Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Diembo's Project Wederom schade bij Garage:S:(

Gestart door Diembo, 08 jan 2009 - 23:16

Vorige topic - Volgende topic

Jasper

Wat een eikel en ik kan me daar zo kwaad om maken. Dat er iets fout gaat ala maar zorg dan dat je het goed en netjes in orde maakt.
Nissan 100NX 1600i
VPB voor + achter
GTI stabilisatorstang
CAI Green Storm
Demperset Weitec
Preventive maintenance does the trick

Diembo

Hoe denk je dat ik me voel?

Ben er echt ziek van, auto al 1.5 week weg... auto aan gort.. geen nieuwe apk... en zo ie zo een hoop geld kwijt.
Keep on smiling, keep on living!

patrick100nx

WTF, ik denk dat we daar maar ff met een sloophamer heen moeten om die tent te slopen.. wat een eikels man!!
Je moet gewoon bij je APK blijven man ;), dan kan je het in de gaten houden, en zelf van vooraf keuren desnoods repareren ;)

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

Diembo

Pat..;) Geniaal! Maar, zoals ik al zei.. auto staat er al 1.5 week.. Hun hebben de auto ook gespoten, dus denk.. dat komt wel goed! Niet dus... Zelf repareren, geen tijd voor gehad ivm werk. Dacht als ik terug kom van een reisje met me werk, is de auto wel klaar. Niet dus..

Heb ook echt het gevoel .. als ik het zelf had gedaan waren we sneller klaar geweest.

ParaChris

Wat een ballentent die garage, nooit meer naartoe dus!

Mn pa heeft het ook vaker meegemaakt toen ik nog wat kleiner was, daarom doe ik nou zo goed als alles zelf aan de auto's hier thuis! En nog een goede kerel die alles lekker goedkoop en goed doet, voor als ik geen tijd heb!

Het is allemaal superkut, even doorbijten man, straks weer lekker rijden! 8)

Belg

Je gaat toch niet betalen voor schade aan je wagen?...
SR20DE: 9l./100km, CORSA B: 7l./100km, SAXO: 6l./100km, DS4: 5l./100km, F30 320i: 7l./100km

richardwbb

Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Diembo

Citaat van: richardwbb op 12 mrt 2011 - 22:28
wtf

Nee hoor.., ben zelfs van plan om niet te betalen voor de apk en alles tot dat de schade betaald is of gerepareerd is op de goede manier.

twinturbo

Lekkere garage is dat zeg. Zwaar klote om te horen dat ze zo met je wagen omgaan.

Diembo

Wel weer even wat goed nieuws van uit Parijs: Zag net op rdw staan dat de auto tot 15-03-12 apk gekeurd is:D

Ben benieuwd wanneer de garage houder belt;)

~*Angel*~

Mooi klote, al iets gehoord van de garage?
Hoop voor je dat het allemaal goed komt
Nissan 100NX 1.6 carb '92 Zwart
Nissan 100NX 2.0 '92 zwart
Ms- design, 17" TSW Black Ice.