Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Diembo's Project Wederom schade bij Garage:S:(

Gestart door Diembo, 08 jan 2009 - 23:16

Vorige topic - Volgende topic

100nx driver

het begint al aardig op mijn auto te lijken alleen gelukkig is mijnes 7,5 cm lager :P

Diembo

EN heeft jouwe andere achterlichten, geen gecleande achterklep (strip + sleutel), Geen oranje voor knippers, geen Sunny GTI stoelen, geen DVD touchscreen scherm, geen scheefstaand nummerplaat, geen knippers in de spiegels, volgens mij ook geen vleugeldeuren meer;)....

Wouter er zijn nog zo veel verschillen en dit gaat alleen maar groter worden  >:D
Keep on smiling, keep on living!

Diembo

Gister avond bezig geweest met de targadak bekleding.

Ongeveer 1 uur per stuk, dus in totaal 2 uur bezig geweest. Vanavond verder met de hemel.

Het is dus nu bekleed met Wit skaileder. Ook even kijken of ik binnenkort fotos er op kan knallen.

michxtreme

nice nice! vleugeldeuren staan hem goed. wat ga je met de leds doen?
The only limit is your own imagination

Diembo

Vanavond nog even me hemel gedaan. Morgen er in zetten en fotos maken!:D

De leds ga ik waarschijnlijk in me A-style bouwen. Ligt er aan hoeveel ruimte ik heb... Omdat ze nog al dik zijn. En dan per 3 leds laten uit steken met een totaal van 9 leds in elke a style.. Zoiets..

Edit: geen instap verlichting dus  :P

michxtreme

oke ben benieuwd! maak er geen kermis van he :D
The only limit is your own imagination

Diembo

Nee zeker niet, zag laatst een Coupe rond rijden in den haag, die had het helemaal vol zitten metlichtjes... SJESUS! een rijdende kerstboom!

Ik denk dat 6 in elke kant net mans is...

Diembo

Pfff........ Mijn geduld is op met dat skai. Heb al 2 x me deur gedaan, maar krijg er steeds vouwen in! hoelang ik er ook op door ga....

Iemand ideeen?

patrick100nx

Wat ik wel eens zie bij street customs, is dat ze een feun gebruiken om het warmer te maken waardoor het materiaal soepeler word. en dan kan je het mooier om dingen heen vouwen..

Weet niet of dit werkt bij sky leer??

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

Diembo

Ur Right! Had al beetje rond gevraagt, ga het vanavond proberen met stoom, simpel weg een fluitketel opzetten..;)

Diembo

Nou, Update wel is waar MET foto's.

Wat een ge-etter met dat Skai. Deurpanelen zijn oke voor nu. Maar zo gauw als ik terug ben in Nederland laat ik het prof. doen..

De beloofde fotos:

Wat ik dus al gedaan heb:

Hemel, Targadaken en bestuurders kant deur.

Dit weekend starten met het LED Projectje.

sexylexie

ken je voor mij ook wel amken als je er een beetje goed in wordt >:D

100nx driver

je deurpanelen zijn echt een kut-klus

targa daken + hemeltje zijn wel goed te doen. ik heb ze zelf zwart gemaakt dus daar zie je weinig van

Diembo

Ja, wanner het donkerder wordt worrdt het beter... majah wit... pfff ik ga me vriendin nog even lief aan kijken...

Diembo

Led verlichting zit er ook in, zal zo ff fotos oploaden!

Zit aangesloten op mijn binnenverlichting:D Heb trouwens pas 1 kant gedaan andere kant moet nog en daarna nog Skai er over heen.