Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Chris; "NX2000 SR20DE" Nissan 169 pk, KMS 190 pk!

Gestart door ParaChris, 18 jan 2011 - 23:09

Vorige topic - Volgende topic

ParaChris

Ik laat het schuim gewoon hetzelfde, alleen heeft de zitting verhoging erin zitten in het midden en aan de zijkanten, dus dat heb ik van de sunny bank erop geplakt  :P

anders zou je achter nog dichter tegen het dak zitten en het is al krap achterin :P

btw echt een pokkewerk om de stof strak te krijgen:P ben er al bijna 3 uur aan bezig ;D

rugleuning is bij beide auto's vlak dus dat gaat minder problemen opleveren (alleen is daar het probleem dat de gaten voor de ontgrendeling niet overeen komen :P maar dat zie ik volgend weekend wel weer ::)

Ginko

Misschien kan je dan beter de ogen waar je rugleuning op grendelt verplaatsen?

bronkie

mooi wagentje
en  gaaf die achterbank zeg

richardwbb

Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

ParaChris

Mn tante is coupeuse, dus die kan wel met n naaimachine overweg ;)

Moest echt 5 keer kijken om het verschil tussen de bestaande naad en de nieuwe naad te zien :o

@bronkie; thanks man ;D voor dat soort opmerkingen heb ik mn projecttopic aangemaakt ;)
ik vind et leuk om af en toe wat aparte dingen te doen die ik nog nooit eerder heb gedaan, en het resultaat is er dan ook naar, vind ik zelf ;) (stoelverwarming, sunny achterbank, tweeters in de deuren erbij)

ReplayGiino_

mooi zo !
Ik heb je foto's eens van begin tot einde bekeken, en er is al het een en het ander aan gebeurt, ik vind het knap werk, je hebt minder 'rot' werk te doen aan je NX'je dan ik, maar dat wens ik niemand toe wat ik allemaal te doen kreeg :p (met mijn NX zijn ze in de bossen gaan crossen en hebben ze tegen een boom gezeten, hebben ze dat raprap gemaakt bij jan-jozef ergens van achter in een rotte schuur, en dan de mechaniek helemaal verzeikt :p)
Maar ik vind echt dat je je NX knap aan het maken ben ! :)
doe zo verderrr! :p

richardwbb

Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

ParaChris

Citaat van: richardwbb op 28 apr 2011 - 04:12
dubbele woordwarde voor Gino

???     :P

BB, je bedoelt et vast goed, maar ik snap em niet helemaal :P

~*Angel*~

Hey Chris bedankt voor sneak....
Ben ook met het achterbankje bezig, maar ga het wel wat anders maken, anders zijn we niet verschillend haha
Nissan 100NX 1.6 carb '92 Zwart
Nissan 100NX 2.0 '92 zwart
Ms- design, 17" TSW Black Ice.

ParaChris

Dit weekend is mijn achterbankje iig af;)

Zou je mij willen verklappen hoe jij het gaat doen? ;)

~*Angel*~

Ehm, nou ben er nog mee bezig, ga alles pas maken op het orginele met hulp van mijn naaimachine en schaar hihi

~*Angel*~

Citaat van: ParaChris op 25 apr 2011 - 00:14

Zitting is ver af, morge de voorste rand nog even strak trekken en vastzetten, volgende week als het goed is de rugleuning aan elkaar genaaid. Naad is super netjes genaaid, ziet er gewoon standaard uit ;)

De middelste rand wordt bij mij smaller/dunner...
Denk niet dat ik hem dit weekend al af heb
Maar dit ziet er al netjes uit, je tante heeft goed werk verricht

ParaChris

Misschien vrijdagavond, anders heb ik hem zondag af, dan komen er betere foto's, zal ik eens een foto van de naad maken ;) Ik zal het doorgeven aan mijn tante ;)

Ik zat met et probleem dat als het middelste te smal werd dat ie aan de zijkant niet mooi meer uitkwam, eerst even goed uitmeten dus! Niet dat je dalijk stof te kort komt :o
Maar ik denk dat dat overbodig is om te zeggen :P

~*Angel*~

Ik ga niks overhaasts doen hoor :P, heb alle tijd...
Ben wel benieuwd naar meer foto's 

ParaChris

Achterleuning is af ;D En super strak gelukt, beter als de zitting :P

Straks na stage meteen erin zetten 8)

Ben benieuwd hoe het er dan uit ziet ::)