Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Chris; "NX2000 SR20DE" Nissan 169 pk, KMS 190 pk!

Gestart door ParaChris, 18 jan 2011 - 23:09

Vorige topic - Volgende topic

ParaChris

Korte update;

Brandstofdrukregelaar gemonteerd! Geen direct verschil merkbaar, al lijkt ie iets feller op het gas te reageren! Daarnaast heb ik mn kleppendeksel verwisseld! Ziet er erg netjes uit zo! :D

Rens

Chris, van zoiets moet je toch echt foto's plaatsen... ;)

Knight100nx


ParaChris

#558
Zijn jullie er klaar voor? :p

Der komen nog wat meer RVS gevlochten slangen aan, een andere oliedop, en een flinke poetsbeurt om het hardnekkige vuil weg te krijgen ;) Zo heb ik mn verdeler gedeelte al vet schoon kunnen krijgen door 5 min te poetsen, nu de brandstofrail enzo nog ;) Schutbord en veerpoottorens zijn ook erg vies, maar et kleppendeksel is dezelfde kleur als de auto  ;)

Drukregelaar;


Totaal :D

Knight100nx

Ziet er gaaf uit hoor, wil zelf ook nog rvs slangen onder de kap. Waar heb je deze weg?

Heb je trouwens ook een andere brandstofpomp? anders helpt het toch niet om druk aan te passen?

ParaChris

Slangen heb ik van stage ;)

Als je de druk wil opvoeren heeft het inderdaad geen zin, maar hoe nauwkeurig is je stock fpr na 20 jaar?Er zijn een hoop voors em tegens om et niet te doen, daar ben ik me van bewust, maar het ziet er ook leuk uit :P
Daarnaast kan ik em tijdelijk armer zetten als mn uitstoot te hoog zou zijn zonder kat ;)

twinturbo

Dat ziet er een stuk beter uit.

Nissan100KeerNiks

Ziet er behoorlijk uit ,ook in het echt!

Ik zag deze nog voorbij komen op het e30 forum:



Ook wel vet!

Rens


Mojo

Citaat van: Nissan100KeerNiks op 17 apr 2012 - 22:00
Ziet er behoorlijk uit ,ook in het echt!

Ik zag deze nog voorbij komen op het e30 forum:



Ook wel vet!

Truckbedliner!

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

Vinnie

Damn... die ziet er echt cool uit!  :o

Gouke

Mooie nx en heb het idee dat jij m nog mooier gaat maken Chris
Nissan 100nx 2.0 GTi rood. Een echte.

ParaChris

Bedankt weer mannen! (als het over mijn foto's ging en niet dat andere kleppendeksel :P)

@Gouke; nog mooier maken? :p ik ben ver klaar eigelijk aan de buitenkant :p

Gouke

Ik begreep dat jij wel goed bent met nissansport achterbumpers ;) Dat zou in mijn ogen nog wat toevoegen!
Nissan 100nx 2.0 GTi rood. Een echte.

ParaChris

Die heb ik volgens mij nog wel liggen ja ;)