanceren is zo zonde van het geld
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Gouke

ja klopt maar gelukkig een 2e hands bandje bij bandenbeurs gevonden met hetzelfde profiel en nog goed profiel. Kostte me 35 euro incl omleggen en balanceren dus valt weer reuze mee.

ach ja we gaan gewoon verder ;D

Gouke

update

het lijkt wel sabotage maar ik had nu mn rechtervoorband ook een scheur in de wang vd band.
dus weeer een nieuw bandje op moeten halen :(

maar das weer klaar, en ik heb mn nieuwe deur er in :D
kleurverschil is nihil gelukkig, en deurslotje en cv en electrische ruiten verwisselen viel gelukkig mee.
ook heb ik direct mn raampje mooi af kunnen stellen.

;D