Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Ginko's NX

Gestart door Ginko, 04 aug 2010 - 11:25

Vorige topic - Volgende topic

dopey

GTI Bodykit / Verlaagd / Carbon kap
en andere velgen
Aint nothin sweeter than a one liter

Ginko

Ow thnx voor de edit mojo.. ik deed het er niet speciaal om voor het Qoute vakje.  maar wel handig om te weten want ik ga het nu wel doen  ;D

100nx driver

Citaat van: dopey op 04 aug 2010 - 22:01
GTI Bodykit / Verlaagd / Carbon kap
en andere velgen

+1 en dan een mooie breede sete15" met achter een lage etwaarde et15 oid
en als je gaat verlagen gelijk een schroefset en dat ding 8 cm of meer onderuit schroeven :)

ries19

is de gti lip eigelijk van plastic zoals de orginele bumpers dat enigzins mee kan veren of van polyester dat snel krak zegt :P
Wie mooi wil zijn moet pijnlijden en wie laag wil zijn moet omrijden.

richardwbb

Polyurethaan, redeijk soepel, de lak spring er eerder vanaf :P

Maar kijk er mee uit, bij mij laat de lak al los, dat afdekkapje van de mistlamp en de lak, dat ging achteruit van die crap parkeerplaats waar altijd zo'n debiel stootblok zit dat echt veel te hoog is, en aand andere kant een drempel met een hellingshoek van 95%, denk aan Wouters garage, wil wel stuk.

En dan zit ik nog 15 hele foute centimeters boven het wegdek en dat is te laag om hier en daar toch niet de grond te aaien wat wel  :-[ is elke keer.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Ginko

Kleine update:

Ik heb in een verkooptopic gevraagd naar de prijs voor GTI skirts.

er wordt een hele auto verkocht met de skirt er optioneel bij. maar ze gaan misschien ook los weg.

Daarnaast heb ik nog kort geleden gesproken met een ander forummember die waarschijnlijk de lip met mistlampen heeft liggen.

Maarrrrr....echte aankopen zullen nog wel even op zich laten wachten tot het einde van deze maand..

EDIT:
Citaat van: twinturbo op 04 aug 2010 - 20:22
Flink wat plannen.  De gti kit en verlaagd staat erg goed. En zo lang je niet te ver gaat met verlagen en je de juiste veren kiest, valt het best mee met het comfort. Daar was ik eerst ook bang voor maar had ik veel eerder moeten doen.  ;)

Twinturbo:  Dus alleen veren, geen andere schokdempers erbij gedaan?

Mojo

Je kan altijd andere veren op de schokbrekers gooien, maar daar zijn ze gewoon niet op berekend. De voorste schokbrekers houden het dan nog wel even uit, vooral de achterste schokbrekers gaan snel stuk.

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

twinturbo

Heb geen ervaring met veren op originele schokbrekers. Moet bekennen dat er bij mij ook andere schokbrekers onder liggen.   

patrick100nx

ik rij al 2 jaar met verlaging veren op mijn originele dempers ;), en dan heb ik zelfs op de voor dempers achterveren gemonteerd ;)

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

Ginko

Zo,  zonet een zwart interieur opgehaald bij Keesissan.

Hemeltje ligt er nog, die wordt gefikst voordat we naar Arhnem gaan.

Deurbakken achtergelaten, ik heb al zwarte bakken maar dan met die speciale speakergaten, dus gezien het feit dat ik het niet mee zou krijgen en niet echt nodig heb  :P

Nu nog tijd vinden om het allemaal los te halen en de zwarte in te bouwen. maar eerst sommige delen spuiten in.......ik denk bordeauxrood ;D

DJ Ramonski

Mijn mening: GTI kit, verlagen eventueel andere velgen. Carbonnenkap op die kleur weet ik niet. Bij de witte van Sander vond ik het wel gaaf omdat het afstak. Bij deze donkere kleur steekt het niet zoveel af tov de rest van de auto
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

ries19

deze is van een maatje van mij daar heb ik de hele week in gereden maar okej ff ontopic dit is ook een carbonnen kap hij heb nog meer zwarte en carbonnen accenten vind het opzich wel mooi met deze kleur

Ginko

Ja maar dat is alsnog een lichte kleur.

ik heb al een donkere wagen.....dus het is goed nadenken of het echt staat, en idd dan zou ik me spiegels en de balk tussen de deurraam en zij achteruit carbon kunnen bestickeren om de donkere tinten door te trekken,  hel...gewoon de MS spolier ook carbon bestickeren  :P

ries19

zou gwn je auto laten spuiten :P
wat kost dat nou (A)

Ginko

Zonder zelf de auto spuitklaar te maken en geen bekenden te hebben die ff een goedkoop spuitadresje hebben?

Teveel ;)