Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Diembo's Project Wederom schade bij Garage:S:(

Gestart door Diembo, 08 jan 2009 - 23:16

Vorige topic - Volgende topic

SpitFire

groot licht kreeg ik dagelijks, ondanks dat mijn set goed afgesteld was, en van een vrij duur merk was...

maarre goed bezig kwa mods  8)
Nissan 100NX 1.6 carb - RIP
Nissan 100NX 2.0 GTI - RIP
Mazda MX3 1.6 - SOLD
Honda Civic 1.5 DXi - RIP
Mitsubishi Carisma 1.6 LE

..::=> No Past - No Future - No Problems <=::..

Diembo

Misschien heeft de jouwe wel meer lichtopbrengst gehad?

Toch heb ik over mijn lichtopbrengst echt niet te klagen!
Keep on smiling, keep on living!

patrick100nx

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

Diembo

Balen, auto komt niet door APK heen vanwege dat de vleugel deuren niet altijd (2 op de 10 keer van het dicht doen van de deuren) niet in het slot vallen, omdat door de vleugel deuren de deuren omhoog worden geduwd, moet je er voorzorgen dat je de deur naar benden blijft drukken bij het dicht gooien.

Hij beweerd dat als je de deur dicht gooit je hem niet naar beneden mag duwen of wat dan ook. Gewoon duwen tegen die deur. Maar als de deur helemaal open staat wordt hij naar boven gedrukt, ook als is het niet veel. als je hem dan in 1x dicht gooit, valt hij eerst TEGEN het slot *oogje* aan en wordt daarna naar beneden in het slot gedrukt, gebeurt vanzelf.

Hopelijk snappen jullie dit........

Iemand enig idee of hij gelijk heeft? Btw. heb ik het nu allemaal weer netjes afgestelld, is wel beter maar weet neit wat hij er vanzegt...

-Update-

Vleugeldeuren gaan ALLEBEI weer PFFFT omhoog, na het plaatsen van nieuwe cilinder aan bestuurders kant.

Neon bij de voetjes geplaatst, blauw. Nu alleen nog schakelaars plaatsen.

Zeurdoos

Ik zeg andere garage nemen want wa een gelul is dit ik kreeg mark zijn deur (bijrijderskant) ook niet dicht ;) . En dat ligt dan echt aan de gene die de deur dicht doet want mark kreeg hem ook altijd in 1x dicht .

100nx driver

mijn apk keurmeester schelde ze alleen verrot omdat die er nauwelijks in kon komen ;D
maar verder nooit echt problemen gehad.

Mark B

Klopt wat je schrijft.

Je moet de deuren wat naar beneden dwingen. Oefening baart kunst ;)

Ik zou ook naar een ander keurstation gaan. Iemand die wel moeite wil doen. Afkeuring slaat nergens op. Gewoon een gefrustreerd typje dat 't hem niet lukt ;D

Waar ik 'm liet keuren vonden ze 't altijd wel leuk. Weer 's wat anders

richardwbb

Diembo, zeg maar dat er inmiddels 4 personen hem voor debiel verklaren en dat je er desnoods de RDW bij haalt.. Oh nee, beter ander garage kiezen ;)
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

ardonjr

Ik heb er geen verstand van, maar het klinkt me als klinklare onzin in de oren.
Succes ermee, kan heel frustrerend zijn, zo'n APK.

sexylexie

Diembo

Najah, vandaag weer heen gebracht. Hij bleef weer zeuren... en pakte het boek erbij waarin dit stond:

Kopieerd van uit het RDW boek...

Artikel 5.2.41 deuren, motorkap en kofferdeksel
1.
De deuren van personenauto's moeten goed sluiten. De deuren die direkt toegang geven tot de personenruimte, moeten op normale wijze vanaf de binnenzijde en vanaf de buitenzijde kunnen worden geopend.
Visuele controle, waarbij de deuren worden geopend en gesloten.

http://www.rdw.nl/NR/rdonlyres/C053593F-0924-43CE-8C1D-F5CC20C1DCE1/0/03Keuringseisen12009.pdf blz 33.

Jasper

Als normale wijze bij hem is zonder het naar beneden drukken terwijl je hem dichtgooit.
Nissan 100NX 1600i
VPB voor + achter
GTI stabilisatorstang
CAI Green Storm
Demperset Weitec
Preventive maintenance does the trick

richardwbb

Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Jasper

Hij kan goed sluiten maar als je hem niet op "normale" wijze open kan doen.
En je hebt zoals in dit geval een zijkwijf.
Nissan 100NX 1600i
VPB voor + achter
GTI stabilisatorstang
CAI Green Storm
Demperset Weitec
Preventive maintenance does the trick

richardwbb

Nja, wordt langlopend verhaal zo maar ik krijg het ook wel eens voormekaar dat de deur in de veiligheidpal klikt bij het open doen van de deur, dan ben ik ook afgkeurd zeker.

Het moet een veiligheidskeuring zijn niet bescherm de eigenaar tegen zijn eigen veronderstelde niet capabel zijn, dat doen ze alleen in Amerika.

Die keurmeesterpersoon kan natuurlijk niet terugkrabbelen. Ben wel errug benieuwd wat een RDW man zou zeggen, een random RDW persoon. Maar dat zal er wel niet van komen. Beetje hobbyisten het leven zuur maken is triest.