Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Bremar's "blue beauty"

Gestart door bremar, 13 apr 2013 - 18:45

Vorige topic - Volgende topic

bremar

En hoppa,een nieuwe apk.

Hij kan er weer een jaar tegen.
In de garage hebben ze achter nieuwe veerschotels erop gelast.Er was maar 1 kant waar roest zat maar ik heb gelijk maar beide zijde laten doen en nieuwe stof rubbers om de schokbrekers.
Dat was alles maar wat er aan was.
Na een steekproef van de RDW was hij weer goed.

Ik heb wel gezien dat het kleine beetje roest wat aan de rechter wielkast zat dat dat iets groter is geworden.
Daar gaat hij binnenkort even voor terug en maken ze dat en spuiten het gelijk.
En aan de linker dorpel onder de auto behoeft een klein plekje wat aandacht maar dat doen we dan ook gelijk maar.

Ik hoor jullie al denken ' dat kost serieus geld,maar ik werk zelf wel eens bij dat garagebedrijf dus werk ik wel weer een paar keer voor niets en staan we weer quit.'
En ik doe daar als voorbereiding een hoop zelf aan de auto,dus dat scheelt ook weer.
En ik zou het ook hier in de buurt  nergens anders willen laten maken.Heeft weer met vertrouwen te maken

Enne de auto is het dubbel en dwars waard.Het is zo'n fijn autootje.Vandaag nog lekker cabrio gereden en morgen ook maar weer. ;D

Rens

Eindelijk een project topic :)

Gefeliciteerd met de APK ;D

Gizmo

feli en we zien elkaar nog wel eens

twinturbo

Gefeliciteerd met je apk.

Je moet af en toe wat liefde en aandacht geven. Maar dan krijg je dat dubbel en dwars terug.  ;)

Daydream

Gefeliciteerd met je APK! :)
It's just a ride ~ Bill Hicks

bremar

Bedankt voor de felicitaties.
De auto is verder zo goed en mooi dat ik zeker blijf investeren om hem ook zo te houden.
Als ik vrij ben met de clubdag dan zie ik jullie daar.

bremar

Hallo forummers,

Ik heb even een vraag;

Ik heb ook een spoiler bovenaan de achterruit zitten en eigenlijk vind ik dat helemaal niet zo mooi. Het onderbreekt de mooie coupé lijn van de auto.
Heeft die spoiler nog enig nut? Ik weet waar spoilers voor dienen maar of deze nou ook daadwerkelijk iets bijdraagt aan een betere wegligging vraag ik mij af.
En hoe zit die spoiler vast? Met bouten van binnenuit of gekit?

Ik hoor het graag van jullie en als ik het helemaal fout zie ook graag.

Groetjes,Marcel

Pietjuh

De spoiler heeft enkel esthetisch nut. De spoiler zit erop gekit, ik kan je alleen wel verklappen dat de kit van een danige kwaliteit is dat je er een slijptol voor nodig hebt om het eraf te krijgen.
Je zult dus of een andere blauwe klep moeten zoeken of deze laten spuiten.
Horsepower is how fast you hit the wall, -Torque is how far you take the wall with you.
When the going gets tough the tough uses duct tape

richardwbb

Bij 360km per uur gaat die zijn werk doen, dan krijg je lift :P ;)
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

bremar

Hoi Piet,persoonlijk vind ik hem niet zo esthetisch dus gaat hij eraf.
Ik zal na het seizoen er eens naar gaan kijken.
Ik heb wat kleine blaasjes op de wielkast en daar word wat aan gedaan en dan doe ik de spoiler wel gelijk mee.
Ook word hij dan gelijk iets verlaagt .
Tnx

bremar

Ik heb weer een vraag;

Hoe werkt die deksel van de armsteun?

Bij mij is hij beschadigt en wil een andere plaatsen, en zoek dus een andere maar die moet wel heel en onbeschadigd zijn.

Als ik hem open dan hangt dat zwarte staafje er los aan. Hoort dat zo en moet je hem ergens opzetten of aan klikken of hoort hij eronder ergens aan vast te zitten?

Wie helpt weer voordat ik een nieuwe koop.

Marous

Bij mij hangt ie ook los als ik m helemaal achterover kiep.. heb ik eigenlijk nooit zo op gelet..
~I'm in love with my car~

themacpie

Dat zou ergens moeten vastzitten ja. Misschien kan iemand eens een foto posten?
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

richardwbb

De ene kant is een vorkje en de andere kant zit met een O ring vast. Ziet die van jou er anders uit, dan vind je de rest wss onderin ;)
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

bremar

Hallo allemaal.

Ik heb even gekeken en aan het dekseltje zelf zit het vorkje nog goed maar het gedeelte wat de midden console ingaat daar is wat van af gebroken lijkt het zodat hij dus bij het opendoen er helemaal uitkomt.

Inderdaad een goed idee als iemand een foto plaatst waarop te zien is hoe het eruit hoort te zien en hoe hij dan wel vast zit.

tnx