Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Chris; "NX2000 SR20DE" Nissan 169 pk, KMS 190 pk!

Gestart door ParaChris, 18 jan 2011 - 23:09

Vorige topic - Volgende topic

richardwbb

Haha fapperdefap :P

INjectors testen? Dat zijn vast geen Nissan injectoren ;D
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k11 Micra 1.6 reizigersautomobiel

ParaChris

#451
Hier nog wat betere foto's, met naafkapjes en rode moeren om een beter idee te krijgen!





Ik vind dit zoals Bas zegt echt fapperdefap, man wat is dit goed uitgepakt, van het weekend even bandjes erom en kijken hoe het onder de auto staat :D

Nee waren inderdaad geen nissan injectors ;)

520cc injectors, geen idee waarvan, waren er veeeel :p
test em, bag em and tag em :p

Rens

#452
Gaat er goed uit zien. ;D

Ben benieuwd hoe het er in het echt uit ziet trouwens.

ParaChris

Bedankt nog voor de shop Rens! Van het weekend even de twee banden die ik nog heb liggen erom wurmen! (andere banden komen wel als ik ze nodig heb!) En dan maak ik betere foto's, met een camera wel te verstaan, geen telefoon :p

richardwbb

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar hoe dit zal staan :D
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k11 Micra 1.6 reizigersautomobiel

ParaChris



zoiets ongeveer? ;) (let niet op de hoogte van de auto achter, 2 liter benzine in de tank, geen interieur, reservewiel of subwoofer XD)

Rens

Die rode moeren zorgen voor een mooi contrast :)

Knight100nx

damn is die achterkant nog zo zwaar :P maar die velgen en moeren, echt vet.

Zou alleen nog iets met die achterbumper doen en dan klaar :) (naja misschien antenne weg)

ParaChris

#458
Achterkant, tsja, hier staat ie net 500m op de nismo's, 45 liter benzine, kleine 15 kilo bekleding en reservewiel, sub van kleine 15 kilo..  ::)

Antenne klapt niet verder in als half, moet ooit nog een andere voor komen!

Achterbumper komt goed hoor, je herinnert je vast nog hoe de achterbumper op mn rode NX er uit zag? ;)

Knight100nx

dat weet ik nog heel goed, had standaard op de gti moeten zitten ^^

ParaChris

drie keer raden wat voor bumper hier ligt ;)

Knight100nx


ParaChris

Dan weet je ook wel dat ie niet geheel in een kleur gespoten gaat worden ;)

Knight100nx

Citaat van: ParaChris op 14 feb 2012 - 23:08
Dan weet je ook wel dat ie niet geheel in een kleur gespoten gaat worden ;)


Dat weet ik dan zo ff niet

ParaChris

Bij mn rode NX had ik het diepe gedeelte aan de onderkant in de kleur van de stootstrips..

Zit er aan te denken om dat deze keer zwart te doen, dan lijkt het wat dieper te vallen!