Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

gizmo's project

Gestart door Gizmo, 26 apr 2013 - 00:03

Vorige topic - Volgende topic

Gizmo

wel he volgend dingetje is me voor bumper bewerken die grijze sierstuk die gaat ook hoogglans zwart morgen XD en misschien onderkant achter bumper daar zit ook zo een rare grijze stukje

richardwbb

Rode NX met hoogglans zwart? Als dat maar mooi wordt...........

GTi's hebben de achterbumper wel geheel gespoten, die bumperstrips was in die tijd nog hip........
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Gizmo

jah weet ik en ik heb de sierstrips aan de zijkant en achterbumper al zo zwart en ja staat best netjes.
met de tijd gaat er toch wel een bodykit om dus zal het later wel rood worden en de sierstrips op de deuren ... tja ben ik nog niet helemaal uit misschien haal ik die wel weg en dan alles netjes strak maken ook al moet ik nog zien of het gaat je deur is vrijwel gesloten en vullen met plamuur zal op den duur gaan scheuren.

themacpie

Denk idd dat plamuur wat teveel van het goede daarvoor is...
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

Gizmo

jah zal dus veel klop werk worden ... en las puntjes op je deur voor het uit trekken van die sleuf.

of ik moet al kijken of ik er iets leuks van kan maken  zo als door lopen op de bodykit tenslotte zie je dat ook zeer zelde

themacpie

Misschien wat ideeën hier: http://forum.nissan100nxclub.nl/onderdelen-verkopen/alle-onderdelen-te-koop-van-de-100nx-turbo/ die strips waren/zijn ook weggewerkt en nog een beetje meer custom dan dat ook  :)
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

Gizmo

jah die heb ik wel gezien die fotos maar dat schiet me nu te binnen ik kan er eventueel ook nog een strip in lassen natuurlijk hahaha

richardwbb

Eh dat is zo en die hele NX is te koop he, Robin gaat emigreren naar Zuid Amerika, waar ze de Sentra nog bouwen, de bofkont :P
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Gizmo

oh ok naja hij liever dan ik ;D heb geen plannen om te gaan emigreren.

ook al is er kans dat ik strakjes vaker buiten nederland ben dan in.

ben bezig om over te stappen qua werk  eigelijk meer gevaar op zoeken maar tja het verdient goed en kan op een schip niet veel uitgeven h'.
ik maak toch wel een goede kans om bij dat bedrijf te komen aangezien ik al bij defentie in de beveiliging heb gezeten enzo en tja weet wat ik moet doen mochten ze besluiten als piet piraat aan boord te komen

richardwbb

Ik bedoel dat die deuren bijvoorbeeld ook gekocht zouden kunnen worden ;)

Gizmo

snap ik wel maar zit ook nog met de de stukjes naast de deuren.

Gizmo

en ik zit te denken om die firehawk kit er op te doen uit eindelijk.

richardwbb

Oh :P

Dat laatste wist ik niet :P

Gizmo

haha klopt het zal vermoedelijk toch alleen de voor bumper worden en andere side skirts en weer een andere achterbumper maar dat moeten we nog even bedenken om een aparte maar mooi setje bij elkaar te krijgen.
maar tijdens het opbouwen zal ik het wel langzaam uitvinden wat het nu allemaal wordt.
die firehawk voor bumper heeft gewoon iets wat me aantrekt  ;D

Gizmo

hmm afgelopen weekend me kentekenplaat verwijderd van  het neusje en alles netjes schoon gemaakt, zag dat alles daar nog verweerd was, heb gelijk het kentekenhouderblok maar zwart gespoten net als de sierstrip over me bumper nu begint me autotje al redelijk op te knappen, en aangezien ik bezig was gelijk ook me ruitenwissers dr afgehaald en de plastic roosters onder het voorraam die ook maar netjes zwart gemaakt geen slijtage plekken daar op.

nu vraag ik me toch wel een beetje af wat voor verf dr op heb gezeten en hoe de vorige eigenaar het voor elkaar heb gekregen dat de ruitewisser armen  blankwaren geraakt, zat geen verf meer op de achter ruitenwisser arm.

en vandaag me midden console maar rood maken net als me dashbord kasje voor er weer vuil op hangt.