Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Ginko's NX

Gestart door Ginko, 04 aug 2010 - 11:25

Vorige topic - Volgende topic

richardwbb

Wat een ontzettende meuk heb je weer gehaald ;D Behalve dat zwaalicht ;D
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Ginko

Update!  :D

Vanochtend m'n achterbumper opgehaald  ;D

beetje lakschade, maar dat is niet erg..  Hij had ook nog de skirts liggen alleen zonder de kapjes die erbij horen... maar ook voor een mooie prijs, dus ik denk dat ik weer terug ga over een paar weken om die ook op te halen...maar ik zit nu nog in twijfel...

Hij heeft zijn nx gekocht toen hij 3 jaar oud was (de auto) en hem 13 jaar gehad  :D  leuk om te horen

EDIT:  en toen zat die kit er al onder  ;D 13 jaar geleden

ik kreeg trouwens deze bumper waar zo te zien de standaardbumper nog aan vast geplakt zit, de schuimblokken die daartussen zitten en de bumper-stootbalk mee

twinturbo

Even buiten kijken of die van mij er nog wel op zit. ;D Gewoon die skirts erop zetten zonder die kapjes. Heb ik ook en dat ziet er ook netjes uit. Moet je wel even die kunstof dingen die er standaard opzitten doorsnijden en ook in kleur lakken.  ;)

Zeurdoos

Doe die bumper alleen wel eerst in kleur voor je hem der op zet ::) (en haal die voorste der weer af tot die ook in kleur is) ;) Want das niet mooi :P

Ginko

Citaat van: twinturbo op 05 dec 2010 - 16:49
Even buiten kijken of die van mij er nog wel op zit. ;D Gewoon die skirts erop zetten zonder die kapjes. Heb ik ook en dat ziet er ook netjes uit. Moet je wel even die kunstof dingen die er standaard opzitten doorsnijden en ook in kleur lakken.  ;)

ja denk na de volgende paycheck dat ik weer die kant op scheur,  het is bij eindhoven in de buurt... zit jij daar nou ook in de buurt?  ::)

Citaat van: Zeurdoos op 05 dec 2010 - 17:06
Doe die bumper alleen wel eerst in kleur voor je hem der op zet ::) (en haal die voorste der weer af tot die ook in kleur is) ;) Want das niet mooi :P

jaahaaa ik weet het  :P   maar heb nog niet genoeg geld voor de spuiter... denk ff doen zoals michxtreme zei.. zelf kleurtje geven zodat het ergens op lijkt en dan in het voorjaar even goed laten doen  ;D

michxtreme

blijft een mooie achterbumper die van Nissan Sport ;D idd rollen of zelf ff spuiten of de originele ff er op hange :P

Heldere knippers al er op gezet? Ben benieuwd!!
The only limit is your own imagination

Ricardo

Een hoop spullen in dat kleine kamertje xD hahaha.. Good luck
the only way is sideway

[img ]http://[/img]

staartbek

had die andere 2 foto's ook graag gezien in de mail... ;D

is wel iets meer werk zo, zeg maar

groet

www.custompainter.nl
info@custompainter.nl

Ginko

Citaat van: staartbek op 06 dec 2010 - 08:45
had die andere 2 foto's ook graag gezien in de mail... ;D

is wel iets meer werk zo, zeg maar

groet

Valt mee hoor, het is geen beschadiging. de lak is er daar vanaf, maar om hem te spuiten moet hij toch al geschuurd worden?

aka, dit betekend minder schuren :P

staartbek

tja... wat moet ik hier nou weer op zeggen  ;D ;D

voor een spuiter zijn dit wel bepalende foto's, als je een goeie prijs indicatie wil, we lopen niet verder uit op de indicatie maar met meer werk zitten we dan wel aan de hogere opgegeven kant..
maar dat wil ik je graag allemaal uitleggen als het zo ver is

www.custompainter.nl
info@custompainter.nl

Ginko

Citaat van: staartbek op 06 dec 2010 - 08:57
tja... wat moet ik hier nou weer op zeggen  ;D ;D

voor een spuiter zijn dit wel bepalende foto's, als je een goeie prijs indicatie wil, we lopen niet verder uit op de indicatie maar met meer werk zitten we dan wel aan de hogere opgegeven kant..
maar dat wil ik je graag allemaal uitleggen als het zo ver is

Ik had je net ook al gemaild  ;D.  Maar zoals ik in de mail zei, ik maak ze in ieder geval even goed schoon en dan zet ik ze opnieuw op de foto.

Dan weten we zeker dat we niks missen  ;D

Ginko

Even mijn lijstje erbij halen:

Planning/Wishlist:

-  ROEST aanpakken, Via de buitenkant leek de roest oppervlakkig te zijn, toen het interieur eruit was vond ik ook wat aan de binnenkant.  Moet het gewoon een keer aanpakken.

Styling
-  Misschien licht verlagen, vind het zeer fijn rijden op de originele hoogte. maar het staat wel beter, verlaagd (twijfel)
-  Lak op de spoiler heeft blaartjes, overspuiten/vervangen
-  De lak heeft lichte wasstraat krasjes over de gehele auto, misschien goed aanpakken met een wax/polish middel of  professioneel laten polishen
-  Carbon motorkap
-  Heldere knippers voor en zijkant
-  Xenon verlichting
-  2e dashboard kopen, deze Bordeaxrood spuiten en plaatsen
-  Compleet zwart interieur gekocht Is verwisseld op een paar kapjes na
-  Deurbakken blauwe NX overzetten
-  2e hoedenplank aanpassen voor plaatsen speakers
- Project hoedenplank kopen van andere NXrijder
- Projecthoedenplank netjes maken en systeem verzinnen voor draaipunt en ophang punt in de auto
- Nissan Sport Bodykit
   - Voorbumper & Achterbumper zijn binnen, Skirts komen eraan. Dan nog de hele boel spuiten

ICE
-  Nog geen grote plannen, eerst andere punten
-  Gebruikte speakers terugplaatsen in hoedenplank na aanpassen hoedenplank Van de baan
-  2e set 17cm speakers plaatsen in deur
-  M'n oude radio (met usb support en net wat beter geluid) omruilen voor de huidige die al in de auto zat omgewisseld
-  Als er een sub komt, het liefst eentje die onder de stoel kan of een andere oplossing die niet teveel ruimte in neemt.

- Speakerplannen: 
- 2x 17cm per deur
- Hoedenplank 2x 17 cm composet
- Speakergaten naast achterbank vergroten voor 1x 17cm per kant.
Dit zou neer komen op 4 speakers per kant

Motorisch/Remmerij

-  K&N air intake nu GOED monteren, tot nu toe provisorisch gedaan.
-  Motorruimte schoonmaken
-  Katvervanger plaatsen Ik wacht eerst tot m'n uitlaat eronder vandaan rot.
-  Vacuümslangen vervangen
-  Sparco veerpootbrug voor  Wanneer ik er een voor een leuke prijs zie
-  Grotere remmen
    - voor 1.6 remschijven vervangen voor GTI(2.0) geboorde en gegroefde remschijven.
    - Schijven en remklauwen binnen, revisiesetje binnen nu nog netjes maken, reviseren en kleurtje geven
    - Achter 1.6 trommelremmen vervangen voor GTI (2.0) geboorde en gegroefde remschijven.
    - Schijven, klauwen, wielnaven zijn binnen, revisiesetje kopen
[/s]

Ricardo

CiteerROEST aanpakken, Via de buitenkant leek de roest oppervlakkig te zijn, toen het interieur eruit was vond ik ook wat aan de binnenkant.  Moet het gewoon een keer aanpakken.

Miss eens contact opnemen met lex zijn pa  ::)
the only way is sideway

[img ]http://[/img]

staartbek

of als je toch deze kant op gaat komen kunnen we dat ook direct wel regelen..

www.custompainter.nl
info@custompainter.nl

richardwbb

Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily