Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Edgar's rooie racemonster

Gestart door sturmtrooper, 26 nov 2015 - 23:17

Vorige topic - Volgende topic

Jelte

Ik heb nog een originele 1.6 midden demper liggen  ::)
Nissan 100 NX 1.6    2012-2017
Volvo 440 1.8i          2017-2018
Nissan 100 NX          2018-heden

sturmtrooper

Bedankt voor je aanbod Jelte maar ik heb hem compleet nodig dus zal eerst kijken of ik de rest er nog bij kan vinden. Verder ben ik al gebeld door de garage, afgekeurd zoals ik al dacht, het goeie nieuws is wel dat het tijdelijk tot ik een compleet nieuw systeem heb het eerst weer gelast kan worden, bleek dus dat er nog wel een flens zat, de laatste maar ook die is nu compleet doorgerot dus ook die zal er uit worden gehaald, verder zijn de achterbandjes poreus en moeten dus nieuwe onder. Verder is hij nog steeds top!

sturmtrooper

Het heeft even geduurd maar daar was ik weer, wegens allerlei omstandigheden niet heel veel tijd gehad om op het forum te kijken, maar zal jullie toch weer een beetje up to date houden.
Door de keuring gekomen, een week daarna uitlaat alweer lek, gelukkig nu een mooi tijdje de tijd om op zoek te gaan naar wat nieuws. Ook het spatscherm rechtsvoor is voor mijn doen beyond saving. Wel heb ik de complete kofferbak leeg gehad, en daar zaten heel stiekem toch ook wel een aantal puntjes die wat aandacht nodig hadden en verder wil ik binnenkort ook nog even kijken of ik nog verder kom met zelfgemaakte speakermounts voor voorin. Achterin zijn inmiddels vervangen door iets te grote rockfords waardoor ik aan de binnenkant van de speakerkapjes een stukje ruimte moest zien te besparen.

richardwbb

Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

HarriePekel

Gokje.. chassis boven de veerpoten..
Rotten je flenzen weg of de buizen? mischien stukken inzetten van dikwandig buis een idee?
Ik zag trouwens dat de sloper hier een redelijke achterdemper heeft, is alleen een carb, mischien past die..
eigenaar 100NX AIRTOP (cabrio)

sturmtrooper

Inderdaad Harrie dat zijn de kleine puntjes, maar dat is allemaal opgelost en het gaat echt om de flenzen