Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Ginko's NX

Gestart door Ginko, 04 aug 2010 - 11:25

Vorige topic - Volgende topic

Ginko

Ik denk een paar maanden. 2 grootste punten zijn het geld hebben en wanneer onze clubspuiter kan.  Hij krijgt ook een volle agenda zo.

Maar als ikzelf geen verdere tegenslag heb en de agenda van Staartbek laat het toe...dan is het in ieder geval dit jaar en misschien nog wel voor de winter.

Dus niet op tijd voor verdere evenementen dit jaar.  Dus mijn streven is volgend jaar aan het begin van het meetingsseizoen de wagen klaar te hebben.

richardwbb

Er is al een hoop mooi weer geweest hoor! Je kan echt heul veul al doen, als ik bedenk wat ik allemaal voor de deur hier voormekaar kreeg met 2 x 25 meter verlengsnoer nodig. :P
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Ginko

Zo..dus...update tijd! ;D

Vandaag de MarkB VPB achter gemonteerd.  Geen foto's gemaakt maar het is geen geheim hoe deze dingen eruit zien denk ik  :P

enne enne

m'n spoiler opgehaald!   8)

En dan zit ik eraan te denken om die laatste kantelbare flap met carbon te laten bedekken. 

ff kijken,

Nissan Sport bodykit
Carbon VRS style motorkap
GTR Spoiler

hmmmm  ik wil de lotto winnen! dan kan ik het zsm erop laten bouwen en spuiten!!

staartbek

www.custompainter.nl
info@custompainter.nl

Ginko

Ze woont samen met een vriend van mij

:P

rond1203

Hij had het waarschijnlijk over de auto hehe... not

Maar zeker een mooie spoiler!!

Jeroen330

zeker weten dat hij het niet over de auto had! :P

Mooie spoilert!
Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap

richardwbb

Nie aan beginnen aan die aluminium frietsnijder krijg je nooit meer goed. Wallah.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Ginko

Citaat van: richardwbb op 23 mei 2011 - 03:21
Nie aan beginnen aan die aluminium frietsnijder krijg je nooit meer goed. Wallah.

Juist.... en bedankt Richard.  Om je even te verwijzen naar een bericht een paar pagina's terug:

Citaat van: Ginko op 27 apr 2011 - 08:22
Citaat van: richardwbb op 27 apr 2011 - 03:15
Mooi hoor, verstandig ook, gaat (nog) mooier klinken, dat duurt ffies, zuiniger is ook niet vreemd en geen happen uit het asfalt langs de A15 of zo en een gele praatpaal
Soms trek ik mijn twijfels erbij of het wel zo goed is voor jou om zo laat 's nachts nog wakker te zijn.....

Teun

ff voor de goede orde Ginko, de pootjes moeten wel naar binnen staan, dus omgekeerd zoals je ze nu hebt!

Ginko

richardwbb

Kom op Bryan, doe ff niet blond, dat ding gaat never nooit niet staan, tis een universele vierkante, die is gemaakt voor een Lada of Trabant.

Anders moet je even naar de Nx kijken van Blackout welke hij heeft verkocht, dat vind ik nog een hele knappe oplossing, past ook goed bij de eigenaar.

En verders, het is jou auto, tuurlijk kan het. Maar ik wil er niet dood in gevonden worden.

Ginko

Bedankt Richard. Maar nee ik verkoop hem niet aan je...

Toch binnenkort maar eens contact zoeken met Staartbek om de plannen te bespreken. Hopelijk heeft hij nog ergens een gaatje in zijn agenda  ;D.

Jeroen330

Citaat van: Teun op 23 mei 2011 - 13:37
ff voor de goede orde Ginko, de pootjes moeten wel naar binnen staan, dus omgekeerd zoals je ze nu hebt!

Wow! Scherp! was mij niet eens opgevallen
Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap

richardwbb

Maak hem dan twotone ;) Hele dikke wielen er onder, side skirts heel erg dik, antenne weg, dikke raamband, boodschappenlijstje op beide deuren, andere zijspiegels, Golf koplampen

Ik vind het deel waar de ramen beginnen zeg maar het koepeltje, vrijwel nooit goed uitkomen met zulke vleugels. Zodra ik zo een auto zie rijden, zie ik een spoiler met iets. En dat moet nou net andersom.

Wallah.