Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Ginko's NX

Gestart door Ginko, 04 aug 2010 - 11:25

Vorige topic - Volgende topic

Marous

Oh, deden t bij mij altijd leuk hoor, onder de peugeot ;)
Maar ben nu zelf maar voor falken voor en pirelli achter gegaan (trouwens 35 euro per band incl. Montage) en rijd echt heel anders (beter!) Dan mn oude nepperts hiervoor :)
~I'm in love with my car~

Mojo

Citaat van: michxtreme op 15 jun 2011 - 19:16
viking bandjes, heb k minder leuke ervaring mee :(

Ik ook. Blubberbanden...

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

Ginko

Ach, kan het toch niet omdraaien dus ik zie wel. Het is zowiezo beter dan wat ik had omdat daar het profiel van op is.

Hij is trouwens door de keuring, volgens mij alleen een opmerking over een gordel achter. (maar dat zal misschien te maken hebben dat ik eraan heb zitten kutten tijdens het verwisselen van het interieur.

Marous

Citaat van: Ginko op 15 jun 2011 - 20:05
Ach, kan het toch niet omdraaien dus ik zie wel. Het is zowiezo beter dan wat ik had omdat daar het profiel van op is.

Hij is trouwens door de keuring, volgens mij alleen een opmerking over een gordel achter. (maar dat zal misschien te maken hebben dat ik eraan heb zitten kutten tijdens het verwisselen van het interieur.

In dat geval gefeliciteerd! ;)
~I'm in love with my car~

Ginko

Thnx :)

Ik ving nog op dat de multiriemen binnenkort aandacht nodig hebben.  Alleen ik heb zelf niet mijn auto opgehaald dus ik heb de monteur zelf niet gesproken.

Zo maar eens ff bellen.

Ginko

Moet nu wel oppassen.  Mijn vorige zat de Zondag na mijn APK tegen een Panda aan.

Gelukkig staat het weer er dit keer niet naar om lekker rond te rijden.

Rens

Oppassen waar je parkeert dan, voor je het weet zit er een Panda tegenaan.  :P

Ginko

Haha goeie :P

Ondertussen garage gesproken,  multiriemen moeten tegen het najaar vervangen worden. Dus gelijk maar een afspraak gepland in Augustus.

En de gordel links achter paste niet in de houder.  Maar dat kan wel kloppen want de gordel is Zwart en de houder is nog van het grijze interieur :P

richardwbb

Multiriemen kan ik er ook wel voor je opzetten hoor daar hoeft geen kratje bier voor terug te komen :P

Houders zijn hetzelfde, ze weer goed er op zetten zit ik ook altijd mee te klooien, die gordels zijn net als de ABS voor mij zeg maar :)
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Ginko

Naja, gelukkig geen herhaling van geschiedenis en een aanrijding vlak na de APK.  wel zijn er al wat spulletjes verkocht die eigenlijk op de auto gingen.  Multiriemen zijn ook nog vervangen in de tussentijd..en ik verwacht niet dat er nog wat spannends gaat gebeuren in dit topic ^^

Beest

alles op zijn tijd,
Budget tuning ftw :p
renault lip :p
Achterlichtenspray

Ginko

Door de APK  ;D

Wel aandachtspuntjes, grootste

- Links roest in dorpel
- Remleidingen verroest
- Achterophanging versleten

Ik krijg vanavond uitgebreid rapport als ik de wagen ophaal.    Dus zo te merken wordt 2012 een opknap jaartje.

Mojo

Tiefus, da's wel even een bump!

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

Rens

Gefeliciteerd met de APK.

En de rest komt wel goed, toch? :)