Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Ginko's NX

Gestart door Ginko, 04 aug 2010 - 11:25

Vorige topic - Volgende topic

Ginko

Maak anders je eigen topic ervoor

richardwbb

Je vraagt om een mening.

Als je niet inziet dat ik *waardevolle* opmerkingen maak voor het uiteindelijke resultaat van je Nx, dan zal ik ook *jeej* roepen. Is dat wat voor je? ???

Ik begrijp daarom ook niet waarom je zo reageert. Ik heb de indruk dat het hele forum begrijpt wat ik wil zeggen.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Ginko

Er is een verschil tussen een mening geven en gewoon ronduit vervelend zijn. Het intereseert me eigenlijk totaal niet dat jij vind dat je een waardevolle opmerking maak.  Dat is jouw mening

Je mening is ondertussen gegeven... dus wil je ophouden voordat dit PROJECTtopic in een chatruimte veranderd.

Ik heb het hier over mijn auto met mijn wensen en als je misschien iets niet mooi vind dan zeg je dat..volgende keer misschien op een subtielere manier.(wel lastig aangezien jij het liefst je mening zo breed en vaak apart mogelijk neerzet )

Lukt het de volgende keer niet om gewoon normaal aan te geven dat iets niet jouw smaak is.  Post dan gewoon geen bericht.

Dus kort samengevat... "flikker op en ga iemand anders pesten"

staartbek

heren, ik ben nogal gecharmeert van dit forum omdat het (buiten een nx forum is) vooral een gezellig forum is.
deze discussie doet me denken aan het opel forum waar ik ook ben vertrokken omdat het allemaal mensen zijn die denken dat ze chip foose zelf zijn
voor ginko, jij moet het mooi vinden en idd who gives a f*ck wat een ander er van denkt, ik doe ook wat ik zelf mooi vind.
voor richard, het is ginko's auto...

het is errug vervelend als je aldoor negatieve reacties krijgt op je eigen plannen voor je eigen auto, dat willen we hier niet ga ik vanuit..

dus als je het niks vind praat er gewoon niet over en laat ieder in z'n waarde, je hoeft je mening niet op te dringen, misschien dat ik ook wel dingen maak die een ander helemaal niks vindt, jammer, ik vind het gaaf, anders koop/maak ik het niet.

laten we dan gewoon opties geven om de auto's nog mooier en beter te maken, klinkt veel vriendelijker

www.custompainter.nl
info@custompainter.nl

Beest

+1.
+ negatieve shit mag ook op een wat leukere manier gebracht worden. Denk hierbij aan opties zoals staartbek als laatst aangaf. Geef opties ipv kraken ;)
IMHO ;)

is niet gericht aan iemand, Mededeling is over het algemeen

DJ Ramonski

De spoiler is zeker niet mijn smaak, maar dat komt gewoon omdat ik in het algemeen gewoon niet van opzichtige spoilers hou. Zelfs niet bij de auto's waar het zogenaamd op moet (denk aan bijvoorbeeld een Subaru Impreza STI). Bij de NX zou het meer mijn smaak zijn als er een klein GTI-lipje of een MS-Design erop zou zitten.

Desalniettemin moet Bryan zijn auto maken zoals hij het zelf wil. Als hij die spoiler mooi vindt, dan moet hij het zeker niet laten om hem er op te zetten :) Ik kijk er dan wel omheen haha ;)

En oh ja...nu niks nieuws meer kopen he :P Hoppa nu gaan sparen voor die respray  ;D
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

staartbek

maar waarom moet er gezegd worden dat iemand iets niet mooi vind...?
ik kan in elk topic wel dingen vinden die niet mooi, dom, of niet goed zijn, of prutswerk, het heeft toch geen enkele zin om dat maar elke keer te noemen?
je kunt aan elkaars auto's wel zien wat diegene mooi vind, nee ik vind een nx niet mooi, daarom maak ik hem anders, moet ik nu op elk topic gaan vertellen wat ik niet mooi aan de nx vind?
ga lekker door met hobby-en ginko, ik vind de bumpers op de foto nog steeds mooier dan de spoiler..

een paar tipjes; zorg dat je de goeie positie hebt bepaalt, neem een paar foto's als ie nog los staat, kijk er de volgende dag naar en ga dan pas plakken en monteren..

en als de achterklep nog gespoten moet worden, plak hem dan niet te vast, zodat ie nog gedemonteerd kan worden..
ik vind het wel uniek en uniek = cool

www.custompainter.nl
info@custompainter.nl

Knight100nx

vind wel dat mensen een mening mogen geven over iets, ook als die gene het niet mooi vind. Moet alleen niet een bla bla verhaal omheen.

Vind het ook altijd maar raar als je alleen maar positieve dingen te horen krijgt, vind ik dan zo gespeeld zeg maar.

En je mening geven is iets anders dan iets afkraken.

CiteerDat is het leukste wat je met een mening kunt doen: verschillen.
Herman de Coninck

;D

Ginko

Natuurlijk mag je een mening delen ook al is deze niet altijd positief. Het zou een beetje saai worden als je alleen maar goedkeuring krijgt.

Maar er zit een verschil in tussen het zeggen van..

"Nee..vind de spoiler niet passen. Hij past niet bij de vorm van de auto"

en..

"Als jij dat ding erop zet wil ik er nog niet dood in gevonden worden"

Daar ben ik niet van gediend.. als je alleen zo je mening kan uiten..ga dan de straat op en daar mensen pesten, misschien slaan ze terug. Naja het is weer bijna middernacht, weer bijna tijd voor WBB om wakker te worden en het forum weer vol te berichten.  Hierboven heb je alvast wat leesvoer om je door de nacht heen te trekken, succes met lezen.

Maar even voor de goede orde...

We zijn nu wel klaar he hier?  Ik heb liever dat jullie over mijn auto praten! (op een beschaafde manier dan)

richardwbb

Ginko, neem mij niet in de zeik man, je legt woorden in mijn mond. Jij concludeert om te beginnen dat ik ronduit vervelend ben, jouw probleem zeg ik dan.

Je schrijft:

"Als jij dat ding erop zet wil ik er nog niet dood in gevonden worden"

dat heb ik PVD niet gezegd, ok?

Dus je bent er niet van gediend zeg je? Nou SORRY hoor.

Als ik alleen zo mijn mening kan uiten schrijf je nu.

Ik weet niet wat je dwars zit maar ik houd er over op. Ik neem aan dat je ook naar de recordpoging komt, laten wij er dan even over praten?

Laten we onze versie van beschaafd vergelijken, want wat je nu doet is ronduit laag en onnodig en je stelt wat ik schrijf dus niet op prijs, dit is mij nu wel duidelijk. (Het komt kwam alleen wat lullig je strot uit)

Voor de medeposters, ik heb het wel gelezen, ik ga er even niet echt op in, dat is offtopic ;)

En Bryan, waar is je humor man.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Ginko

Zo hij staat vandaag bij de garage.  2 Viking bandjes eronder en gelijk APK keuring.

Tha_Rotiart

Psst... ik leef weer :P

Maar lekker kut... Ik heb ook flinke schade aan mijn witte Nxje... Moest stoppen voor een tegenligger in een krappe straat en toen dook er zo een bus achterin mijn bumper. :( Alleen kreeg ik GVD maar 400 eu... Dus nu rijdt ik rond met een deuk en lakschade :(

Daarnaast is mijn motor ook gaan ratelen dus dat moet ook nog eens gefixt worden... en mijn lak laat een beetje los hier en daar.
Nissan 100nx, moet ik nog meer zeggen dan?

Ginko

Zo..je hebt ff ingehaald met lezen XD

haagshopje

Ziet er leuk uit allemaal ginko ga zo door en laat je niet van de wijs brenge door andere want daar druipt meer jarloezie van af dan een mening ;)

michxtreme

viking bandjes, heb k minder leuke ervaring mee :(
The only limit is your own imagination