Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Ginko's NX

Gestart door Ginko, 04 aug 2010 - 11:25

Vorige topic - Volgende topic

Ginko

Ik reed trouwens sinds 2 vrijdagen geleden met m'n kenteken onder mijn voorruit.

Wasstraatongelukje.  Houder was al niet zo goed meer en had besloten om maar met pensioen te gaan.

hij ligt nog in m'n achterbak dus zondag kan die in volle glorie worden aanschouwd.

Maar goed,  ik had dus even een andere besteld.

een nep-carbon  :P :P

en die koplamp:

Je ziet het een beetje.  Links in de hoek een beetje beslagen en wat druppeltjes....   :-X :-X

Owja,  ik kreeg er 2 van de webshop.  Dus als iemand interesse heeft in een echte neppe carbon kentekenhouder.  laat het maar weten,  neem ik hem wel voor je mee  ;D

Marous

Nou.. als je toch zo aandringt ;) heel heel graag ;) hihi!
~I'm in love with my car~

richardwbb

Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

michxtreme

The only limit is your own imagination

Marous

~I'm in love with my car~

Mojo

Lampje uit de koplamp halen, en dan effe de warme fohn er op. Vervolgens koude fohn.

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

michxtreme

anders gewoon vervangen dat ding. blijkt dat je een kapot rubber hebt

Ginko

Citaat van: Rens op 08 feb 2011 - 19:09
Nu alleen nog recht erop zetten. :P ;)
Valt wel mee,  de foto is ook schuin genomen.  ;)

Citaat van: Rens op 08 feb 2011 - 22:35
Citaat van: richardwbb op 08 feb 2011 - 21:11
Waren de chromen houders op?
Die heb ik al.  :P

Idd,  ik wou niet in het pimpsmobile vaarwater van Rens komen. Straks gaat hij z'n pimphand gebruiken.

Citaat van: michxtreme op 09 feb 2011 - 22:17
anders gewoon vervangen dat ding. blijkt dat je een kapot rubber hebt

Ja ook mogelijk.  Vandaag gaat het waarschijnlijk regenen, wel ruk.  Maar ik kijk ff wat ik eraan kan doen op een zonnige middag.  Zoals de oplossing van Mojo.

nu alleen nog een Fohn kopen  :P.

michxtreme

afsluitrubbers misschien nog even met wat sikaflex na gaan? smeer je t gewoon dunnetjes met een plamuurmesje of je vinger uit.

izzthewizz

Citaat van: Ginko op 10 feb 2011 - 09:02
mwaah lijkt toch echt wel scheef te zitten :p

Kan je anders niet dat rubberafdichtkapje/dinges :p los halen (kan de condens eruit) verlichting aanzetten gaat het sneller,maar inderdaad wel ff goed afsmeren dat het niet terug komt

Komen er nog meer carbon(nep of echt) accenten op/in ?  (spiegels/bstylen/achterklep >:D of alleen de spoiler ) vind het wel VET
verder goed bezig hoor  ;D

Ginko

Citaat van: izzthewizz op 10 feb 2011 - 14:55
mwaah lijkt toch echt wel scheef te zitten :p

Ja, zit hij op zich ook wel. Komt omdat ik de 2 gaatjes heb gebruikt die al in de bumper zaten  :P Maar komt dus nog wel goed.

Citaat van: izzthewizz op 10 feb 2011 - 14:55
Kan je anders niet dat rubberafdichtkapje/dinges :p los halen (kan de condens eruit) verlichting aanzetten gaat het sneller,maar inderdaad wel ff goed afsmeren dat het niet terug komt

Komen er nog meer carbon(nep of echt) accenten op/in ?  (spiegels/bstylen/achterklep >:D of alleen de spoiler ) vind het wel VET
verder goed bezig hoor  ;D

Naja,  die kentekenhouder had ik voor de lol.  Maar het pakt niet rampzalig uit vind ik  :P. 

Meer Carbon accentjes zal wel komen. Maar dat komt vanzelf,  ik moet eerst ff de wagen een keer laten spuiten  ;D.

undertaker1988

ik vindt het er ook wel leuk uitzien carbon rond kenteken plaat  8)

100NX 1.6 16V