Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

2de 100NX van Knight100nx (**Foto's pag.47**)

Gestart door Knight100nx, 02 dec 2009 - 12:20

Vorige topic - Volgende topic

Knight100nx

Eindelijk was het ff droog, dus hier zijn dan de foto's

sorry voor de kwaliteit van de foto's, moet dit met m'n telefoon doen. Heb geen digitale camera

SpitFire

die ziet er best netjes uit man  :D

ook nette velgen eronder  8)
Nissan 100NX 1.6 carb - RIP
Nissan 100NX 2.0 GTI - RIP
Mazda MX3 1.6 - SOLD
Honda Civic 1.5 DXi - RIP
Mitsubishi Carisma 1.6 LE

..::=> No Past - No Future - No Problems <=::..

Knight100nx

hij ziet er voor z'n leeftijd heel netjes uit, zeer weinig roest, hier een daar een krasje en een deukje maar verder niks.

moest vandaag wel olie aanvullen, puntje was nog net in de olie

richardwbb

Hele mooie Nx hoor!! Die velgen passen er ook heel goed onder en ik heb nog niet gehoord hoe blij je er mee bent! :P
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Knight100nx

nou tot nu toe ben ik er HEEL blij mee hoor xD

Jasper

Ik ben jaloers op je velgen (A)
Alleen wel ff die nl sticker van je kont verwijderen.
Nissan 100NX 1600i
VPB voor + achter
GTI stabilisatorstang
CAI Green Storm
Demperset Weitec
Preventive maintenance does the trick

TimTube

Citaat van: Jasper op 05 dec 2009 - 17:57
Alleen wel ff die nl sticker van je kont verwijderen.

Idd, en het nummerbordblok van de voorkant! Verder nette bak hoor. Mooie velgen ook!

patrick100nx

Echt erg leuke nx man!! ;D Ik ben eigelijk best wel jaloers op je velgen,, danm die zijn netjes ;D

alleen nog ff verlagen denk?? ;)

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

Mojo

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

DJ Ramonski

Mooie bak :) Heb dit altijd een super kleur gevonden. Best jammer dat je deze kleur bijna niet tegen komt hier in het zuiden. Hier rijden alleen rode carbjes
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

Knight100nx

voorlopig blijft ie zoals ie is, maar van 't zomer ga ik er mee bezig om em nog mooier te maken.

wat betreft verlagen, zou het graag willen maar heb nu geen werk (begin maandag met nieuwe studie, dus moet ik het doen met een krap budget)

wil nog wel een keer het blok schoonmaken want die is echt vies, weet alleen niet of het verstandig is om met hoge druk te werken ivm electronica

DJ Ramonski

Ik heb ooit gehoord dat ze bij poetsbedrijven en dealers de blokken schoonmaken met stoom. Lijkt me minder erg dan met de hogedruk en je kunt makkelijker de electronica ontwijken. Hoewel ik geen idee heb of dat verhaal klopt :$ Ben er zelf ook wel nieuwsgierig naar. Wil namelijk mijn blok ook weer eens schoonmaken.
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

Zeurdoos

michxtreme

Citaat van: DJ Ramonski op 05 dec 2009 - 19:28
Mooie bak :) Heb dit altijd een super kleur gevonden. Best jammer dat je deze kleur bijna niet tegen komt hier in het zuiden. Hier rijden alleen rode carbjes

idd vooral rode carbs! op een enkele gele injecties na :D behalve mijzelf nog een ander persoon in t dorp (is overigens zover ik weet geen lid van deze club)

verder erg nette nx hoor :D
The only limit is your own imagination

shadow100nx

Dat zijn mijn oude velgen dacht ik ;D
Heb er toch nog steeds spijt van dat ik hem verkocht heb mijn nissan100nx :'(

Maar er komt er zeker weer een terug maar wanneer is nog een vraagteken.