Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Daydreams Project Bob

Gestart door Daydream, 25 jul 2012 - 23:20

Vorige topic - Volgende topic

Daydream

Poeh. Na een lange middag zijn we (Thomas voor het laswerk, ik deed de catering, schroefjes loshalen, zeulen met slijptollen en verlengkabels, tevens de afstelling van het lasapparaat ) een heel eind verder gekomen. 1 groot gat gedicht, een iets kleiner gat ook, en een klein plekje. Zaterdag verder. Dan ook foto's, want die staan op Thomas' telefoon, en THOMAS ligt denk ik te slapen :D

It's just a ride ~ Bill Hicks

richardwbb

Lief taal puristje van mij, zeulen met de afstelling van een lasapparaat zal jij niet hebben gedaan en de telefoon van Thomas slaapt niet, die staat hooguit in slaapstand.

:ninja:

Maar eh, vertel vertel!!!!!!!!!! Was het het betere bak en braadwerk?  :poke:
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Daydream

Jij wachtte geduldig tot het moment van wraak, of niet, Richard? Maar jij je zin hoor, ik zal 't aanpassen ;D

Oh, het is bak- en braadwerk :P En bedoel je daarmee de catering? :roll:

richardwbb

Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Daydream

themacpie

"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

Knight100nx

Daydream

Daydream

Och ja, mijn verkouden Bobje rijdt tenminste ;D

:troll:

themacpie

"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

richardwbb

Heb je geen trillend stuur met die dikke wielen? ???

Daydream

Jelte

Nissan 100 NX 1.6    2012-2017
Volvo 440 1.8i          2017-2018
Nissan 100 NX          2018-heden