Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Ginko's NX

Gestart door Ginko, 04 aug 2010 - 11:25

Vorige topic - Volgende topic

Marous

Waar blijft je blauw metalic achterklep? Hihihi!

De foto in het donker maakt 't allemaal lekker misterieus ;) Zeg, het is weer licht, al een nieuwe foto gemaakt? ;)
~I'm in love with my car~

DJ Ramonski

Blauwe achterklep, gele neus, zwarte kap...nog even en je hebt een Nissan 100NX Harlekijn :P
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

michxtreme

Citaat van: DJ Ramonski op 21 jan 2011 - 10:04
Blauwe achterklep, gele neus, zwarte kap...nog even en je hebt een Nissan 100NX Harlekijn :P

haha :P en dan moet je eigenlijk nog deuren van een andere kleur er in zetten :P

nee maar ben benieuwd hoe het met daylight er uit ziet :D
The only limit is your own imagination

Marous

~I'm in love with my car~

Ginko

Whahaha jullie hebben me door :P

Ik heb al blauwe skirts, maar me achterbumper is ook blauw dus daar ben ik de verf vanaf aan het halen want die moet natuurlijk wit worden :P

Maar nee nog geen tijd gehad voor fotos.. vanochtend toen ik naar me werk ging was het nog donker en nu ben ik nog aan het werk.... misschien vanmiddag ;D

michxtreme

Mojo

Citaat van: DJ Ramonski op 21 jan 2011 - 10:04

Is niet eens zo'n gek idee :P.

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

Ginko

Nou,  paar foto's dan  ;D ;D  Ze zijn met me telefoon gemaakt,  heb nog geen kabeltje voor mijn camera dus kan even niet beter....

En je ziet het,  ik sta weer achter die auto die in November tegen me achterbumper aan is gereden (zachtjes). Maar ik heb dus voor de zekerheid ff een van die stootblokjes op ze trekhaak geplakt  :P :P

Zeurdoos

Ziet er netjes uit maar had je originele kap ook zo'n grote kier bijrijders kant ?? want anders moet je deze nog een beetje stellen ;)

Ginko

Nee die kier had ik niet.. maar volgens mij komt hij ook tegen het koelwaterreservoir..

ik kan idd ff een keer kijken naar het stellen, maar op de snelweg blijft ie mooi stil liggen dus ik heb niet zozeer gevaar dat de kap opeens omhoog komt :P

Ricardo

the only way is sideway

[img ]http://[/img]

Jeroen330

wel vet!
Ik had de motorkap bewaard tot de rest compleet was..
Nu de voorbumpert een andere kleur is, er nog andere velgen moeten komen en er hier en daar nog spuitwerk is had ik dat eerst gedaan om het verhaal vervolgens af te maken met de kers op de taart:

Je motorkap
Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap

Ginko

is moeilijk hoor, jezelf inhouden als je een vette kap heb liggen   maar hij gaat er ook weer af,  ik heb hem nu even voor de opkomende meetings,  me vrienden om te showen en zodat ik weet hoe het staat..wat ik er nog bij zou kunnen voegen ect

na de vergadermeet wil ik hem weer tijdelijk in de opslag doen tot de wagen af is.  want stel je voor..straks is me kap zwaar beschadigd door iets en kan ik het totaalplaatje  nooit afkrijgen

Dropjeslover

Mja, je moet het ding toch ergens bewaren, kan je t net zo goed op je auto doen :P
Dare to face yourself, never run for problems, take responsibility for your actions.

Nissan 100nx 1.6 1991 (wit)
Nissan 100nx 2.0 1991 (zwart)
Nissan 100nx 2.0 1992 (antraciet)

michxtreme

hahah zo kun je het natuurlijk ook oplossen:

is je buurman (of van wie die wagen ook is) nog niets opgevallen :P?

maar hij staat tof hoor! nou gauw af maken die auto he 8)