Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

100nx YellowDuck Project - Einde NX

Gestart door michxtreme, 17 sep 2009 - 22:43

Vorige topic - Volgende topic

richardwbb

Dus volgende keer naar de zelfde toko voor de APK zeker? ;D
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

michxtreme

Citaat van: richardwbb op 25 sep 2009 - 01:03
Dus volgende keer naar de zelfde toko voor de APK zeker? ;D

uiteraard (A)

edit:
vandaag achterste remklauwen ook geverfd en staat nu mooi te drogen.

Done:
- Centrale deurvergrendeling
- Bestuurdersdeurslot vervangen
- Remklauwen geverfd

Next:
- Velgen en banden
- Interieur
- Digidash?
The only limit is your own imagination

michxtreme

Nu nog zoeken naar een bijpassend pookje...

keesissan

Datsun 120a FII grijs 1978
100NX 1600 E2 met SR20DE swap matzwart 1993
100NX 1600 E2 black 1995==>sold
100NX 1600 U9 rood 1992==>sold

Richel88

Gister ff de achterklauwen aangekeke, waren een stuk beter gelukt dan de voorste..die dus wellicht nog eens overdoen. Dan ziet da wel tof uit. :drive:

richardwbb

Mocht er iemand serieus een tellerbak willen van een Nx1600 digitaal dus uit Amerika, er staat er 1 te sloop en wordt getest alvorens verzenden door verkoper.

Risico is voor u, tis dat ik ff de poen niet heb, anders ging ik er zelf voor.

Stuur maar PM bij interesse, wie het eerst reageert wat mij betreft. Mijns inziens geen verschil met aankoop via e-bay.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

michxtreme

ik denk dat ik er toch maar van afzie, plasma tellerplaatjes staan toch wat strakker bij t interieur (H)

100nx_power

Vandaag op de 100% tuning beurs 2 blauwe neon buisjes gekocht. Deze worden binnenkort onder de kappen bij de voeten geplaatst :)

Een voorbeeldje is hier te zien: http://www.all-neon-car-lights.com/images/blue-neon-interior.jpg

EDIT:

Done:
- Centrale deurvergrendeling
- Bestuurdersdeurslot vervangen
- Remklauwen geverfd

Next:
- Velgen en banden, waarschijnlijk de Wolfrace triad 17 inch velgen
- Interieur: interieurdelen in carroserie kleur en neon buisjes plaatsen
- Plasma tellerplaten
- Voorbumper schuren/plamuren en overspuiten
- Spoiler kofferklep?
- Bijpassende pook aanschaffen en installeren
- Verlagingsset

Zeurdoos

Nou ziet er goed uit , ben benieuwd hoe hij der in real life bij staat maar dat zie ik as zondag wel denk ;)

michxtreme

plasma tellerplaatjes gekocht van ebay (blauwertacho4u). eind deze week ff ophalen en monteren :)

michxtreme

zo, vandaag ook weer ff lekker bezig geweest met t interieur. foto's worden binnenkort gepost!
neonbuisjes zitten bijna op zijn plaats. plasmatellerplaatjes moet ik nog monteren, klokkenbak er binnenkort maar eens uit trekken.

verder een nieuwe dremel met accessoires aangeschaft :) morgen ff kijken voor plexiplaatjes om te slijpen voor mn heldere knippers.
iemand die nog interesse heeft in heldere voorknippers? ik maak meerdere setjes.

Knight100nx

ik heb er wel belang bij :D wat gaat dat me kosten?

100nx_power

Citaat van: Knight1987 op 22 okt 2009 - 17:00
ik heb er wel belang bij :D wat gaat dat me kosten?

Ik denk rond de 20 euro, aangezien er hier setjes incl. zijknippers verkocht worden voor 40 euro.
Zodra we de platen hebben gevonden zullen we een prijs vaststellen  ;)

Mojo

Meestal werden er TL-balk-bakken gebruikt. Ik heb zelf een stuk plexiglas bij de Gamma gehaald. Alleen moet je er wel de juiste accessoires voor hebben, want ik kwam er bijna niet doorheen (het was meer smelten dan snijden :P).

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

100nx_power

Citaat van: Mojo op 23 okt 2009 - 10:17
Meestal werden er TL-balk-bakken gebruikt. Ik heb zelf een stuk plexiglas bij de Gamma gehaald. Alleen moet je er wel de juiste accessoires voor hebben, want ik kwam er bijna niet doorheen (het was meer smelten dan snijden :P).

Daar zijn we al opzoek naar geweest, maar nog niets gevonden. Misschien eens kijke bij de stort  :)
Is dat plexiglas niet te doorzichtig? Of heb je zo'n geribbeld glas gepakt? Bij de Gamma hadden we al gekeken bij plexiglas maar vonden het wat te doorzichtig.