Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Ginko's NX

Gestart door Ginko, 04 aug 2010 - 11:25

Vorige topic - Volgende topic

Ginko

WBB, had je mijn PM al beantwoord?

DJ Ramonski

@Richard: ik heb geen idee wat mensen tegen het grijze interieur zouden kunnen hebben. Ik vond het wel wat hebben eigenlijk. Zwart is mooi, maar daarvan vind ik de stoelen dan wel weer lelijker :P

@Ginko: interieurdelen vervangen door beter is altijd goed :) zou ik zelf ook doen. Hoewel mijn nx nog een redelijk gaaf interieur had destijds. Vraag maar aan Harold :P
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

Ginko

Citaat van: DJ Ramonski op 02 nov 2010 - 09:32
@Richard: ik heb geen idee wat mensen tegen het grijze interieur zouden kunnen hebben. Ik vond het wel wat hebben eigenlijk. Zwart is mooi, maar daarvan vind ik de stoelen dan wel weer lelijker :P

@Ginko: interieurdelen vervangen door beter is altijd goed :) zou ik zelf ook doen. Hoewel mijn nx nog een redelijk gaaf interieur had destijds. Vraag maar aan Harold :P

Tja m'n grijze was zeeeer netjes.  Omdat de wagen zo netjes was ben ik ook gestopt met roken in m'n auto.

De zwarte die ik erin had gezet had wel redelijk wat gebruikers sporen (kappen naast de achterbank zwaar bekrast, kapjes naast de hoedenplank lelijk) dus het is fijn om nu ook het zwarte interieur netjes te maken. En met het vervangen van de stoelen en bank is het heel wat zwarter geworden en zodoende een stuk rustiger voor het oog.

@ Richardwbb
Maargoed,  grijs vs zwart is voornamelijk een kwestie van smaak.  Dat is net zoals de autokleuren. Veel mensen houden van een donkergekleurde auto.

Meestal is dat Zwart, terwijl ik dat niet zou willen. Ik wil liever een auto die zich onderscheid van de massa's zeg maar.  Zo ver gaan als Lex (Flakes) doe ik dan ook weer niet. Maar je begrijpt het idee.

Dus Richard,  ik denk niet zo zeer dat ik kan uitleggen waarom de ene kleur mooier is dan de ander.  Dit is gewoon smaak  ;D  Net zoals dat ik onderdelen op het dahsboard een kleurtje geef en jij vind het op een kermis lijken. :P

richardwbb

Bij mij is het inderdaad nooit goed :)

Ik moet je PM nog beantwoorden maar ik denk dat ik de stoeltjes van ries19 lekker afwacht, ik weet niet hoe ze zitten maar ze zien er nog netjes uit. Mijn stoel begint te bezwijken.

Maar antwoord op je PM, ik heb even geen grijs meer nodig, ik trek het uit de magische mobiel, zoveel is het niet eens (meer).
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Ginko

@WBB, Ok is goei,  denk dat als ik compleet van het grijs in de auto af ben dat ik dan wel een verkooptoppicje aanmaak.

Die VBP die ik van Pieter heb ontvangen bleek voor achter te zijn. (en ik maar proberen onder de motorkap) Achter lijkt hij inderdaad veel beter te passen.  ;D De gebruikte gaten komen zelfs overeen.

Dus ik heb een verstelbare VPB voor de achterbak nu, maarja de beugeltjes die de zijkapjes omhooghouden.

(Deze kapjes dus)

En dus deze beugeltjes:

Die zouden dus weg moeten om de VPB te kunnen monteren.  Ikzelf heb daar niet heel veel moeite mee. Ik kan wel een manier verzinnen om die kapjes aan de VPB te monteren zeg maar. En dan kan ik eindelijk die haakse slijper uit Frankrijk testen  ;D.

Maar ik vraag me af of er ook anderen zijn met een betere oplossing?

ries19

ja ruilen met mij :P want ik moet me hele kofferbak indeling veranderen omdat mijn vpb te laag is :P en ik zie dat die van jou omhoog loopt en dan me subwooferkist niet raakt (A) goeie oplossing toch :P
Wie mooi wil zijn moet pijnlijden en wie laag wil zijn moet omrijden.

Ginko

Dan moet ik alsnog snije.

is die van jou verstelbaar dan? foto? Waarde? ::)

ik hap er namelijk niet graag op  ;D  ::)

ries19

niet verstelbaar deze heb ik gekocht van blackout
Wie mooi wil zijn moet pijnlijden en wie laag wil zijn moet omrijden.

Ginko

Citaat van: ries19 op 03 nov 2010 - 12:19
niet verstelbaar deze heb ik gekocht van blackout

deze dus:

Ik heb dus deze van Pieter overgenomen, hij bleek voor de achterkant te zijn:

Zeurdoos

Ginko die rode is wel voor onder de motorkap alleen zoals je zelf kunt zien is er in geboord om hem pas te krijgen voor de achterkant bij een 100nx (hij is dus voor een hele andere auto) ;)

Ginko

Citaat van: Zeurdoos op 03 nov 2010 - 15:12
Ginko die rode is wel voor onder de motorkap alleen zoals je zelf kunt zien is er in geboord om hem pas te krijgen voor de achterkant bij een 100nx (hij is dus voor een hele andere auto) ;)

Waar deze origineel voor gemaakt is, of dat hij voor deze wagen was bedoeld of niet, voor onder de motorkap of niet maakt mij allemaal niet uit  ;) ;D.  

Ik heb hem nu en hij past bij mij in de achterbak,  alleen moet ik die beugeltjes weghalen... heeft er iemand een betere oplossing of klopt het wat ik denk dat ik moet doen?  ;)  :)

Ik kan een foto maken met die VPB op de achter punten zodat je ziet dat ik die ruimte nodig heb.

Deze beugeltjes dus (in de gele cirkel):

Zeurdoos

Is wel zonde dat je dan niet meer die kapjes der fatsoenlijk op kan doen in je koffer bak (zeker omdat je die niet mooiere gehaald hebt) ::)

Ginko

uhuh ja klopt.  Daar heb je gelijk in,  daarom hoop ik ook op een mooie oplossing van iemand.  ;D

Zeurdoos

Beugeltje los slijpen en op de veerpoot zijn voet lassen ;D

Mojo

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.