Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Chris; "NX2000 SR20DE" Nissan 169 pk, KMS 190 pk!

Gestart door ParaChris, 18 jan 2011 - 23:09

Vorige topic - Volgende topic

ParaChris

#405
Brommetje? :P Understatement :P Het geeft echt een heerlijk diepe roffel onderin en bovenin in de toeren jankt ie prachtig!

Zelfs mn vriendin vond het dik!   ;D

Bedankt heren voor de complimenten! 8)

Rens


Jeroen330

Zeg Chris, plaats eens wat meer foto's van dat bakbeest man!
Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap

ParaChris

Morgen zal ik eens wat foto's maken! Ik heb hem eindelijk gepoetst ;)

Ook heb ik nog de sunny gti stoelen met verwarming gemod!
Deze hebben nu 100nx rails eronder zitten zodat ik weer 3 cm minder ver van het plafond zit en ik wat meer in de auto als erop zit! Zit stukken beter, 100nx hoogte met sunny ondersteuning!

Zeker een aanrader voor de mensen met sunny stoelen! Van de passagiers kant kunnen de rails door een paar simpele bouten los te draaien omgezet worden, en bij de bestuurderskant moet een rail uit elkaar om de hoogteverstelling te behouden, eigelijk heel simpel!

sunny1600



Nordschleife addict
2009 4 laps
2010 24 laps
2011 11 laps
2012 1  lap

Knight100nx

Citaat van: ParaChris op 28 dec 2011 - 01:05
Morgen zal ik eens wat foto's maken! Ik heb hem eindelijk gepoetst ;)

Ook heb ik nog de sunny gti stoelen met verwarming gemod!
Deze hebben nu 100nx rails eronder zitten zodat ik weer 3 cm minder ver van het plafond zit en ik wat meer in de auto als erop zit! Zit stukken beter, 100nx hoogte met sunny ondersteuning!

Zeker een aanrader voor de mensen met sunny stoelen! Van de passagiers kant kunnen de rails door een paar simpele bouten los te draaien omgezet worden, en bij de bestuurderskant moet een rail uit elkaar om de hoogteverstelling te behouden, eigelijk heel simpel!

Ben blij dat ik de nx rails heb bewaard, vond de stoelen ook al zo hoog zitten, niet echt normaal in de nx zeg maar.

themacpie

Citaat van: ParaChris op 28 dec 2011 - 01:05
Morgen zal ik eens wat foto's maken! Ik heb hem eindelijk gepoetst ;)

Ook heb ik nog de sunny gti stoelen met verwarming gemod!
Deze hebben nu 100nx rails eronder zitten zodat ik weer 3 cm minder ver van het plafond zit en ik wat meer in de auto als erop zit! Zit stukken beter, 100nx hoogte met sunny ondersteuning!

Zeker een aanrader voor de mensen met sunny stoelen! Van de passagiers kant kunnen de rails door een paar simpele bouten los te draaien omgezet worden, en bij de bestuurderskant moet een rail uit elkaar om de hoogteverstelling te behouden, eigelijk heel simpel!

Thx voor de tip! Zal ik mij ook eens moeten aanzetten dus  ;D
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

Marous

~I'm in love with my car~

ParaChris

#413
Bij deze;

De rails tov elkaar;


Rechtsbovenin is een originele NX rail.
In het midden ligt de Sunny rail, te herkennen aan het extra oogje links van de bevestiging voor de rugleuning. Op de foto is de onderste geleider al omgewisseld met die van een NX.
En onderaan ligt de onderste geleider van de sunny, zo zie je het hoogteverschil toch wel!

En hier zit de rail op de stoel, waarop je ziet waar de hoogte verstelling vastgezet wordt op de rail met de circlipjes links en rechts!


Dan heb ik nog een mooie km stand op de teller gezet;


Niet heel duidelijk maar 165k!  :)

En hoe ie er nu bij staat;


K krijg em nooit goed op de foto zonder dat de achterkant vertekent, zal wel aan mijn telefoon liggen :-\
Zelfde met de hoogte van de auto, hij lijkt hier weer best hoog te staan, terwijl ie toch best laag ligt :P

Volgende keer toch maar eens foto's maken met een echte camera :P

twinturbo

Das best wel een verschil in hoogte. Alleen nog andere velgjes erop. Zijn die velgjes op de foto nou zo vies. Want dat ziet er wat minder fraai uit.  ;)

ParaChris

Als het beter weer wordt komen de OZ superleggera's er weer op ;)

Dit zijn de wintervelgen en banden, geen eer meer aan te behalen, rand was ooit gepolijst en is nou helemaal gecorrodeert.. Lekker vies laten worden dus :P

ParaChris

Zo dan, kom ik van de week thuis, staat ie me als een hondje op te wachten, klaar om uitgelaten te worden :P



Dus heb ik em mee naar school genomen en deze maar eronder gezet, moest toch eens tijd worden aangezien die er al een paar weken lag en mijn GTI stabi er maar wat graag onderuit wou ;)



En in de tussentijd beetje bij beetje wat remklauwen gestraald, gespoten en voorzien van nieuwe rubbers en nieuw vet;



De voorste gaan er waarschijnlijk morgen onder, de achterste als ik nieuwe blokken heb, schijven liggen ook al te wachten :) Dus dan zijn de remmen ook weer in orde ^-^

Jeroen330

stoer! ziet er mooi uit!!
Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap

Rens

Ik weet wel waarom die stabi eronder weg wil. Hij wil eens onder een witte auto... :P

De remklauwen zien er mooi uit. :)

patrick100nx

Ziet er erg netjes uit zeg, knap gespoten ;)


Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!