Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Diembo's Project Wederom schade bij Garage:S:(

Gestart door Diembo, 08 jan 2009 - 23:16

Vorige topic - Volgende topic

DJ Ramonski

Netjes :D Ziet toch veel gaver uit dan de standaard massieve schijven :)
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

Huibke

Nette NX!! remmen zien er goed uit

~*Angel*~

Nissan 100NX 1.6 carb '92 Zwart
Nissan 100NX 2.0 '92 zwart
Ms- design, 17" TSW Black Ice.

patrick100nx

dat zijn idd gave schijven ;D  Lijken ze nou ook iets groter dan de orginele??

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

Zeurdoos

Groter kan niet he pat want dan past de remklauw der niet meer op ::)

Diembo

Zaterdag middag.. bij de sport school...

Auto stond geparkeerd.. en een vriend van me stond bij me auto te wachten... Ik wou op het knopje drukken om me alarm af te laten gaan... Druk ik op het verkeerde knopje.. het knopje van automatische starten....

Auto start in 1e versnelling en begint te rollen.. die vriend van me springt aan die auto en probeert hem tegen te houden... Hij zag mij niet dus vandaar zijn reactie...

Vol mijn auto achter in een nieuwe Ford fiesta, waarna die ford fiesta door schoot in de voorkant van de nieuwe renault clio...

Ik kon dus wel janken...

Na de auto achteruit te hebben gereden even goed de schade bekeken... rechter voorscherm ontzet... en de voorbumper beschadigd....

Hierbij de fotos:

Dit later de dag nog weer even blauw gemaakt.. maar wordt thuis wel even opknappen (tevens met de nieuwe bumper die ik nog gekocht had)...

Erg balen dus!

Keep on smiling, keep on living!

sexylexie

dat is wel kut
zal die afstandbediening maar gelijk weggooien

Zeurdoos

Ja ik zou het er ook meteen uitslopen ::) maar suc6 met het repareren ;)

Diembo

Alarm gaat er uit.. komt of een simpelere in of een met startbeveiliging voor versnellingen..

Of gewoon die functie uit werking halen! Maar denk dat het simpeler is om gewoon een simpel cv'tje te halen met alarm
Keep on smiling, keep on living!

Ginko

Zonde van de schade's.

is het trouwens nodig om gelijk die functie eruit te slopen? ik denk dat je het niet nog een keer doet. en daarnaast, anders leer je jezelf aan om gewoon altijd op de handrem te parkeren ipv in zn 1 te zetten. (behalve in de winter wanneer het weer eens -10 wordt)

en daarnaast ben je sneller klaar om gewoon het knopje uit te schakelen in je afstandsbediening dan dat je via de kabelboom de mogelijkheid eruit wilt halen, toch?

Citaat van: Diembo op 18 jul 2010 - 22:15
Alarm gaat er uit.. komt of een simpelere in of een met startbeveiliging voor versnellingen..

Of gewoon die functie uit werking halen! Maar denk dat het simpeler is om gewoon een simpel cv'tje te halen met alarm

michxtreme

ik zou gewoon die rommel eruit halen en een degelijk SPY CV-systeem plaatsen.
The only limit is your own imagination

DJ Ramonski

Gelukkig is het bij blikschade gebleven. Ik dacht dat dit soort systemen altijd een versnellingsbak beveiliging hadden. Zonder is gewoonweg te gevaarlijk, zoals nu wel blijkt. Je kunt trouwens nog van geluk spreken als de verzekering de schade aan de andere auto's vergoed. Het zou me niks verbazen als dit soort dingen uitgesloten worden.

@Ginko: het is me al eens gelukt om met de handrem erop een stukje te rijden dus dat wil ook niet altijd helpen. Wellicht dat het ook aan mijn remmen lag toen, maar een handrem houd ook niet alles tegen :)
Koos NX-Loos

Ginko

Citaat van: DJ Ramonski op 19 jul 2010 - 11:50
@Ginko: het is me al eens gelukt om met de handrem erop een stukje te rijden dus dat wil ook niet altijd helpen. Wellicht dat het ook aan mijn remmen lag toen, maar een handrem houd ook niet alles tegen :)

Ja dat kan kloppen maar ik bedoelde dat je hem dan alleen op zn handrem zet en niet in zn versnelling  :P

DJ Ramonski

Ah ja, idd :P Stom. Ben nog niet helemaal wakker.
Koos NX-Loos