Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Chris; "NX2000 SR20DE" Nissan 169 pk, KMS 190 pk!

Gestart door ParaChris, 18 jan 2011 - 23:09

Vorige topic - Volgende topic

~*Angel*~

Denk dat ik het achterbank gebeuren van jou maar even af met kijken haha, heb ook nog zo'n achterbank liggen namelijk
Nissan 100NX 1.6 carb '92 Zwart
Nissan 100NX 2.0 '92 zwart
Ms- design, 17" TSW Black Ice.

patrick100nx

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

Belg

Citaat van: ParaChris op 16 apr 2011 - 08:57

@ patrick; dan heb ik pech, moet ik gaan zoeken tot waar destekkers lopen die vanaf de stoelen liggen, jij toevallig al eens ergens een stekker tegengekomen waarvan je niet wist waar ie van was?:p

Onder je handrem zitten stekkers voor de zetelverwarming. Je hebt daar een klepje zitten dat je er uit kan halen, dat klepje bestaat ook als één met 2 schakelaars voor de zetelverwarming..
SR20DE: 9l./100km, CORSA B: 7l./100km, SAXO: 6l./100km, DS4: 5l./100km, F30 320i: 7l./100km

ParaChris

Citaat van: Belg op 17 apr 2011 - 22:32
Onder je handrem zitten stekkers voor de zetelverwarming. Je hebt daar een klepje zitten dat je er uit kan halen, dat klepje bestaat ook als één met 2 schakelaars voor de zetelverwarming..

Ik had em al gevonden ja!

Heb vandaag met Wouter gesproken, en hij heeft de plug die erop hoort nog wel van me..
Is waarschijnlijk alleen voor de koplamp verstelling, maar dan kan ik zelf de kabels toevoegen voor de stoelverwarming, en dan middenconsole en schakelaars en het is klaar ;D

Citaat van: patrick100nx op 17 apr 2011 - 10:02
Achterbank van een sunny erin?? ;)

wie weet?! ;) update zal er binnekort wel aankomen, een deel is iig in de maak :P

patrick100nx

Achja die stoelverwarming is natuurlijk gewoon een kwestie van aan/uit, simpel genoeg :) je moet alleen even de draden weten.

Maare ben wel benieuwd wat je gaat doen met de Abank. :)

ParaChris

Ik ben ook benieuwd hoe het uit gaat pakken :P

Der past toch niemand achterin, dus wat dat betreft maakt het niet veel uit..

Ik heb iig de stof van de zitten op maat gemaakt en die wordt de komende weken ergens door mn tante op maat gestikt, zodat het een beetje stevig wordt.. Ze wist nog niet of het wel zou lukken omdat de stof erg dik was, maar we zien het wel ;)

Belg

Ben zeker jaloers er op ;D Heb nog steeds geen nx gezien met originele zetelverwarming.
SR20DE: 9l./100km, CORSA B: 7l./100km, SAXO: 6l./100km, DS4: 5l./100km, F30 320i: 7l./100km

Mojo

In Oostenrijk is een kerel die lange tijd een setje (compleet!) te koop had staan, misschien heeft hij ze nog.

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

ParaChris

Klopt, ik heb contact gehad met wolfy..

Op de oude site stond de hele set te koop, maar die is niet meer compleet vertelde hij mij.

Had iig al de knoppen niet meer, maar daar moet ook wel op een andere manier aan te komen zijn.

Probleem met wolfy is alleen dat is in Oostenrijk woont :P

ParaChris

Zo dan, weer een verse update ;D

Vandaag lekkere klusdag gehad;

GTI stuur en leren pookzak gepoetst met leerspul, damn shiney :o
Ziet bijna niks meer van de beschadinkjes op het stuur :)

Stuur gemonteerd, man wat ligt dat lekker in de hand!

Daarna begonnen aan de shortshifter, anderhalf uur zat ie eronder, op de oprit wel te verstaan :P

En dat maakt het rijgenot nog een stukje fijner ;D

En daarna nog mn nieuwe intake gemaakt, was vergeten hoeveel power die heeft met een open luchtfilter boven de 4000 rpm, echt lekker ;D

Foto's komen er zo aan, telefoon vertoont kuren :P

Plaatje bij het praatje:

Gepoetst;

Updrades;

Stuur erin;

Auto omhoog;

Hitteschild eraf;

Pook er bijna uit';

Oud vs nieuw;

Uit elkaar;

Rubbertje omzetten;

Nieuwe erin;

Klaar ;D

Luchtfilter;

Even afgespoten was me toch n partij stoffig geworden in 4 dagen tijd ???

Zo dan, dat zijn weer een paar foto's ;) Misschien ook nog wat handige plaatjes tussen voor mensen die een shortshifter gaan monteren binnekort! ;D ;D ;D

Knight100nx

goed bezig hoor, en dankzij jou foto's weet ik nu ook waarom mijn pook niet meer netjes naar het midden gaat. (zal waarschijnlijk het veertje zijn)

ParaChris

Zitting is ver af, morge de voorste rand nog even strak trekken en vastzetten, volgende week als het goed is de rugleuning aan elkaar genaaid. Naad is super netjes genaaid, ziet er gewoon standaard uit ;)

patrick100nx

nette upgrade die pook.. :)

Enuh ik had dus gelijk, sunny achterbank ;D,, maar is die zoveel breeder dan?? wel vet als dat erin zit

ParaChris

sunny bank is zeker 20 cm breder! En compleet andere bevestigingspunten dus dat is ook kak:p

beste manier leek mij om de stof pas te maken op de bank van de nx..

En dat is ook een heleboel wek ;)

patrick100nx

Haha,, zo kan het ook,, maar dan moet je ook het schuim aanpassen zeker