Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Chris; "NX2000 SR20DE" Nissan 169 pk, KMS 190 pk!

Gestart door ParaChris, 18 jan 2011 - 23:09

Vorige topic - Volgende topic

ParaChris

Die middenconsole heeft Pieter nog (3x) liggen, dus dat is geen probleem;)

Maar het heeft (zoals meerdere van mn mini-projectjes) geen haast.. Als ik van de winter maar stoelverwarming heb 8)

Eerst dus de achterbank pas maken, dat is een leuke :P

Dan tussendoor mn achterbumper opknappen..

En in de tussentijd mn CAI fixen, shortshifter monteren (is die van de groupbuy, maar kan ik nog goedkoper krijgen (in de verpakking) bij NCN, en dan mn uitlaat nog wat updaten met Megan Racing Kat:)

ParaChris

Ik had wel n paar reacties verwacht op mn geweldige (ahum..) poll ::)

Knight100nx

een beetje carbon is tot daar aan toe maar zou het niet te veel gebruiken (of je moet al voor het echte gaan)

aan de andere kant, het is jouw auto en jij moet doen wat jij mooi vind. Heb zelf altijd zo van als een ander het mooi vind geweldig en anders maar niet ^^

ParaChris

Nou, ik kwam op het idee omdat ik de B stijlen gewoon hardstikke netjes vind staan..

En omdat mijn dakjes lekvrij zijn (na de nodige geprobeerd te hebben), maar ene flink beschadigd was, dacht ik dit eens te proberen. Spuiten van zo'n dakje is gewoon niet goed te doen, en op deze manier dacht ik dat het wel netjes was..

Ik weet zelf nog niet zo goed wat ik er van moet vinden :P

Knight100nx

hmm, misschien dan de dakjes, middenstuk tussen dakjes en de b-stijlen?

ParaChris

Hmm, daar zet je me aan het denken  :P

Zou misschien nog best vet staan ook!

Ik heb net besloten dat ik het zelf zo wel mooi vind, je moet alleen naar de goede lijn kijken, normaal loopt de lak mooi bovenlangs van voor tot achter door, maar op deze manier lijken de dakjes een beetje weg te vallen, dus de lijn volgen dwars over de auto ;)

En dan vind ik het nog best vet ook ;D

patrick100nx

Ik zou persoonlijk zo min mogelijk carbon doen,, Maar op je b stijlen zal het mooi staan, maar denk dat je het daar wel bij moet houden ;)

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

ParaChris

Nou dan,

Net bezig geweest met mn mini project achterbank, gaat hopelijk allemaal goed komen, het begin is er iig ;)

En even mn nieuwe sunny stoelen erin gezet, en die dingen zitten HEERLIJK ;D

Nooit meer een standaard nx stoel voor mij, dat is een ding dat zeker is 8)

Nou zag ik toen ik de stoelen eruit had een klein vakje in de vloerbekleding zitten,
ik die opgehaald, en wat zit daar achter? Jawel, de stekker voor de stoelverwarming >:D

Dus de bekleding hoeft er niet uit, de stoelen zijn al ingeplugd!

Daarna even de middenconsole weggehaald, en wat zit daar onder? Een mooie grote witte stekker:P
Zover ik weet kan dat maar één ding betekenen, stoelverwarming is nabij ;D

Ik denk dat de voorbereiding er wel is, iig in de SLX+ modellen, koplampverstelling zit iig niet op een carb of injectie, alleen op een GTI, net zoals de dimmer voor het dash.. Dus met een beetje geluk is het écht Plug and Play ;)

Keep you posted!

richardwbb

Je maakt Marous vast wel jaloers met zulke stoelverwarming :)

Oh enne, wat zijn die 4 dominosteentjes in je topic titel toch?
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

patrick100nx

mm dat heb je fout, de voorbereiding van elec koplampen verstelling,, dus die stekker die onder je middenconsole heb zitten,, is voor je koplampen,, Ik had het namelijk ook met mijn 1.6 Injectie, en ook met mijn 1.6 Carb,, terwijl die niet voorzien waren van elektrische koplampen.

ParaChris

@ rich; bij mij staat er in japan-style; nx-coupe:p

@ patrick; dan heb ik pech, moet ik gaan zoeken tot waar destekkers lopen die vanaf de stoelen liggen, jij toevallig al eens ergens een stekker tegengekomen waarvan je niet wist waar ie van was?:p

patrick100nx

ik zit even na te denken, Zover ik weer zitten er een paar achter de dash achter het middenconsole waar dus die knoppen zitten voor achterruitverwarming - mistlicht achter en alarmlichten.
Als je je middenconsole eraf haalt zit er een blauw kleurige stekker,, die is volgens mij voor stoel verwarming,, Moet je alleen een knop zien te vinden van een sunny, want volgens mij is een NX nooit geleverd met stoelverwarming.. zal ff een foto zoeken

Pietjuh

CiteerIk denk dat de voorbereiding er wel is, iig in de SLX+ modellen, koplampverstelling zit iig niet op een carb of injectie, alleen op een GTI, net zoals de dimmer voor het dash.. Dus met een beetje geluk is het écht Plug and Play Knipoog

Koplamp verstelling zit op alle modellen, net als alle andere mogelijke opties....

De enige optie die niet op alle auto's zit is de dash dimmer, dit komt doordat dit niet een plug en play aanpassing is, maar echt een verschil in het elektrisch schema.

De witte stekker is inderdaad OOK voor de stoel verwarming. Nissan heeft hier meerdere verloop kabeltjes voor.

Te weten:
Stoel verwarming
Koplamp hoogte verstelling
Of een combinatie van beide.

Ik heb hier wel zo'n kabeltje liggen, maar die is voor mijn eigen auto, mocht je het schema willen hebben moet je me even pmen, want ik denk niet dat je dit kabeltje ergens gaat vinden.
Horsepower is how fast you hit the wall, -Torque is how far you take the wall with you.
When the going gets tough the tough uses duct tape

patrick100nx

haha serieus :o da wist ik niet :D, slim bedacht van nissan, gewoon een multistekker dus :) weer wat geleerd,, sorry dat ik je liet schrikken chris :P

ParaChris

hahaha, maakt niet uit patrick;x dacht al dat et niet alleen voor de koplampen was, die hebben vast niet meer als 10 jkabels nodig, is n beste plug namelijk;)

dan denk ik inderdaad dat ik die verloopstekker zelf aan et maken kom, knoppen van n almera passen iig, misschien dat die ook die verloopstekker hebbeb.. Morgen even kijken bij rik in zn primera, die knoppen leken er ook verdacht veel op;)