Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Chris; "NX2000 SR20DE" Nissan 169 pk, KMS 190 pk!

Gestart door ParaChris, 18 jan 2011 - 23:09

Vorige topic - Volgende topic

ParaChris

Zo duur zijn die bakken niet, anders gaat er een van een p11 onder, weer wat steviger!

Als iets kapot gaat was het duidelijk niet goed/sterk genoeg ;)

Hij gaat iig hard! :D Ben de toyota corolla van mn moeder nu gewend xD

richardwbb

De bak kan volgens tadaa Mike Kojima 170 wielpk's aan :P

Maar eh, we moeten eens praten binnenkort want ik ben ook geen VE geintresseerde meer als 190 er uit te halen is :D

Enne N/A is wel stoer, haha ;)
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

sunny1600



Nordschleife addict
2009 4 laps
2010 24 laps
2011 11 laps
2012 1  lap

richardwbb

Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

ParaChris

Maar heb je niet nodig joh;)

En als je het geld van één VE in je DE stopt ben jr een goed eind op weg!

180pk is niet zo moeilijk te halen!


Daniel 100nx

190 pk klinkt goed, heb je een sheet? En wat had je aan de wielen?

Grtz,
Daniel
Nissan 100NX SR20DET: 276 whp & 379 Nm @ wheels (RIP)
Nissan 200SX S13 SR20DET: 350 whp & 442 Nm @ wheels ( 12.7@171)

ParaChris

Sheet heb ik, moet ik ff zoeken!

Wiel pk klopte niet door te hoge rolweerstand van de bank. Echter zijn deze twee samen wel het vermogen aan de krukas. Wiel pk kwam uit op ongeveer de helft van het krukas vermogen!

ParaChris

Nog wat foto's die ik nooit meer gepost heb;

Nissan ecu, standaard nokken;


Rara, wat is weg ;)


Nokken en KMS


Met launch control en warme zomerbanden, gemeten met een RSM;


De afgelopen en komende tijd is het gewoon mijn daily op winterbanden, als het beter weer is eens wat aandacht geven

Mojo


Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.