Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Ginko's NX

Gestart door Ginko, 04 aug 2010 - 11:25

Vorige topic - Volgende topic

Dropjeslover

dat was bij mijn kapotte zijruit wel het geval, omdat ik de schade zelf al had betaald of in iedergeval een deel (carglass noodruitje) en mn verzekeraar geen deal had met carglass (ben toch alleen WA verzekerd). Maar nu ben je wel al naar een door hun aangewezen schadehersteller toe gegaan, dusja...
Dare to face yourself, never run for problems, take responsibility for your actions.

Nissan 100nx 1.6 1991 (wit)
Nissan 100nx 2.0 1991 (zwart)
Nissan 100nx 2.0 1992 (antraciet)

Ginko

owja maar dat weten zij nog niet.

Ik heb alleen een prijsopgave en die is ingevuld bij de aangifte.

Voor de rest is de verzekering nog nergens van op de hoogte, ik moet eerst nog informatie over mijn aangifte hebben.

Ginko

Zo,  ff geinformeerd over de revisiesetjes voor mijn 2.0 klauwen. Dankzij het chassis nummer van Mojo kon ik de informatie opvragen:

CiteerGoedemiddag Bryan,

De revisiesetjes zijn leverbaar.

Revisieset voor     € 59.37
Revisieset achter € 103.02

De prijs is inclusief btw.
De levertijd is twee dagen.
Ik verneem het graag.

Met vriendelijke groet, 亲切的问候

Arjo van der Heiden.
Receptionist/Magazijn voor Nissan  

:o :o  Sodeju man €160

Ach,  beter dan weer tegen een panda aan rijden  :P  Ik heb die voor de voorkant besteld.  ff 2 dagen wachten en dan kan ik ze ophalen.

Ah en update 2

Reactie van de politie:
CiteerGeachte heer .......,

Wij hebben uw internetaangifte ontvangen en gecontroleerd, echter wij hebben hem moeten afwijzen om de volgende reden:

Het betreft hier doorrijden na het veroorzaken van schade aan uw voertuig door een ander voertuig. Hiervan kunt u geen aangifte doen via internet of telefoon.

U dient met uw beschadigde auto en een ingevuld schadeformulier naar een bureau bij u in de buurt te gaan om aangifte te doen en uw schadeformulier te laten ondertekenen.

De openingstijden van onze bureaus kunt u vinden op de site:  http://www.politie-rotterdam-rijnmond.nl

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Politie Rotterdam Rijnmond
Afdeling Teleservice

Voor verdere vragen over deze aangifte verwijzen wij u naar ons contactformulier op
http://www.politie-rotterdam-rijnmond.nl

Nou is de schuldige niet echt weggereden.  Maar ik denk dat ze bedoelen dat de schuldige niet bekend is/zich heeft gemeld.  Dus verwoorden zij het als "weggereden"

Ries19  kan mij hier zeker meer over vertellen? ;D

ries19

Wie mooi wil zijn moet pijnlijden en wie laag wil zijn moet omrijden.

Ginko

Citaat van: ries19 op 24 nov 2010 - 15:27
weet je wie het heeft gedaan?

Zoiets.  een pagina terug kan je het zien.  er stond een auto dicht achter mij geparkeerd en de schade die ik vond was op dezelfde hoogte als het verste punt van die wagen.

Dus ik heb een foto en een kenteken.  maar geen persoon.

ries19

je moet goeie foto van zijn schade en jou schade hebben kunnen ze het vergelijken.

ries19

en een getuige die jou auto daar schade vrij stil heeft zien staan. liefst meerdere

Ginko

Citaat van: ries19 op 24 nov 2010 - 15:37
je moet goeie foto van zijn schade en jou schade hebben kunnen ze het vergelijken.

Hij heeft geen schade.  Dopje van zen kenteken is tegen die van mij gekomen.  Daar zie je niks op.

Citaat van: ries19 op 24 nov 2010 - 15:38
en een getuige die jou auto daar schade vrij stil heeft zien staan. liefst meerdere

1 Vriend van mij kan wel getuigen dat hij zonder die schade daar is neergezet.  Ik weet alleen niet of hij dat wilt.

Maargoed,  verklaart dat waarom ze mijn aangifte weigeren onder de vermelding:
 "Het betreft hier doorrijden na het veroorzaken van schade aan uw voertuig door een ander voertuig. Hiervan kunt u geen aangifte doen via internet of telefoon."

ries19

veel fotos en geloofwaardig verhaal en getuigen. en niet volgende week een keer langs de politie

ries19

maar kan je niet met die persoon praten miss geeft ie het wel toe. aanbellen? anders opbellen ?

100nx driver

Mojo

Ja, maar dan heb je dacht ik alleen rubbers. Deze sets zijn inclusief nieuwe ringen, vet, dopjes, dingetjes etc.

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

Ginko

Citaat van: 100nx driver op 24 nov 2010 - 16:45
in the UK kosten die revisie setjes 40 euro het stuk

Naja misschien kan ik wat regelen voor de achterkant.  Ebay misschien wel. Die voor de voorkant zijn al besteld.

Citaat van: Mojo op 25 nov 2010 - 09:53
Ja, maar dan heb je dacht ik alleen rubbers. Deze sets zijn inclusief nieuwe ringen, vet, dopjes, dingetjes etc.

Ah,  lama  ;D, Mojo zei ook al tegen mij dat die van achter gewoon zeldzaam zijn en hierdoor prijzig.  Tja,  als ik geen zeldzaam zou willen had ik wel een Saaie Opel Astra gekocht of zo'n Saaie Golf.. is wel alles een stuk goedkoper en makkelijker denk ik.. maar wel minder leuk  :P

Citaat van: ries19 op 24 nov 2010 - 16:13
maar kan je niet met die persoon praten miss geeft ie het wel toe. aanbellen? anders opbellen ?

Ik weet het niet, ik ben vanavond weer daar in de wijk. Maandag stond die wagen er ook de hele dag dus ik denk dat het een bewoner is.  Misschien zie ik de eigenaar lopen,  maar ik betwijfel het of die persoon zoveel wil neerleggen voor een kras die je  niet bijna niet ziet.  Maargoed, daarintegen lieg ik niet en als er niet wordt betaald doe ik gewoon aangifte.

Ginko

Zo, vanochtend nog even kort gegleden omdat iemand voor mij onverwachts voorrang ging geven. het wordt binnenkort wel tijd voor die Winterbandjes  :P

En ik heb nog wat besteld voor de wagen, waaronder dit:

Citaat van: michxtreme op 14 nov 2010 - 21:21
En als je in de winter last hebt van condens op je buitenspiegels bouw je dit toch ff in

http://www.pollin.de/shop/dt/Nzg5OTQxOTk-/KFZ_und_Zweirad/Elektrik/Flaechen_Heizfolie_918_1.html

Voor het geld kun je het niet laten vind ik

En ook nog:

een tempsensor met intern en externe meter
een parkeersensor met piepies en led display  ;D
en nog iets flitsends maar dat zien jullie wel op de foto's   :P

Ik wou eigenlijk ook stoelverwarming kopen maar dit was ongeveer €50 per stoel. En via marktplaats en dergelijk vond ik niet snel een goedkopere optie..dus die keuze heb ik maar in de vriezer gezet  :P

Belg

Citaat van: Ginko op 25 nov 2010 - 12:55

Ik wou eigenlijk ook stoelverwarming kopen maar dit was ongeveer €50 per stoel. En via marktplaats en dergelijk vond ik niet snel een goedkopere optie..dus die keuze heb ik maar in de vriezer gezet  :P

Heb ik ook eens in gedachte gehad, net als die spiegelverwarming..(De Corsa heeft dat en dat is zalig.. is dan ook het enige leuke aan die wagen :P)

Je zou op de sloop kunnen kijken voor recentere wagens die een ongelukje hebben gehad en daar de zetelverwarmingsunit uithalen ofzo..
SR20DE: 9l./100km, CORSA B: 7l./100km, SAXO: 6l./100km, DS4: 5l./100km, F30 320i: 7l./100km