Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

gizmo's project

Gestart door Gizmo, 26 apr 2013 - 00:03

Vorige topic - Volgende topic

themacpie

Je ruitenwissers zijn niet speciaal hoor... dat hebben ze allemaal! Als je nu een NX ziet die mooi gespoten ruitenwisserarmen heeft dan zijn die zeker gespoten door de eigenaar!
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

staartbek

Citaat van: themacpie op 28 apr 2013 - 21:48
Zag net een spijtig loopje op het zijpaneel aan het schroefafdekdopje (hèhè weer zo'n leuk woord) maar dat heb je misschien zelf ook al gezien.

Zit m'n hoofd ook al een tijd te breken over zoiets gelijkaardigs, maar ik kom er niet echt uit.
Ziet er wel super gaaf uit, maar heb een beetje angst voor de duurzaamheid van dat wit... vervuiling, krassen
Dus ga effe afwachten wat jou ervaringen zijn hiermee  ;)

Ow ja, zou het niet identiek doen hoor maar toch iets in die richting.

euh.. ik mag toch hopen dat je hem niet als taxi gaat gebruiken..
maar bij de toledo ook alles gespoten en blijft erg goed.. en dat is een hoer die 100.000 per jaar rijdt met gasten
dus lijkt me geen probleem gert

www.custompainter.nl
info@custompainter.nl

themacpie

Dat geeft opties dan  ;D
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

Gizmo

tja kijk een kras kan altijd he neem een lieftallige vriendin/echtgenote/dochter met fijne pumps die heel leuk met haar schoen erlangs gaat ofzo heb het al wel gehad in andere autos

richardwbb

Owjaaa dat ken ik nog met mijn 1.6, twee naaldhakken bij de deurlijst en later ook nog een ring in het glas :P
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Gizmo

ja geweldig he..... ok het is mooi om ze zo rond te zien dartelen maar in je auto hmmm zolang ze er mee uitkijken met die moordwapens :bonk: :wow: :xD2:

richardwbb

Nou ja het laatste wat ik van haar zag was dat ze kwaad mijn flat uit liep en nog even de intercom van de muur trok maar dat is offtopic ;)
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Gizmo

update

to do list.

- dashbord aztec rood spuiten & lakken.
- sierdelen deur aztec rood maken.
- foli in het achterraam doen.
-velgen spuiten zwart met aztec rode trim.
-startknop inbouwen.
-gaten en bloemkolen repareren links achter.
-body kit.
-angel eyes. xenon
-sportstoelen voor.
-4 punts gordels.
-remklauwen spuiten. andere besteld bij belg.
-sportstuur.
-antenne.
-openlucht filter inbouwen.
-kleppendeksel spuiten.
--------------------------------------------------------
normale dingen.
olie verversen/ vervangen met syntetische.
banden eind van het jaar- getrokken banden.
koelvloeistof vervangen.
verse brakefluid.

respray. mischien aztec rood of candyapple

vandaag weer lekker bezig geweest heb me deuren en grotedeels dashbord rood gespoten morgen het midden stuk waar me radio en kachelbediening zit
misschien gelijk even t5 leds halen zodat de verlichting daar ook weer werkt en natuuk ROOD :puh:

helaas geen fotos laptop nog steeds overleden

en als het weer echt zo blijft als vandaag dan lekker :drive: open dakje  :roll:
verder zondag  gizmo zo als ik m noem even lekker verwennen met een :stof:

richardwbb

haha, stoffig

Gaat de start knop ook op afstand bedienbaar worden? ???

Gizmo

nee dat niet het zou mogelijk zijn via afstands bediening maar nee er komt wel een knop in de auto maar wil hem uit het zicht hebben ;D

richardwbb

Nou idd het was Diembo als ik mij niet vergis, maar deze reed zijn NX op afstandbedienbaar starten ergens tegenaan.

Er zit een neutralswitch op de bak, storingsgevoelige switch, maar je zou je startknop daar naar kunnen laten kijken.

En de startknop in nieuwe wagens kan je ingedrukt houden zonder dat de startmotor op het vliegwiel blijft gieren, dus ik ben benieuwd met wat, jij, gizmo, voor gizmo komt, voor gizmo :P (Ik bedoel als je zelf achter het stuur zit rijdt die ook weg met de sleutel.....)

Gizmo

nee zorg wel dat je de sleutels ook moet gebruiken dus eigenlijk je contact aan maar de laatste stap die je doe met sleutel voor starten ga ik overbruggen. ook al zou je de sleutel verder doen dat er niks gebeurt. daar is de knop voor maar wil hem wel zo weg werken dat hij niet in het zicht zit.

kan je teminste je auto wel  zonder panelen even bij een winkel neer gooien

Gizmo

to do list.

- dashbord aztec rood spuiten & lakken.
- sierdelen deur aztec rood maken.
- naam Gizmo in achterraam zetten en de O misschien het nissan embleem.
- foli in het achterraam doen.
-velgen spuiten zwart met aztec rode trim.
-startknop inbouwen.
-gaten en bloemkolen repareren links achter.
-body kit.
-angel eyes. xenon
-sportstoelen voor.
-4 punts gordels.
-remklauwen spuiten. andere besteld bij belg.
-sportstuur.
-antenne.
-openlucht filter inbouwen.
-kleppendeksel spuiten.
normale dingen.
olie verversen/ vervangen met syntetische.
banden eind van het jaar- getrokken banden.
koelvloeistof vervangen.
verse brakefluid.

richardwbb

Dat kan toch veel mooier, zo een startknop? gizmo? ??? :P

Gizmo

nee maar heb zitten denken om een pook knop met verborgen startknop te bestellen dan zit hij onder een klepje in de pook  ;D
http://www.gomaxx.com/Interieur-Comfort/Pedalen-Grepen/Pookknoppen/2966-Pookknop-Zwart/chrome-+-startknop.html