Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Ginko's NX

Gestart door Ginko, 04 aug 2010 - 11:25

Vorige topic - Volgende topic

Mojo

Lijkt verdacht veel op die er bij mij ook in zit :P.

Maar denk dat ik er ook wel 1 wil voor m'n Pulsar...

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

Ginko

Citaat van: ParaChris op 28 mrt 2011 - 11:35
Voor 40 euro wil ik er ook ene hebben, staat toch op de planning en zonde om dan niet mee te doen aan de groupbuy! Dus count me in ;)

Als je nog ff kan wachten tot Jeroen die bij hem heeft ingebouwd  ;D  Dan weten we namelijk of wij het product wel namens de club durven te verkopen  ;).

Citaat van: Mojo op 29 mrt 2011 - 15:43
Lijkt verdacht veel op die er bij mij ook in zit :P.

Maar denk dat ik er ook wel 1 wil voor m'n Pulsar...

zou deze ook passen in jouw Pulsar dan?

Jeroen330

voor eind april zit ie al in de mijne en zal ik ff kijken of het past en hoe het werkt...
Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap

Ginko

Eindelijk weer een Zondag zonder plannen buiten de deur.

Als het weer een beetje meezit aankomend weekend ga ik denk ik mijn uitlaat eronder vandaan slopen en na eerst schandalig een rondje te hebben gereden de nieuwe uitlaatlijn (vanaf de voorpijp) eronder monteren.

http://www.buienradar.nl/weersverwachting-per-plaats.aspx?naam=barendrecht&type=tekst&modus=uur&lat=4.51&lon=51.81

Zo te zien is Zaterdag daar de perfecte dag voor  ;D

Ginko

hmmm Nou ben ik dus dat weekend wel lekker bezig geweest.  Maar het is me tot zover niet geluk om de uitlaat ergens los te krijgen.

Alleen jammer dat meneer beunhaas (ik dus)  eerst enthousiast met de slijper aan de uitlaat begon om daarna op te merken dat ik niet in 1 keer diep genoeg kon komen om de uitlaat los te krijgen of zover door te zagen dat ik daarna met wat geweld het klusje kon klaren.  En vervolgens begon de ruzie met de Middendemper die op de kat zat vastgeroest.  Dus na een paar pogingen heb ik er maar voor gekozen om het een andere keer misschien een ander persoon erbij hiermee verder te gaan.

Dus wat heeft dat weekend mij opgeleverd?  Nou, een soortevan sportuitlaat  :P Maar het geluid daar wordt ik niet echt blij van.  Wel kijken er meer mensen om.. ik denk in de hoop dat ze een Civic met een blerpijp zien.  Helaas,  in plaats daarvan zien ze een leuk sportief autotje in de Cabriostand  8)  En dan met een standaard uitlaapijpje aan de achterkant  :P.

Beest

Dat probleem heb ik ook hahah alleen heb ik een dtm met katvv en da blert ook wel lekker. Bij de 3000rpm kickt vvl in (lees:snerp) LoL

ParaChris

Ach, beetje herrie maken moet kunnen;)

Heb je een planning voor wanneer je je sport kit erop wil hebben?

Staat em echt mega dik 8) Zeker met je carbon hoodz derbij >:D

Ginko

Ja, planning was 4 maanden geleden.  Maar ik hoor bij die groep jongeren die niet met geld om kunnen gaan.

Ik zei het al op Assen tegen Jeroen330.  Ik heb 2 fouten gemaakt in mijn leven. 

Dat is:

1.  Een NX kopen....want daar kom ik voorlopig niet vanaf  >:D
en
2. Het huis uit gaan en op mezelf gaan wonen.... want daar blijft dus al mijn geld  :(

Maar financieel gaat het al beter.  Alleen het potje vullen voor de NX nog niet zo hard.  Al krijg ik zo wel vakantiegeld en daarna een oprotpremie van de woningstichting omdat ze het gebouw volgend jaar gaan slopen.

Dus ik denk dat ik het pas in Juli/eind Juli kan realiseren.

Wat leuker nieuws.  Ik heb een dikke spoiler gescoord  8) En ik denk eraan om daar een gedeelte met carbon te verwerken.  Het onderdeel daar kan het makkelijk op en zo trek je wat carbon accentjes door van de kap naar de rest van de wagen  :) 

En ja, ik kan wel een foto plaatsen maar ik vind het ook leuk als er nog een kleine verrassing in zit  ;D

Dus gewoon "omdat het kan"  bij deze een poll,  willen jullie foto's zien van de spoiler die op mijn wagen komt of niet?

ParaChris

Ik weet hoe het is, ik ben ook uitwonend en de aantrekkelijke nderdelen blijven langskomen, dan heb ik het geluk dat die van mij niet opnieuw gespoten moet worden:P

En ik wil je spoilert wel zien 8)

Ginko

DJ Ramonski

Citaat van: Ginko op 11 apr 2011 - 12:47
Al krijg ik zo wel vakantiegeld en daarna een oprotpremie van de woningstichting omdat ze het gebouw volgend jaar gaan slopen.

Ik kan me voorstellen dat je die oprotpremie toch ergens anders harder voor nodig hebt dan voor de auto :O
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

undertaker1988

tuurlijk willen we hem zien  8)

100NX 1.6 16V

Ginko

Zo,  90% van de stemmers willen de spoiler al zien  :P

Dus,  hierbij wat sneakshots:

En zo ongeveer zou hij in complete gespoten status eruit zien:

een Skyline spolier!  8)

Foto's van het ding op een NX heb ik nog niet.  Ik heb de spoiler nog niet in huis  :)

patrick100nx

Ben benieuwd hoe dat op je NX staat,, Voor de rest is het nog wel een schappelijk spoilertje ;)
Wanneer verwacht je hem binnen?

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

Ginko

Ow denk paar weken.  Hij wordt binnenkort spuitklaar gemaakt.