Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

100 NX :)

Gestart door Cor, 30 sep 2017 - 20:59

Vorige topic - Volgende topic

richardwbb

Dat is ook wat Cor. ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met "De schroefdraad is volledig rond, terwijl de opening aan 1 kant is afgevlakt....zal wel facelift verschil zijn.", ik zou zeggen, werkt die link naar de autodoc webpagina voor jou dan, hoewel ik dat had gepost, kom ik niet meer bij de prijzen en bestelfunctie.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Cor

Ik heb de site gevonden 8)

Dit dus. Bij die nieuwe is de schroefdraad "gewoon"rond en past dus niet door het gat :-\
De foto is van het origineel.

themacpie

Lipje is eventueel ook uit te boren hoor... heb ik in het verleden ook al gedaan om andere schokbrekers te plaatsen. ;)
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

HarriePekel

Ik heb al eens een draagarm van een toyota moeten aanpassen omdat de nieuwere fusee kogel een aanpassing had, zo'n gaatje uitboren steld dan weinig voor hier..
Ik laat me door nissan niet op kosten jagen omdat het "OEM" is  ;)
eigenaar 100NX AIRTOP (cabrio)

Cor

Ga ik doen dan! Inmiddels is het laswerk bijna af, na dit weekend hopelijk helemaal. Eind maart rijden lijkt te gaan lukken😃

Cor

Het begint wat te worden ;D nog wat afwerken, beurtje, en de uitlaat van de donor verhuizen 8) dan is ie af. Of tenminste, gereed voor dit seizoen. :spinsmile:

themacpie

Cor

Hij is door de APK!  :D
Eindelijk lekker toeren nu!
Maar mooi op tijd voor de Meern.

Cor

Gezien de onzinnige biedingen en het erop lijkt dat me rug wel in orde komt mag de nx toch blijven. Hij staat geschorst in de schuur, te wachten op het voorjaar  :)

Cor

Wie weet of deze apk waardig zijn? Hebben hun oorsprong in België, dus de huidige eigenaar weet het niet..

HarriePekel

Dat hangt af van het doorzichtig zijn van de lampkleur zover ik hoorde, mijne zijn niet geschikt helaas, puur voor de show dus. :o
eigenaar 100NX AIRTOP (cabrio)

richardwbb

Je zou eens opzoek kunnen gaan naar dat merk en kijken of er een E nummer op zit dan zou het goed moeten zijn. Ik heb andere merken auto's met zwarte achterlichten door de apk zien gaan maar dat betekent alleen dat het kan.

Als er een E nummer op zit meteen kopen voor dat geld.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

themacpie

Als het een aftermarket merk is kan je de e-keur wel vergeten wrsch.  Kan je evengoed zwart transparant gaan spuiten of folie , dan heb je de e-keur nog wel maar keuren ze hier in België toch af.

Rens

Achterlichten zijn en stuk veiligheid. Als je de lichtopbrengst flink verminderd door ze zwart te maken, breng je niet alleen jezelf maar ook anderen in gevaar.
Veiligheid gaat voor looks, vind ik...