Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Ginko's NX

Gestart door Ginko, 04 aug 2010 - 11:25

Vorige topic - Volgende topic

richardwbb

Citaat van: Ginko op 25 okt 2010 - 01:15
Ja maar toen waren we niet met een NX... dus je schrok van mij als persoon?  :P

Nogal, ik verwachtte dat je 1 meter 60 zou zijn :)
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Mojo

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

Ginko

Citaat van: Ginko op 25 okt 2010 - 01:15

Citaat van: Mojo op 25 okt 2010 - 01:14
Zou inderdaad aan de as kunnen liggen. Homokineet is dan toch vaak de boosdoener.

Is dat dan "slechte" montage of slijtage?

Citaat van: Mojo op 25 okt 2010 - 01:20
Slijtage.
Citaat van: Mojo op 25 okt 2010 - 01:20
Slijtage.

Ok bedankt voor de info Mojo.... jammergenoeg heb ik eerst nog andere zaken waar ik aandacht aan moet besteden voordat ik daaraan wat wil doen.

Gelukkig trilt de wagen minder als hij niet volbeladen is  ;D

Eerst de roest, uitlaatlijn (ook roest) en dan kan ik weer verder  ;D

michxtreme

en je isolatie, hoe staat t daar mee?
The only limit is your own imagination

Ginko

Tja,  De achterbakbekleding aan de zijkanten zit er niet in en de wielkasten achter zijn niet geisoleerd.  Dit omdat ik destijds roest tegenkwam en ik wil het dan niet gaan afplakken.

Dus het meeste geluid komt nu van achter eigenlijk.  Deuren heb ik ook niet geïsoleerd omdat dat op dit moment nog niet veel verschil zal maken (met het geluid van achter).

ries19

k zat nog een keer je begin topic te lezen. maar wat een rattestreek vind ik dat. is maar goed dat mij dit niet gebeurde. altans voor de bestuurder want die ziet er daarna nog erger uit dan de auto :) k kan hier echt niet tegen mja je heb nou weer nette wagen dus. veerpootbrug van pieter al ?? :P
Wie mooi wil zijn moet pijnlijden en wie laag wil zijn moet omrijden.

Ginko

Tjah Ries, ik weet het... ik zet de auto aan de zijkant, zij ook. ik loop daar zelfverzekerd op af van nou daar ga ik eens ff een vergoeding voor krijgen en zij komt de auto uit en zit me gelijk voor idioot uit te maken en waarom reed jij door rood licht??

Naja,  ik ben weer ff naar me auto gegaan en heb een sigaretje opgestoken.  Schiet toch niet op  om bij dat soort mensen uit te leggen dat je gewoon groen licht had.

Later kwam er ook politie helpen en die wouden zich ook niet mengen met wie er schuld heeft.

Ik heb eindelijk reactie en communicatie met Pieter via de e-mail.  ;D

We waren bezig met het verzinnen van een manier om die brug bij mij te krijgen en t is nu weer even stil  :P

Maar het wordt waarschijnlijk opsturen. Dus dat wordt geen kan euh bakkie koffie  ;)

Ginko

Zo Update  ;D

Veerpoot is ontvangen alleen hij past niet. Samen met Pietjuh gekeken en deze komt waarschijnlijk uit een Sunny, maar dan het type die niet gelijk is aan de nx wat dat betreft..

Ik ben bij Pietjuh en Mimi geweest om een amerikaanse middenconsole te halen met bekerhouders.  Ondertussen mocht het interieur ook in onderdelen weg dus Piet heeft mij heel blij gemaakt met wat losse zwarte interieurdelen en zetels  ;D

ik heb ook weer zwarte zonnepaneeltjes voor in de daken  :rock:

Ben een uurtje thuis ofzo en had geen zin om het naar boven te sjouwen dus heb alles maar in me eigen auto geladen (ik was met de auto van me pa naar piet)

En zo motiveer ik mezelf ook om zo snel mogelijk alles te vervangen/monteren wat nog nodig is. want de auto is nu vol

Dus, waarschijnlijk als het weer gunstig is ga ik morgen (vanmiddag) dus ff bikkelen.. foto's volgen!

Ginko

Zo het werkt inderdaad al die spullen in je auto laten liggen  ::) ::)

Ik ben lekker bezig geweest...paar foto's tussendoor geschoten,  heb wat fotos gemaakt voor een how to van het vervangen van de gordels. Moet die nog even in elkaar knutselen.

Maar wat foto's tussendoor: (met de telefoon,  camera nog niet gevonden  :-X)

Interiereurdeeltjes vervangen voor  nettere versies

De zetels werden ook vervangen

Die gaat los

Op advies van Pietjuh een knoopje in de gordels gelegd

Voor de how to: Kijk als je dan je hand zo achterlangs manoeuvreer kan je dat klikkerdingetje losdrukken  :P

1 Kant netjes

Black Vs grey

En nu ik toch bezig ben, hier nog van toen me wagen met een gebroken as werd meegenomen naar de garage.

Mojo

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

twinturbo

Goed bezig. Wat doe met je grijze zetels. Als deze nog een beetje netjes zijn heb ik wel interesse.  ;)

Ginko

Euh  goed ingezeten en 1 wang op de bestuurdersstoel begon volgens mij een beetje te rimpelen.  stuur me anders even een PM en dan maak ik wat foto's

richardwbb

Valt tegen he zo'n berg grijs interrieur in je schuur :P
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Ginko

Naja nu die stoelen erbij zijn gekomen wordt het idd wel wat vervelender.

Maar nu ik ook een net zwart interieur begin te krijgen vind ik het ook minder belangrijk om die grijze vast te houden  ;D

richardwbb

Als iemand mij nog weet uit te leggen waarom zwart altijd mooier is dan grijs interrieur... ;D

Maar je bent lekker bezig zo!! Doe wat aan die roest!!!!!!