Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Ginko's NX

Gestart door Ginko, 04 aug 2010 - 11:25

Vorige topic - Volgende topic

patrick100nx

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

Ginko

Neuh, ben van plan dit bij de complete spuitactie te combineren.

Maar even wat anders...  

Geen zorgen hoor.  Ik heb niet "echt"  299 kmp gereden op 1000 toeren  :P

Alleen ik starte gistermiddag mijn auto en dit stond er en de toeren gingen even heen en weer tussen de 1100 en de 900.

Foto gemaakt, filmpje gemaakt waarbij je ziet dat als ik wegrij dat het weer een normale snelheid wordt.

ik heb weleens gezien dat de teller even op 0 staat als ik gewoon rij. En even  later is dat weer weg.  Maar deze had ik nog niet gezien  :P

patrick100nx

Wat voor motor heb jij erin ligge joh :o RB26DETT? ;D Hoe was de ervaring om zo hard te rijden? :P

Ginko

Nee RB26VETT   :P

En moet je nagaan, ik zat toen pas op 1000 toeren dus ik had nog door kunnen trekken  xD xD xD

michxtreme

The only limit is your own imagination

patrick100nx

Ginko

T zou wat zijn als het nog echt waar zou zijn  :P

Hier nog t filmpje... kan helaas niet controleren of ik nog wat zinnigs zeg (zit op me werk dus kan niet zomaar ff met geluid afspelen)

http://www.youtube.com/watch?v=nmAQP4VjRGM

Marous

~I'm in love with my car~

richardwbb

Ehhm, die Parkinson zit hopelijk ook in de digidash en niet in je rechtervoet? Of zijn alle digidashes zo?
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Ginko

Digidash werkt gewoon goed zonder problemen.

Ja sorry ik had toevallig net even niet het statief bij me om een stil beeld te filmen met mijn telefoon dus het ging even met de hand........

Linkje Richard    :P

Verder,   als het goed is wordt aanstaande Zaterdag poging 2 voor de uitlaat.  Ben dat lekke diarree geluid ondertussen ook wel zat.

Ginko

Zo, vanwege een onaangename verassing in een van de banden:

Ben ik vandaag aan het verwisselen geweest.   De band hierboven is een voorband en ik heb dus nu mijn voorbanden verwisseld voor mijn achterbanden want daar zit duidelijk meer profiel op en geen spijker/schroef in.

Zie hier Voorband:

En achterband:

Maarja dit is natuurlijk geen permanente oplossing en het profiel wat nu achter zit is niet meer noemenswaardig dus zeer binnenkort maar even andere banden eronder.

Mojo

Als je dan maar de beste banden aan de achterkant doet :P

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

richardwbb

Stomme schroef.

Ach ik zie nu dat die van 299 ook nog doodleuk naar beneden telt. Nog vager vind ik dat.

Komt die wel weer eens op nul uit?
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Ginko

Citaat van: Mojo op 18 apr 2011 - 17:22
Als je dan maar de beste banden aan de achterkant doet :P

Hoe bedoel je?  beste profiel moet voor of achter?

Citaat van: richardwbb op 18 apr 2011 - 17:38
Stomme schroef.

Ach ik zie nu dat die van 299 ook nog doodleuk naar beneden telt. Nog vager vind ik dat.

Komt die wel weer eens op nul uit?

Huh?  Het Digidash werkt gewoon.. ook de 0.

of mis ik je punt?

Mojo

Ik bedoelde inderdaad beste profiel achter.

Bizar, dat met die digidash... Zit de sensor nog wel goed aangesloten?

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.