Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Gele nx Robin

Gestart door Robino89, 02 dec 2010 - 16:17

Vorige topic - Volgende topic

100nx_power

Mooie gele NX! Wees er zuinig op ;)
Zo'n kentekenplaathouder is inderdaad universeel, kost een paar euro.

Robino89

Citaat van: nukemonk op 02 dec 2010 - 17:20
Dat is een dikke hoedenplank. Ik heb er net zo een gemaakt enkel met een iets dunnere plaat. Dezelfde hoogte als de zijkanten waar die tussen ligt. Alleen is die van mij na verloop van tijd helemaal doorgezakt en krom geworden...  :( Hoop dat de jouwe wel netjes recht blijft.

Klopt is een vrij dikke hoedenplank, ligt er nu al meer dan een jaar in maar is nog geen spoor van verzakking. :)

richardwbb

Mooi hoor, als die overal zo is als op de foto, dus wielkasten en balken en zo dan heb je echt een hele mooie Nx getroffen
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Robino89

Na enige tijd is het weer eens tijd om een update te geven. Paar weekjes geleden zijn er nieuwe velgjes onder gekomen. Naar mijn mening ziet er een stuk beter uit:

Daarna nieuwe nissan naafkapjes besteld:

naast een broertje uit de buurt:

Helaas komen er sinds kort kleine blaasjes aan beide kanten van de wielkasten achter:

Dit ga ik binnenkort laten bijwerken door kennissen die een schadeherstel bedrijfje hebben, maar het grote dilemma: welke kleur voor het spuiten van het bewerkte deel. Het schijnt dat deze nx in het verleden is overgespoten in een parelmoer-achtige kleur geel. Iemand een tip hoe ik deze kleur kan achterhalen? Heb wel eens gehoord dat je bij een bepaald bedrijf de kleur kan laten bepalen....

Hier nog een paar foto's van hoe hij er op dit moment bij staat.

Grt Robin

Rens

Parelmoer geel was een originele kleur.

Maar ik wil wel eens weten waarom deze twee mooie NX-en nooit bij de recordpoging aanwezig zijn. :P ;)

Robino89

Oke bedankt voor de info, dan kan ik waarschijnlijk toch de standaard kleurcode gaan gebruiken (natuurlijk zal het verschil blijven door verkleuring van de zon)! Was ook de bedoeling dat ik zou komen maar was helaas op het laatste moment verhindert. Volgende keer zal ik er alles aan doen om te komen! ;)

De witte nx kwam ik een keer toevallig tegen net als de tweede gele nx.

Rens

Mijn eerste 100NX was ook geel, en het blijft een mooie aparte kleur. :)

Sa_Reno

Je kan eens naar een lokale spuiter gaan en zijn mening vragen?

Ik vind dat je wel een hele mooie NX hebt, gauw meer op meetings komen en lid worden man! ;-)
Nissan 100NX 1.6 Injectie 1993
Renault 19 16V Cabriolet 1994

themacpie

Citaat van: Sa_Reno op 05 sep 2012 - 20:22

Ik vind dat je wel een hele mooie NX hebt, gauw meer op meetings komen en lid worden man! ;-)

kan dit alleen maar beamen  ;)
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

Marous

Inderdaad!
En er zijn ook zat bedrijven waarvan de medewerker naar buiten komt om te kijken, en de kleur 'door te meten'.
Hier in Dordrecht zit bij. van Rees (aan de Singel).
Weet niet of dat enigzins in de buurt is voor je?
~I'm in love with my car~

Robino89

Bedankt, ik woon helaas in het zuiden van het land (Sittard). Maar ik zal eens op zoek gaan naar zo'n bedrijfje!

Grt Robin

luc2572

Nog een limburger ;D

Je kan eens gaan kijken bij JRT in gronsveld, die kunnen precies de lak die je nodig hebt in een spuitbusje doen :)

Marous

Zeul ze wel alsnog mee naar buiten, lak is al dagje ouder hé ;)
~I'm in love with my car~