Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

De nx van twinturbo

Gestart door twinturbo, 30 mei 2008 - 21:41

Vorige topic - Volgende topic

SR20DE

dat was ik hoor :-*

met dat hoekje

Ginko

ow, sorry voor de vervuiling Harold  xD

ries19

Citaat van: Ginko op 26 aug 2010 - 23:18
ow, sorry voor de vervuiling Harold  xD

daar heb jij de laatste tijd wel erg veel last van, niet?? :P
Wie mooi wil zijn moet pijnlijden en wie laag wil zijn moet omrijden.

twinturbo

Dat was inderdaad jeroen die daar mee kwam. Maar maakt niet uit.
Had in frankrijk last van een knappend geluid uit de voortrein. Piet heeft toen de stabstang linkjes vastgedraaid. Maar hij blijft er last van houden. Ik merk het vooral als er flink wordt ingeveerd.

Nu heb ik laatst eens gekeken wat mij in frankrijk al was  opgevallen. De linkerveerschotel lijkt verbogen. Ik weet niet goed  wat ik hiermee aanmoet. Die veerschotel is natuurlijk niet los van de schokdemper. Hij rijdt verder wel goed.

Pietjuh

Ik zou de rubbers van je endlinks eerst nog maar eens even controleren, het is goed mogelijk dat deze al mooi versleten zijn omdat ze niet vast genoeg zaten.

Horsepower is how fast you hit the wall, -Torque is how far you take the wall with you.
When the going gets tough the tough uses duct tape

Ginko

Harold, hoe staat het er eigenlijk voor met je wagen?  ook al staat hij al weken stil  :P

twinturbo

Hij staat lekker onder de carport stof te happen. :( Ik zou hem wel onder handen willen nemen en heb ook nog genoeg te doen. Maar ik heb geen zin om er met dit weer onder te gaan liggen dus dat wordt volgend jaar. En sinds ik mini rijdt heb ik eigenlijk ook geen behoefte om er mee te rijden. :-X  Pak de fiets of auto van moeders wel. Het is dat er een meeting gepland werd anders was ie wss geschorst.   

Jeroen330

Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap

richardwbb

Jeetje Harold, schorsen? wtf? Dit is toch wel op te lossen in een lekker warme garage? Ik weet niet precies wat er nu kaduuk is maar dit is wel te doen in Almere hoor.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

DJ Ramonski

Harold heeft hem geschorst omdat hij een auto van de zaak heeft en de NX voorlopig toch niet gebruikt ;)
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

Ginko

Citaat van: twinturbo op 07 nov 2010 - 20:22
Ik zou hem wel onder handen willen nemen en heb ook nog genoeg te doen. Maar ik heb geen zin om er met dit weer onder te gaan liggen dus dat wordt volgend jaar.

Ja dat gevoel herken ik inderdaad.  Ik heb nog wat kleine dashboard dingetjes om te doen maar ook geen zin in..

Maarja,  wel jammer dat je de NX nu laat staan vanwege je leaser...  maar je bent er nog wel van overtuigd dat je de wagen wilt behouden?

DJ Ramonski

In de winter kun je beter een nieuwe lease bak slijten dan je oude hobby auto :P
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

richardwbb

Oh is die al geschorst... Met een leaseauto heb je ook geld zat ja :P
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

twinturbo

Niet zo dramatisch allemaal. Auto is niet geschorst want er is een meeting gepland in Zwolle. Verder mag ik met de leaser niet priverijden tenzij ik een torenhoge belastingaanslag wil krijgen. Dus af en toe is het toch wel handig dat er mee gereden kan worden.
Verder doe ik mijn wagentje echt niet weg. Ik rijdt er nog altijd met veel plezier in. Alleen jammer dat ie in de kou moet staan. Het liefste zou ik hem helemaal uit elkaar trekken en de roestduivel uitbannen. En het onderstel heeft dit jaar gewoon erg veel te verduren gekregen. ;) Komt allemaal wel weer goed.