Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

2de 100NX van Knight100nx (**Foto's pag.47**)

Gestart door Knight100nx, 02 dec 2009 - 12:20

Vorige topic - Volgende topic

Knight100nx

richardwbb

Geinig, ik had laatst een klantje uit Utrecht Cynthia en mooi meisje ook. Ik heb haar de papieren laten checken maar daar stond gewoon grijs op.

En helaas, heb mijn uiterste best gedaan haar naar het forum te krijgen... I failed ;D
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

twinturbo

Gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst. Hopen dat je hier meer plezier aan beleeft. Je onderschrift klopt inderdaad niet helemaal. GA16DS is de Carb. De injectie heeft code GA16DE. Een lettertje verschil.  ;)

Mojo

@ Richard: De kleur die hij nu heeft is anders dan gewoon grijs. Het is een metallic-achtige kleur, die wordt omschreven als "groen" op de kentekenpapieren.

EdIT: Voer JN-DF-70 maar eens in bij de RDW.

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

DJ Ramonski

Wat Mojo zegt idd: bij een bepaalde licht inval is bij deze kleur ook een groene schijn te zien. Dat is bij het voorbeeld dat je plaatst niet te zien Richard. Deze heeft een meer blauwe/paarse gloed
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

Knight100nx

Citaat van: twinturbo op 02 dec 2009 - 20:47
Gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst. Hopen dat je hier meer plezier aan beleeft. Je onderschrift klopt inderdaad niet helemaal. GA16DS is de Carb. De injectie heeft code GA16DE. Een lettertje verschil.  ;)

srry typo :P

richardwbb

Ok, goeie info, ik begreep het al niet.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

100nx_power

Proficiat met de aankoop  ;) hopelijk kun je dr mooie ritjes mee gaan maken  :)

Pietjuh

gefeliciteerd,
veel plezier ermee en ik hoop dat ik hier geen ander blok in hoef te swappen :D

Horsepower is how fast you hit the wall, -Torque is how far you take the wall with you.
When the going gets tough the tough uses duct tape

Zeurdoos

Hoezo mag der geen SR20 in :P

Knight100nx

hehe, als blok niet goed is gaat of de auto weg of sr20 er in :P ga niet weer de zelfde fout maken

Knight100nx

heb m'n 1ste post ff beetje bijgewerkt, kwam er vandaag achter dat de achterklep niet meer omhoog wil blijven, gister wou het nog wel maar vandaag niet meer

richardwbb

Ik kan het even niet laten het volgende nutteloze info te melden:

Ik vind het werkelijk geniaal dat de auto van Knight1987 hardstikke groen is in de papieren en dat er ondertussen ook een grijze is afgegeven met dezelde kleur groen.

Werkelijk mooi voorbeeld van geniale ingeving! De vraag is alleen van wie ;D

Maar een beetje inzoomen had geen kwaad gekund en ik zit me toch te vervelen momenteel dus:

Jeroen330

@Richard: Ik heb naast deze auto gestaan en geloof me, het is groenig grijs.. ook heb ik wel eens naast een paarsig grijze NX gestaan...

Dus er zit wel degelijk verschil in..

@ Knight: Gefeliciteerd!
Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap

Knight100nx

@Richard: Ben niet zo'n foto bewerker :P