Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

gizmo's project

Gestart door Gizmo, 26 apr 2013 - 00:03

Vorige topic - Volgende topic

richardwbb

Whaaaa lol ik zit zelf te denken aan een start niet knop evengoed verborgen! xD
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Gizmo

jah maar het is wel grappig als iemand even je auto opzij wil zetten en ze krijgen hem nie aan de praat  ;D

themacpie

Dat had ik vroeger ook op m'n Spitfire... klein knoppie onder het dash.

Zalige tijden mee gehad! Als je'm kan starten is ie van jou...  >:D  En ik heb um dus nog steeds! Lachen wel.

Maar zeker voor open dakjes parkeren een extra veiligheid en heel simpel te maken.
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

Belg

Citaat van: Gizmo op 04 mei 2013 - 00:13

-remklauwen spuiten. andere besteld bij belg.

Euhm? Ik veronderstel niet deze Belg :p
SR20DE: 9l./100km, CORSA B: 7l./100km, SAXO: 6l./100km, DS4: 5l./100km, F30 320i: 7l./100km

themacpie

neu is andere Belg  :clown:
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

Gizmo

haha ja sorry hoor het was een verkeerde naam maar was net wakker en op me werk toen ik het typte
en idd. heb vroeger ook wel gelachen met een text op me auto

my other car is a porsche  iedereen zei dat kan niet je ben net 19 en een porsche no way dus weddenschappen en kwam ik later op me porsche tractor uit 1960  ;D :roll:

maar ok vandaag me auto maar lekker gewassen ik denk dat ik hem aankomende donderdag officieel ga dopen als gizmo.
met text in het achter raam kijk toch zelden in de binnenspiegel aangezien ik meer in de buitenspiegels kijk.

Gizmo

fotos gemaakt hoe me auto er nu uit ziet kan ze helaas niet posten aangezien mijn laptop nog overleden is.
als die weer tot de levende behoort zal ik een update doen met fotos ook al zijn het nu nacht fotos nadat ik hem had gewassen.

richardwbb

Hier heeft iemand de juiste instelling :)
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Gizmo

ships komt mog iets bij een nieuwe uitlaat .....

Rens

Een mooi uitlaatje kan geen kwaad. :)
Zelfs op mijn bijna standaard NX vond ik een andere uitlaat een must. Een beetje bling en mooier geluid. ;D

Gizmo

mijne maakt nu ook een sport geluid hoor maar das omdat er een gat in de pijp zit

Marous

Kijk je uit voor een bekeuring? ;)
~I'm in love with my car~

Gizmo

uhnm weet niet rij er nog mee rond hij maakt iets meer kabal het is erger in de auto dan dat je ernaast sta dus  maar het is me einddemper die weer eens los hangt

Gizmo

to do list.

- dashbord aztec rood spuiten & lakken.
- sierdelen deur aztec rood maken.
- foli in het achterraam doen.
-velgen spuiten zwart met aztec rode trim.
-startknop inbouwen.
-gaten en bloemkolen repareren links achter.
-body kit.
-angel eyes. xenon
-sportstoelen voor.
-4 punts gordels.
-remklauwen spuiten. besteld bij themacpie
-uitlaat. besteld bij evil 100nx
-sportstuur.
-antenne.
-openlucht filter inbouwen.
-kleppendeksel spuiten.
--------------------------------------------------------
normale dingen.
olie verversen/ vervangen met syntetische.
banden eind van het jaar- getrokken banden.
koelvloeistof vervangen.
verse brakefluid.
--------------------------------------------------------

respray. mischien aztec rood of candyapple ik ga denk voor de wild cherry moet alleen nog spullen uit amerika bestellen.
en vandaag me led vervangen van me asbak lampje die is nu ook rood helaas had ik een kleine tegenvaller 1 led was stuk toen ik hem uit de verpakking haalde.....
maja moet toch nog een extra set rode leds halen dus komt ook wel goed.